Loading...
nl

rare verschijning op foto

brug
brug dec 4 '09
Ik was gister een pak aan het passen en dacht ik maak even een foto in de spiegel, en meteen zag ik wat raars op de foto.. het kan natuurlijk vanalles zijn dus dacht ik, ik zet t hier op t forum kan een van julie er ook s naar kijken en mischien vertelle wat je erbij voelt?
hier is de link:
http://images.merudi.net/displayimage.php?album=3&pos=0

ik had wel een flitser aan, en de kwaliteit van mn telefoon is ook niet helemaal op en top, maar toch denk ik niet dat t een reflectie is.. t lijkt wel op een soort van oog wat boven mn hoofd zweefd ik hoop dat iemand er wat aan kan zien:)..
Delen:
brug
brug dec 4 '09
ow en na dat ik die foto had gemaakt, maakte ik er nog n paar van de zelfde plek en toen stond t er niet meer op??

xx
Beschermengel
Beschermengel dec 4 '09

Apart! ... inderdaad het lijkt wel op een oog ...wat het precies is weet ik niet jammer genoeg, ik ben benieuwd of anderen er iets uithalen. smile


Ik krijg terwijl ik deze foto bekijk een email over orbs het gaat over een boek wat net is uitgekomen ...ik zal het hier plakken.

Lichtbollen ofwel orbs zijn een relatief onbekend verschijnsel. Ed Vos probeerde de verschijnselen te verklaren vanuit zijn vakkennis als fotograaf, maar kon uiteindelijk niet anders concluderen dan dat er hier iets bijzonders aan de hand was. De lichtfenomenen laten zich niet alleen op foto’s zien maar zijn ook met het blote oog waarneembaar. De lichtverschijnselen breiden zich steeds meer uit, niet alleen in vorm, maar ook in aantal. Wereldwijd leggen steeds meer mensen de lichtbollen vast op hun foto’s. Deze multidimensionale bewustzijnsvormen, die zich met name op krachtplaatsen goed laten fotograferen, vormen een zeer bijzonder verschijnsel, dat vele hoogst interessante facetten kent. In dit boek vertelt de auteur over zijn ervaringen en neemt hij de lezer mee op ontdekkingsreis langs de vele fascinerende lichtverschijnselen.

Orbs, een zich mondiaal steeds wijder verbreidend fenomeen

Ed Vos is zo’n 40 jaar als beroepsfotograaf werkzaam en probeert verschijnselen op foto’s vanuit zijn vakkennis op technische wijze te verklaren. Dit lukte altijd uitstekend tot hij met het fenomeen lichtbollen in aanraking kwam. Inmiddels geniet hij internationale bekendheid als lichtbollenfotograaf en geeft in het binnen- en buitenland lezingen. Tevens is hij eigenaar van een internationale informatie-uitwisselingsgroep.
www.edvos.nl, www.dutchlightorbs.nl
brug
brug dec 4 '09
ook toeval t moment dat je deze foto bekijkt dat je een e-mail erover krijgt, wel intersant vind ik t.. ik heb eigelijk zowat geen fotos met mezelf met een bol erop dit is zover ik weet de eerste apparte foto, maar t is geen bol tonguemja ben benieuwd wat andere denke/zien smile
Pegasus
Pegasus dec 4 '09
Voor mijn gevoel is het geen orb, zie ook de orb foto die ik heb geplaatst. Volgens mij staat op jouw foto iets anders.
Maar wat? Ik weet het niet.
brug
brug dec 4 '09
voelt het positief of negatief aan? mischien is t ook wel niks ik weet t ook egt niet..
Pegasus
Pegasus dec 4 '09
Geen idee. Ik weet het niet. Durf er geen uitspraken over te doen.
brug
brug dec 5 '09
iemand anders die nog iets eraan kan zien? x
Maryssa
Maryssa dec 5 '09
Geen idee wat het kan zijn. Groot vraagteken dus.
Angel22
Angel22 dec 5 '09
ik heb idd niet het idee dat het een orb is want normaal haal ik dan ook een gezicht van die entiteit uit de foto
brug
brug dec 5 '09
dus t is wss dus een fout in de foto? ofzoiets
Maryssa
Maryssa dec 5 '09
Als het geen Orb is hoeft het niet automatisch een fout te zijn. Het kan van alles zijn. Volgens mij zijn er meer paranormale verschijnselen die je op foto vast kunt leggen en zijn orbs niet het enige fenomeen op dat vlak. Ik heb wel eens een keer een gezicht gefotografeerd met mijn keukenmuur als achtergrond dat kan dus ook.
brug
brug dec 5 '09
hahah nu ben ikj gewoon kapot nieuwschierig wat t is laughtongue
Angel22
Angel22 dec 5 '09
idd het hoeft geen orb te zijn maar wat het is ? ik heb wel het idee dat het iets speciaals is maar wat confused
brug
brug dec 5 '09
mss wel mn beschermengel die laat wete een oogje in t zeil te houde tongue?? mja dat zijn speculaties.. dalijk is t ook iets negatiefs.. ikzelf heb voor zover ik weet geen gave en heb nog nooit bewust contact gelegd met mijn gids of beschermengel, heb t wel eens gevraagd of ie zichzelf kon late zien maar der gebeurde niet egt wat. mss heb ik t die dag nog gevraagd zou goed kunne ben de laatste tijd wel wat meer bezig met t spirituele.
Angel22
Angel22 dec 5 '09
het kan ook zijn dat je je beschermengel vroeg maar je er iet op geconsentreed was mij lukt het ook nog niet om met mijn beschermengel contact te leggen omdat ik telkens afdwaal heel erg lastig ik zie wel af en toe andere entiteiten
brug
brug dec 5 '09
ja ik heb ook add.. dus als ik rustig lig gaat mn hoofd van t ene onderwerp naar t andere en concentreer ik me ook moeilijk
brug
brug dec 8 '09
iemand anders nog een ingeving?

groetjes brug
brug
brug dec 12 '09
ik had gister weer wat fotos gemaakt en t oog stond er weer op, ik heb er 5 geupload nu staat er een ook buite de spiegel... op de muur, waar t eigelijk maar moeiulijk zo zou kunne reflecteren, en weer in de spiegel op verschillende plaatsen... soms met n soort gloed erom heen
hier is de link
http://images.merudi.net/thumbnails.php?album=3

kan niemand mij vertelle wat dit is? ik vind t maar raar
groetjes brug
Beschermengel
Beschermengel dec 12 '09


Het hangt inderdaad om je heen zowel boven of naast je!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki