Loading...
nl

Mijn zoontje en ik!

Tamara26
Tamara26 aug 30 '06
Zoals jullie onderhand al weten, denk ik dat mijn zoontje een kristalkind is.
Kunnen jullie dat ook zien in zijn foto?
En voor mij: ben gewoon benieuwd...
Weet dus niet hoe ik de foto's hier krijg want ze staan niet op een pagina.
Alleen in mijn laptop!
Liefs.......
Delen:
Tamara26
Tamara26 aug 30 '06
ik krijg ze er toch niet op!
Heb bijna alles geprobeerd!
GRRRR!!! kan ze niet op een site krijgen!
mause
mause aug 30 '06
bij het onderwerp foto lezen, staat hoe je het moet doen. weet niet of het je zo lukt. anders kun je ze volgens mij ook naar nims sturen, maar weet niet hoe dat moet. hihi.

veel succes.
Tamara26
Tamara26 aug 31 '06
Ik heb geprobeerd zoals t daar staat, maar ik kreeg ze niet op de site op de 1 of andere manier.
Liefs....
mause
mause aug 31 '06
hmmmmmmmmm, dan weet ik het ook niet meer. ben ook niet zo'n held met dat soort dingen. misschien kun je nims vragen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '06
Je kan de foto op mijnalbum.nl plaatsen. En ja het is soms wel te zien of een kindje een kristal kind is of niet. Belangrijkste is weer de ogen. Toch moet je uitkijken met baby's, hieraan is het vaak moeilijk te zien, omdat ze nog niet volledig gevormd zijn. Een peuter / kleuter is vaak al veel duidelijker, aangezien het gedrag daan ook zichtbaar is.
Tamara26
Tamara26 sep 3 '06
Ik krijg ze dus met geen mogelijkheid in een album!! Ik heb t geprobeerd en ook bij die andere sites...
Op een gegeven moment gaat de pagina mijn foto's oploaden, maar dat duurt uren en dan heb ik nog niks en zijn ze ook niet opgeload! Toch heb ik gewoon jpg. bestanden.
Mijn zoontje is nu een peuter en heeft een erg expressief gezicht. Maar dan moet ik de foto's er wel op kunnen zetten!!
Liefs...
LPChip
LPChip sep 3 '06
Hoe groot is de foto? Als hij 1 MB is, dan is het raadzaam om de foto te verkleinen. Grote kans dat het dan wel lukt.

Je kan dit doen in Paint. Open de foto, en kies dan menu Afbeelding->Uitrekken/Hellen

Zet bij uitrekken op bijde plekken 50 neer, en druk op ok.

Sla nu je foto op, en probeer deze nieuwe foto op mijnalbum.nl te zetten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '06
Doe dit wel met een kopie van de foto! En niet het origineel. Anders verklein je dus het origineel, en dat is zonde.
Tamara26
Tamara26 sep 11 '06
Ok dan!

Hier dan eindelijk mijn foto's!!
(met hulp van NIMS!!)

http://www.mijnalbum.nl/Foto=D7QPGAFO

http://www.mijnalbum.nl/Foto=J88LBSVF

http://www.mijnalbum.nl/Foto=RJKL8P3C

http://www.mijnalbum.nl/Foto=RG6XE83W

Yes!!
Ik heb ze erop!

Nou, ik hoor t wel....
Liefs,
LPChip
LPChip sep 11 '06
Ik weet niet zeker of hij een kristal kind is, maar ik kan wel zien dat hij een vergevorderde ziel heeft.
Acheliah
Acheliah sep 12 '06
Lief koppie tamara26 lekker blond die van mij zijn ook zo lekker blond op één na

Groetjes Dieneke
Tamara26
Tamara26 sep 12 '06
Ja leuk he?!

Ik ben zo ontzettend gelukkig met hem!
Na ernstig ziek te zijn geweest (ziekte van Hodgkin), werd mij verteld onvruchtbaar te zijn.
En 6 jaar later kreeg ik mijn wonder!
Het is zo'n lekker kind.
Heb altijd schik met 'm.
Waar ik ga, gaat hij mee en hij vind 't heerlijk.
Een avontuurlijke mama met een zoon die daarvan geniet. Heerlijk....
Zal niet te veel over hem vertellen i.v.m. de fotolezing...
Doe ik daarna wel!

P.S. Kun je 'vergevorderde ziel' meer uitdiepen?
Liefs,
LPChip
LPChip sep 12 '06
Ik weet niet hoe ik het zie, maar als ik naar zijn foto kijk, dan krijg ik dit gevoel. Ik bedoel ermee dat hij al heel wat levenservaring heeft opgedaan in vorige levens.

Om een beetje een voorbeeld te geven van hoe ik het zie: Stel je een karateklas voor met allemaaal versschillende groepen. Elke groep is weer iets beter en heeft een hogere riem dan de vorige. En dan heb je de meesteer die het leert aan de leerlingen. Ik zie hem als de meester.

Dat betekend niet dat hij aan het einde is van de rit, want zelfs meesters moeten dingen leren, maar als hij naar zijn innerlijke stem durft te luisteren, zal hij later heel wijs overkomen.
Tamara26
Tamara26 sep 12 '06
Ja, je hebt wel gelijk.

Hij is nu al wijs in zijn overkomen en hoe hij zich gedraagt.
Soms als hij mensen ziet dan kan hij ze aankijken alsof hij DOOR ze heen kijkt. Alsof hij ze doorgrond tot op het bot zeg maar, zonder blikken of blozen. Ben dan benieuwd wat hij dan ziet.
Hij heeft een oudere broer van 8 die het heel moeilijk heeft en hoe gek het ook mag klinken, zijn broer heeft steun van die kleine en trekt hem mee grenzen over die hij anders niet zou durven nemen.
Hij geeft het goede voorbeeld en daardoor heeft zijn broer houvast aan hem.
nou bedankt!
Liefs,
LPChip
LPChip sep 12 '06
Ik denk wel dat hij een nieuwe tijds kind is, maar of hij ook een kristal kind is, weet ik niet zeker, maar sta er niet raar van te kijken als hij het niet is.
mause
mause sep 12 '06
wat een lekker ventje. mooi mannetje hoor. ook leuke foto's. mag je trots op zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 13 '06
Ik denk dat het een kristalkindje is. Misschien wel een sterrenkind. Het zijn toch die blauwe ogen die ze verraden :).
Tamara26
Tamara26 sep 13 '06
Ja, mooie ogen heeft hij he?
En ja, ik ben supertrots op hem.
Geef hem ook veel vrijheid om te ontwikkelen.
Dat heeft hij ook nodig.
Maar ook regelmaat en is zeer gehecht aan eigen omgeving.
Nogmaals, ik ben SUPERblij met hem.
Hij geeft waarde aan mijn leven...
Liefs,
mause
mause sep 13 '06
lekker van genieten en goed dat je hem vrijheid geeft om te ontwikkelen. vind het heel belangrijk in de opvoeding. zelf heb ik sinds januari een dochtertje en ben ook beslist van plan om haar ook die vrijheid te geven.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420