Loading...
nl

Wings: Het Neerstorten Is Voorbij...We Zijn Eindel

Lena
Lena dec 2 '09
Karen Bishop, 27 November 2009

Welkom!

In het weekend van de 21e en de 22e zijn we eindelijk veilig in onze nieuwe huizen geland, op onze nieuwe plaatsen en in de gebieden waar de turbulente energieën ons naar toe leidden. Gevoelens van een hele nieuwe gronding, een wonderlijke tevredenheid en zeer zeker een heel nieuw en welkom gevoel van "thuis" zijn, zou in vele gevallen gevoeld kunnen worden. Eindelijk, een kalm....eindelijk een vredig gevoel.....eindelijk een gevoel van zekerheid en veiligheid.

Om dit even samen te vatten: de solstice van juni gooide alles ondersteboven, zodat alles en iedereen in een nieuwe ruimte kon landen, sommige aan de ene kant, sommige aan een hele nieuwe "andere kant". Een enorme beweging van energie was vereist om dit resultaat voor elkaar te krijgen. Voor velen voelde het alsof er een energetische bom was ontploft. Maar het ankeren en het gronden dat in juni had moeten plaatsvinden, vind uiteindelijk nu plaats. De benodigde verandering van de plannen, waar velen nu inmiddels bekend mee zijn en wat resulteerde in een scheiding van de werelden, veroorzaakte deze vertraging.

Vanaf de equinox in september tot aan nu, waren er weer enorme energieën aan het verschuiven, maar deze keer was het doel om alles uit te lijnen met datgene waar het uiteindelijk op zou uitkomen. Aldus waren er intense energieën die alles in de juiste groef duwden. Dit duwen creëerde sterke ervaringen en gevoelens van paniek, angst, depressie, spanning, hartkloppingen, hyperventilatie en niet in staat zijn om te focussen en te concentreren, om maar een paar voorbeelden te noemen. Afgewisseld met perioden van lethargie en erg weinig energie, duisternis, en verwarring, en daarna vreugde en plezier, het heen en weer geslinger en de grillige energieën creëerden misverbindingen in het begin, omdat alle energieën aan het proberen waren om naar hun uiteindelijke verbindingen en nieuwe locaties te navigeren. Alles werd in allerlei richtingen geduwd.

Een enorme hoeveelheid energie was aanwezig en vereist, om deze nieuwe uitlijning te creëren. Dit was een enorme en vereiste onderneming. De planeet werd genavigeerd en in een route gezet naar haar nieuwe locatie in de kosmos, onder tussen steeds geduwd en geleid wordend door een hele sterke hand, naar de plek waar ze uiteindelijk nu verblijft. De planeet moest een oude en erg bekende groef verlaten, en moest nog in haar nieuwe plaats gezet worden. Wij verblijven op de planeet...wij werden hierdoor ook geraakt...en we zijn onszelf, net als de planeet.

De duwende energie was zo intens, en dit was een ENORME en erg belangrijke beweging, waardoor ook rest energieën in velen van ons omhoog werden geduwd, die nog genezing nodig hadden, hiermee dus een grote hoeveelheid duisternis omhoog duwend. Dit is waarom alles voor een bepaalde tijd en op bepaalde tijden, chaotisch en duister leek te zijn.

We vibreren nu boven de duisternis, of de dichtere energieën, en dat doen we nu al een tijdje. Dus wat er eigenlijk gebeurde was, dat we niet weer moesten zuiveren en loslaten, maar dat de zogenaamde duisternis ook ging bewegen, en hierdoor naar boven kwam en eruit kwam, het maakte binnenin ons elk dichheid en duisternis los, die sinds een tijd lang slapende was. We "genezen" eigenlijk nooit alles in ons...we maken een bepaalde vooruitgang en dan komen we op een punt waar we een drempel bereiken en niet langer meer genezing nodig hebben. Dit is waarom na een bepaald punt genezing schadelijk kan zijn, als het ons alleen maar dient ons weer terug te zetten in plaatsen waar we niet langer meer horen. Dus daarom gaan de dichtere en donkere energieën eenvoudig weg in slaaptoestand als we veel hoger vibreren en deze energieën kunnen dan niet langer meer in ons overleven of gedijen.

Aanvullend hierop, als we verder gaan door het ascentie proces, beginnen we ons langzaam te verwijderen van de dichtere en duistere energieën buiten ons, omdat we ze niet langer meer kunnen tolereren of met hun een ruimte kunnen delen. Dus in aanvulling op het feit dat wij hoger vibreren, zullen we niet langer meer in een fysieke of energetische ruimte verblijven waarin duisternis huist. Dit creëert een situatie waarin elke dichtere rest energie in ons, niet langer meer geactiveerd kan worden, omdat er geen brug of corresponderende energie dans meer in ons is, dat van binnen naar buiten kan komen. Ik hoop dat dit allemaal duidelijk is.

Met alle energieën die zo intens bewegen de laatste paar weken, en veranderende posities, was er overal en op elke plek energie, omdat niets nog zijn juiste plaats had gevonden. Hierdoor voelden we soms een behoorlijke duisternis in ons en sommige oude en slapende energieën werden weer opnieuw geactiveerd door de duistere energieën die voorbij kwamen. En daar we nog niet in onze "huizen" zijn, werden we gemakkelijk in beweging gebracht tot op bepaalde hoogte. Dus vele kleine lager vibrerende grapjassen waren in staat het een en ander in ons op te schudden, of op zijn best ons ongemakkelijk te laten voelen zonder enig duidelijke aanwijzing. Dit scenario is nu over, aangezien we nu eindelijk thuis zijn gekomen.


Eindelijk thuis

Nu zullen de dingen inderdaad anders zijn. We zijn nu in enkele heel hoog vibrerende energieën. Enkele heel magische energieën. Enkele heel liefdevolle en zorgzame energieën. Enkele heel vriendelijke en geruststellende energieën. Nu kunnen we uitademen. Nu kunnen we eindelijk weer ademen. Nu kunnen we ontspannen en ons veilig en beschermd voelen. Nu kunnen we echt gaan beginnen met ons te verbinden met onze nieuwe families en met onze broers en zussen als nooit te voren. En nu dat we in zulke hoog vibrerende energieën zijn, zullen we dingen ervaren zoals spontane genezing, vernieuwde gezondheid en een nieuw krachtig en energiek zelf (tegenover een uitgeput zelf) en een heel nieuwe geboorte op welke manier dan ook.

Alle energieën die rondvlogen, besloten gedurende deze tijd van grote beweging, waar zij uiteindelijk uit wilden komen. Dus op deze manier zullen er nog verbindingen zijn, die zich nog niet helemaal compleet gemanifesteerd hebben, ook al hebben ze al wat neuzen aangeraakt...maar hun reis is nu bepaald en uiteindelijk, voor 2012 of beter al binnen de volgende twee jaar, zullen zij het proces gaan beginnen naar vervolmaking, ook al gaat het in langzame en zekere stappen.


De tijd die we nu binnen gaan, zal als geen ander zijn. Het is inderdaad de tijd waar we op gewacht hebben, en waar we alleen maar over gedroomd hebben. Deze nieuwe ruimte sijpelt nou in elke cel van onze lichamen, ons opvullend met zijn aanwezigheid, en ons toelatend ons te koesteren in de schoonheid van deze ongelooflijke en goddelijke energie van de hogere sferen. We WORDEN dus zelf deze energieën, op elke manier.

Nu zullen we de vereniging met onze zeer nieuwe families gaan ervaren, waarmee we bedoeld waren samen te komen, en met wie wij een grote liefde, respect, zorg en plezier delen die we gauw zullen gaan ervaren. Degenen, van wie wij ons moesten scheiden, zouden een vreemde maar comfortabele onthechting kunnen voelen, aangezien we inderdaad zijn gestorven terwijl we leven, een afstand en een kloof creërend van de ene realiteit naar de andere. Ook al zouden we ons op een bepaalde manier, vreemd afgescheiden en emotieloos kunnen voelen, toch rapporteren velen dat zij weer samen aan het komen zijn met vrienden die in de buurt waren, maar met wie zij geen verbinding deelden voor een behoorlijke tijd. Afscheiding en weer verbinding, alles op dezelfde tijd. Het gaat erom, wie nu onze vibrerende energie deelt.

Laatst verhuisde ik naar een nieuw huis. Mijn allereerste zelf gekochte huis na 55 jaar rond de planeet te hebben bewogen, terwijl ik mijn zielswerk deed. Dit huis is behoorlijk groot voor mij en het duurde een tijdje, voordat ik eraan kon wennen, maar ik was er duidelijk naar toe geleid en dus wist ik zeker, dat ik hier hoorde te zijn. Terwijl ik probeerde uit te pakken, kwam ik erachter, dat vrijwel niets uit mijn oude leven en oude huis hierin past. Steeds past er weer iets niet, als ik me omdraai of als ik probeer iets neer te zetten.

We kunnen onze oude ik en onze oude levens niet meenemen naar onze nieuwe realiteit. De nieuwe realiteit is een uitgebreid, groot en een heel nieuw en breed terrein, en daarin moeten we nu iets heel nieuws en iets heel anders creëren. Ik wist toen ik dit nieuwe huis kocht, dat het niet alleen mijn huis zou zijn, maar een huis voor anderen, en dit is dus de reden waarom het zo groot is. We zullen nu inderdaad met andere broers en zussen gaan verenigen en ons verbinden op zulke diepgaande manieren, dat deze verbindingen alle verbindingen zullen vervangen die we onlangs hebben verloren. Deze nieuwe zielenverbindingen zullen heel anders aanvoelen. Ze zullen heel levendig voelen, vol energie, gezegend, spannend en van een andere wereld en zullen dienen, om met onze kern te verbinden. En de dankbaarheid voor deze lang verwachte verbindingen is immens.

De vibratie die we nu het meest voelen en die we het meest nodig hebben, is de vibratie van liefde. Het vervangt al het andere. Het maakt niet uit wat de omstandigheden zijn, of wat er lijkt te gebeuren, als er liefde aanwezig is, zijn we bijna zeker thuis en intact, in een hoger vibrerende ervaring.

Dit nieuwe gronden plaats ons ook in een hele nieuwe positie van onze echte en ware kracht. We zijn nu in de grond verankerd. We zijn de echte en juiste verzorgers van de aarde, aangezien vele van ons haar gecreëerd hebben en in aanvulling hierop het ascentieplan hebben gecreëerd. Dit is geen arrogante positie, maar eentje van een juiste besturing. We houden zielsveel van de aarde en al haar bewoners. En we hebben elke mogelijke voorzorgsmaatregel en stap genomen, om de grootste liefde en het respect voor alles en iedere ziel die zich hier nu bevindt, te verzekeren, tezamen met de aarde.

Er zal inderdaad nog meer gronding gaan komen. We zijn pas net begonnen, en de solstice van december, zal er alleen voor dienen om ons nog verder erin te trekken. Een voor een, en heel langzaam, zullen we elkaar vinden..we zullen samenkomen, met de grootste liefde en het grootste plezier dat maar mogelijk is, en we zullen samen in langzame zekere stappen gaan creëren. Concentratie en visualisatie zullen nu het allerbelangrijkste zijn, omdat wat we kiezen om onze gedachten mee te vullen en wat we verkiezen te geloven, zich voor ons zal manifesteren als onze eigen film. Onze concentratie en visualisatie, of onze dromen en wensen, zullen samenkomen om een nieuw raster van de nieuwe realiteit te creëren. Op deze manier kunnen we makkelijk uit een terneergeslagen gevoel komen, door gewoon simpel ervoor te kiezen te zien, wat we geloven dat er gebeurt, gewoon niet gebeurt. Of dat we er zelfs voor kiezen deze bepaalde ervaring niet te hebben, en dat we nu in staat willen zijn, om zelf ergens naar toe te navigeren. Alles is in perfecte en goddelijke orde voor de creatie en de ervaring van een nieuw begin in de hogere sferen. Al het andere is alleen maar een illusie, angst, of zelfs een geloof, dat wat voorheen steeds gebeurde, voordat we eindelijk arriveerde, nog steeds de norm is.

Deze ervaringen in de hogere sferen zijn nu mogelijk, omdat we nu uit en vrij zijn van de lager vibrerende energieën. In een hoger vibrerende energie arriveren, omgeven door hoger vibrerende energieën, verandert dingen dramatisch. Erg dramatisch. Als we ons ooit perplex of verward voelen, wat betreft onze nieuwe paden of nieuwe verbindingen, dan zullen we merken dat een perfecte boodschap precies arriveert in de tekst van een liedje, het thema van een film, in een droom, of misschien in een boek. Iets probeert contact te leggen met ons en tegen ons te spreken. We worden nu erg sterk geleid, en op vele manieren gesteund. Magische boodschappen zullen dan dienen, om ons te bevestigen en ons te verzekeren, zelfs als we gaan twijfelen of de gevoelens krijgen van "weer het zelfde oude liedje, weer het zelfde oude liedje". Er wordt tegen ons gezegd vol te houden, omdat de dingen inderdaad anders zullen zijn deze keer. Dit betekent ook dat de lange periode van niets manifesteren, van niets lijkt "goed" te arriveren, en het meest belangrijke nog, de ervaring te hebben, van geen van de voorspellingen die we hebben gekregen komt ooit uit, ZIJN NU VOORBIJ. Onze echte en juiste paden kunnen zich nu manifesteren....op allerlei manieren.

Deze zeer nieuwe realiteit heeft ons nu ontvangen, omringt ons met zijn ongelooflijke en magische energie, verwelkomt ons en wenkt ons, ons doel hier te vervullen, om onze plaats in te nemen, om voort te brengen wat we voort zouden moeten brengen, en om samen te komen als nooit te voren, terwijl we beginnen met het creëren van een hele nieuwe hemel op Aarde.

Uit een van mijn favorieten, Martina McBride's Shine cd, "Wrong Baby Wrong"...zij zegt het goed:

"Verkeerd schatje, verkeerd schatje, verkeerd....het is niet het einde van de wereld...Het zal niet lang duren, schatje lang, schatje lang;

Kom op
Iedereen valt om
Iedereen kruipt zo nu en dan
En dan staan ze weer op
Huil als je dat wilt
Dat doen we allemaal
Maar als je denkt, dat je nooit vooruit komt dan heb je het verkeerd schatje, verkeerd
Je hebt het verkeerd schatje, verkeerd
Verkeerd schatje, verkeerd schatje verkeerd."

Met veel liefde en dankbaarheid,

Karen

Dit artikel is vertaald door: Linda (linda.postema@yahoo.com)

Het originele engelstalige artikel is te vinden op www.emergingearthangels.com
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki