Loading...
nl

oude bekende paula35 is nu paula38 wie wil!

paula39
paula39 nov 30 '09

Is er iemand die zin en tijd heeft om te lezen?
Delen:
Maryssa
Maryssa dec 1 '09
Hey Paula, heb je ook een foto waar je alleen op staat?
susie14
susie14 dec 4 '09
Ik ga het proberne Paula, maar tis zoals Maryssa ook al aangeeft....zou kunnen dat ik iets van de andere persoon voel.

Ik voel bij jou het volgende:

Chaotisch, nonchenlant, extravert. Je wil veel ontedekken en je bent snel verveeld. Wispelturig.
Kunstzinnig, flierefluiter-eigenschappen en het woord losbandig komt bij me op.

Amsterdam! Komt sterk naar voren...
Heb sterk het idee dat je voor lange tijd maar iets hebt gedaan. gewoon waar je zin in had. Totaal geen vastigheid op welke manier dan ook. Alsof je je draai niet kon vinden in het leven.
Heb ook het gevoel dat je mensen verdriet hebt gedaan, maar je dat niet besefte. Ik ga richting je ouders/familie.
Krijg het idee dat je deze voor langere periode in je leven neit gezien hebt of geen contact hebt gehad. onbegrip vanuit je familie.
Hoofdpijn...en een beetje een zwaar/doof gevoel in de benen.
Heeft alcohol een rol in je leven gespeeld?

Ik voel geen vaste partner, maar wel een dochter (?)
Heb je ooit een miskraam gehad in je leven?....zie een jongetje.
Het jaar 1981....toen was je 10 jaar als ik het goed heb, is er toen iets bijzonders geweest of gebeurd in je leven?

De andere persoon op de foto...krijg enerzijds een sterke band, alsof het je broer is. Anderzijds voel ik ook iets onnatuurlijks tussen jullie, kan er even geen hoogte vna krijgen.

Dit was wat ik bij je kon plaatsen. ben erg benieuwd!

groetjes sies
paula39
paula39 mrt 1 '10

Voila,nieuwe foto!!
Er kloppen wel een paar kleine dingen,,maar sommige dingen kan ik helemaal niks mee,
Misschien halen jullie meer uit deze foto

Paula
susie14
susie14 mrt 1 '10
Origineel bericht van: paula35

Voila,nieuwe foto!!
Er kloppen wel een paar kleine dingen,,maar sommige dingen kan ik helemaal niks mee,
Misschien halen jullie meer uit deze foto

Paula

Tja...hier kan ik helemaal niks mee Paula....beetje erg korte feedback na zo'n tijd. Ook je nieuwe foto, je manier van posten sterkt alleen maar mijn gevoel wat ik al had.
Met alle respect hoor, maar het telkens laten lezen van je foto lost je problemen niet op.
Misschien even te direkt, maar ik draai er liever niet om heen.
paula39
paula39 mrt 1 '10
Hallo Sies

Jammer dat je er niks mee kunt,
Het was erg lang geleden dat ik had gekeken op het Levensforum,en zag vanmorgen ineens een reactie van Maryssa (de vraag om een nieuwe foto) en een verhaaltje van jou

Sorry dat ik zo raar reageerde,maar had toevallig pas een andere foto en dacht meteen,die zet ik erop

In de tijd van mijn eerste foto op Merudi was ik erg ongelukkig en lag midden in een scheiding,(dit is ruim 3 jaar geleden)

Vandaar dat ik weer eens een foto heb geplaatst met de vraag of jullie kunnen zien dat er zo heel erg veel veranderd is

Snap dan ook jou reactie niet van,het telkens laten lezen van je foto ;-( (net of ik er iedere week een nieuwe opzet)

Ik wil wel een uitgebreidere feedback geven aan jou persoonlijk,maar dan wel in een appart berichtje,zodat ook anderen mijn foto nog kunnen lezen

Hoop dat je mij begrijpt?

Groetjes,

Paula
admin
admin mrt 1 '10
Hoi Hoi,

Mag ik nog wel je foto lezen?

Ik krijg trouwens pijn krampen in mijn maag van het lezen van wat jullie type shocked

Greets, Robbert.
paula39
paula39 mrt 1 '10
Hoi Robbert

Natuurlijk mag jij m lezen,graag zelfs

Ik kreeg zelf trouwens ook een "naar" gevoel toen in de reactie net had gelezen

Snap dan ook helemaal niet wat ik fout had gedaan

Hoop dan ook nog op een reactie van Sies
susie14
susie14 mrt 1 '10
@ Robert, geen krampen krijgen is helemaal niet nodig.

@ Paula, het is niet de bedoeling om je aan te vallen, absoluut niet zelfs.
Je hoeft aan mij ook absoluut geen verantwoording af te leggen.
Dat is ook niet mijn opzet. Ik ben gewoon liever eerlijk en direct.
Ik ga nu off-topic, dus zal je even een berichtje sturen.

groetjes Sies
paula39
paula39 mrt 1 '10
Bedankt voor je berichtje Sies

Ik heb het gelezen
Ga je later op de avond antwoord geven

Paula
admin
admin mrt 1 '10
Hoi Paula,

Vandaag heb ik al meerdere readings gegeven. Dus ik hoop dat ik het er goed vanaf breng haha.

Mijn reading:

Op de eerste foto ben je iemand die nooit stil zit en toch iemand die naar rust verlangd. Maar op de tweede foto zie ik het tegenovergestelde.

Kwa persoon ben je iemand die verdwaalt kan raken in de wereld van gedachtes. Je bent dan ook vaak alleen en bezig te denken over je situatie en het leven. Je bent ook die iemand die vaak bezig is te kijken hoe je je situatie in het leven kan verbeteren.
Hierdoor heb je nu ook een leventje wat aardig goed verloopt en stabiel is.
Je bent veel met spiritualiteit bezig en eigen rust.

Maar nu de andere Paula'38' tongue
De andere paula is iemand die veel tijd door brengt met het gezin, kinderen dus. Je houd ervan om dingen met ze te doen (als ze er zijn?). De werkvrouw word dan even aan de kant gezet om moeder te zijn.

Je bent iemand die veel te verbergen heeft voor haar mede mens. Je verschuilt jezelf vaak om niet op te vallen bij andere mensen en je kan van tijd tot tijd ineens keihard zijn.
Maar zolang je leven structuur heeft dan laat je deze kant van jezelf niet snel zien.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind!

Greets, Robbert.
admin
admin mrt 2 '10
Haha en Paula ben je er al over uit om een reactie te geven? tongue

Je bent tenslotte steeds aan het kijken hier.

Greets, Robbert.
Marenubium
Marenubium mrt 2 '10
Hey Paula smile

Haha, je lijkt wel een wervelwind. Impulsief?
Je loopt jezelf en anderen vaak voorbij is het niet... En pas later kom je een beetje bij zinnen. Doe je vaak 'gekke' dingen die eigenlijk niet bij je passen? Die indruk krijg ik een beetje van je! Alsof je teveel 'geleefd' wordt door je omgeving. Maar hee...het is niet zo belangrijk hoe anderen over je denken, maar belangrijker hoe jij over jezelf denkt.
Het ziet er naar uit, dat je vaak jezelf niet bent, maar je wilt doen voorkomen zoals jij wilt dat anderen je zien.
Je kleed je en gedraagt je niet zoals jij bent.
De onafhankelijke, sterke en brutale vrouw die zich de kaas niet
van het brood laat eten...
Maar zo zit jij niet echt in elkaar, wel dan?
Je doet vaak maar wat, omdat het 'zo hoort', of omdat je jouw vriendenkring ZO hebt uitgekozen, dat je je wel anders moet voordoen dan jij bent.
Alsof je continue een masker opzet, om vooral je eigen IK niet te laten zien. Ik vermoed dat je behoorlijk wat meegemaakt hebt, en vooral op vertrouwensgebied lijkt het alsof je veel gekwetst bent.

Maar nu begin je wat meer bij jezelf te komen. Wat meer bij je gevoel smile
Wees niet bezorgd, dat je je nu bij bepaalde vrienden niet meer prettig voelt. Die ben je vroeger tegengekomen, omdat ze bij je pasten. Nu zullen andere mensen zich weer aandienen, waar je je prettiger bij zult voelen. Hoe mooi smile
Weet, dat we in elke periode in ons leven bepaalde mensen nodig hebben om verder te kunnen, en deze mensen elkaar zullen afwisselen.
Ja meis, zucht maar eens even een paar keer goed, en laat achter je wat je achter je moet laten.

Probeer wat meer bij jezelf te blijven, en niet achter de feiten aan te lopen, zoals je dat vroeger deed. Je bent jezelf volledig voorbij gelopen, en daarmee ook anderen die dicht bij je staan/stonden.
Probeer wat meer vanuit je gevoel te handelen. Want continue blijven voldoen aan de verwachtingen van een ander, ja, daar wordt je moe van!
Don't do that smile
Kijk de wereld weer in, met die blik die je als klein meisje had, en voel. Als je boos bent, voel je dan ook boos, en uit dat. Als je vrolijk bent, voel je dan ook echt vrolijk, en uit dat. Niks mis mee! Opkroppen is veel minder prettig!

Je zal nu wel behoorlijk wat stormachtige emoties doormaken, maar ook dat is niet erg, het hoort erbij. Dat hoort bij groei. Dat wat je gemist hebt al die tijd, komt er nu in het kwadraat uit. Je leven vervalt nu soms in extremen. Maar deze storm zal ook weer voorbij gaan.
Weet dat, en blijf vertrouwen (in jezelf) hebben smile

Probeer overigens de melkproducten wat meer te laten staan, ik heb het idee dat je een soort koemelk-intolerantie hebt.
Dat uit zich voornamelijk door geïrriteerde slijmvliezen, schimmelinfecties, verstoorde darmen.
En verder...doe maar gewoon eens lekker NIKS op een dag. Neem voor jezelf een dag, die je volledig aan jou eigen ikje besteedt.
Noem het Paula-Tijd. Dat is jouw tijd, jouw dag, telefoon uit, pc uit, gewoon helemaal lekker niks doen! Alleen die dingen die JIJ wilt doen. Zonder inmenging van de buitenwereld.
LEKKER.
paula39
paula39 mrt 2 '10
Origineel bericht van: Core
Haha en Paula ben je er al over uit om een reactie te geven? tongue

Je bent tenslotte steeds aan het kijken hier.

Greets, Robbert.

Allereerst een reactie op Robbert zijn lezing:

Zoals ik je in een PB heb geschreven,zijn dit niet de Paula35 en 38
(aan de datum had je ook kunnen zien wanneer het was,hihi)

Maar er kloppen toch wel veel dingen

Ik zal even wat reacties geven op hetgene jij hebt gezegd

Op de eerste foto ben je iemand die nooit stil zit en toch iemand die naar rust verlangd. Maar op de tweede foto zie ik het tegenovergestelde.

(Ik ben heel erg onrustig,volgens mij tegen het ADHD aan,zowel op de eerste en tweede foto ;-))

Kwa persoon ben je iemand die verdwaalt kan raken in de wereld van gedachtes. Je bent dan ook vaak alleen en bezig te denken over je situatie en het leven. Je bent ook die iemand die vaak bezig is te kijken hoe je je situatie in het leven kan verbeteren.
Hierdoor heb je nu ook een leventje wat aardig goed verloopt en stabiel is.
Je bent veel met spiritualiteit bezig en eigen rust.

(ben hard mijn best aan het doen om wat rustiger te worden,en dat bevalt me goed!)

De andere paula is iemand die veel tijd door brengt met het gezin, kinderen dus. Je houd ervan om dingen met ze te doen (als ze er zijn?). De werkvrouw word dan even aan de kant gezet om moeder te zijn.

(ben een echte "libelle"moeder ,haha,,kopje thee,koekje,veel praten met de kinderen,leuke dingen doen met elkaar!
een echte moeder moeder,,heb dan ook niet voor niks 4 kinderen,,had er graag nog wel meer gewild.

Je bent iemand die veel te verbergen heeft voor haar mede mens. Je verschuilt jezelf vaak om niet op te vallen bij andere mensen en je kan van tijd tot tijd ineens keihard zijn.
Maar zolang je leven structuur heeft dan laat je deze kant van jezelf niet snel zien.

(Dit klopt helemaal niet,maar past wel perfect bij degene die naast mij staat op de eerste foto,misschien dat je het daarom opgepikt hebt)

Dank je wel voor je reading Robbert!!!

Paula
paula39
paula39 mrt 3 '10
Hierbij mijn reactie op de reading van Marenubium,,,dit bezorgde me wel kippenvel zeg!
Zo herkenbaar,ook tussen de regels door

Origineel bericht van: Marenubium
Hey Paula smile

Haha, je lijkt wel een wervelwind. Impulsief?

Dat is zeker zo,ben niet echt een stilzitter

Je loopt jezelf en anderen vaak voorbij is het niet... En pas later kom je een beetje bij zinnen. Doe je vaak 'gekke' dingen die eigenlijk niet bij je passen? Die indruk krijg ik een beetje van je! Alsof je teveel 'geleefd' wordt door je omgeving. Maar hee...het is niet zo belangrijk hoe anderen over je denken, maar belangrijker hoe jij over jezelf denkt.
Het ziet er naar uit, dat je vaak jezelf niet bent, maar je wilt doen voorkomen zoals jij wilt dat anderen je zien.
Je kleed je en gedraagt je niet zoals jij bent.
De onafhankelijke, sterke en brutale vrouw die zich de kaas niet
van het brood laat eten...
Maar zo zit jij niet echt in elkaar, wel dan?

Dit was meer de "oude" Paula.woonde in een dorpje waar iedereen,iedereen kent,en waar ze ook erg op je letten,,,sinds 3 jaar zijn we verhuisd,en hier heb ik echt schijt,haha,aan iedereen,ze nemen me maar zoals ik ben,
ook zeg ik veel sneller nee

Ik vermoed dat je behoorlijk wat meegemaakt hebt, en vooral op vertrouwensgebied lijkt het alsof je veel gekwetst bent.

Klopt helemaal,al ga ik nu wel meer met mensen om die menen wat ze zeggen

Maar nu begin je wat meer bij jezelf te komen. Wat meer bij je gevoel smile
Wees niet bezorgd, dat je je nu bij bepaalde vrienden niet meer prettig voelt. Die ben je vroeger tegengekomen, omdat ze bij je pasten. Nu zullen andere mensen zich weer aandienen, waar je je prettiger bij zult voelen. Hoe mooi smile
Weet, dat we in elke periode in ons leven bepaalde mensen nodig hebben om verder te kunnen, en deze mensen elkaar zullen afwisselen.

Heb na mijn scheiding 1 vriendin overgehouden,en er ook een schat van een man bijgekregen,die is me meer waard als 100 vriendinnen

Ja meis, zucht maar eens even een paar keer goed, en laat achter je wat je achter je moet laten.

Probeer wat meer bij jezelf te blijven, en niet achter de feiten aan te lopen, zoals je dat vroeger deed. Je bent jezelf volledig voorbij gelopen, en daarmee ook anderen die dicht bij je staan/stonden.
Probeer wat meer vanuit je gevoel te handelen. Want continue blijven voldoen aan de verwachtingen van een ander, ja, daar wordt je moe van!
Don't do that smile

Doe mijn best
Kijk de wereld weer in, met die blik die je als klein meisje had, en voel. Als je boos bent, voel je dan ook boos, en uit dat. Als je vrolijk bent, voel je dan ook echt vrolijk, en uit dat. Niks mis mee! Opkroppen is veel minder prettig!

Je zal nu wel behoorlijk wat stormachtige emoties doormaken, maar ook dat is niet erg, het hoort erbij. Dat hoort bij groei. Dat wat je gemist hebt al die tijd, komt er nu in het kwadraat uit. Je leven vervalt nu soms in extremen. Maar deze storm zal ook weer voorbij gaan.
Weet dat, en blijf vertrouwen (in jezelf) hebben smile

Probeer overigens de melkproducten wat meer te laten staan, ik heb het idee dat je een soort koemelk-intolerantie hebt.
Dat uit zich voornamelijk door geïrriteerde slijmvliezen, schimmelinfecties, verstoorde darmen.

Oepsie,dat is wel moeilijk voor me,maar kan er wel op gaan letten

En verder...doe maar gewoon eens lekker NIKS op een dag. Neem voor jezelf een dag, die je volledig aan jou eigen ikje besteedt.
Noem het Paula-Tijd. Dat is jouw tijd, jouw dag, telefoon uit, pc uit, gewoon helemaal lekker niks doen! Alleen die dingen die JIJ wilt doen. Zonder inmenging van de buitenwereld.
LEKKER.

LOL,,,mag ik mijn 4 kinderen bij jou brengen??

Bedankt voor de mooie reading,,,zal m zeker nog veel lezen

Liefs,

Paula
Marenubium
Marenubium mrt 3 '10
Kee, mooi om te zien Paula smile

Quote:
LOL,mag ik mijn 4 kinderen bij jou brengen??

HAhahah, als je graag een ritje Enschede aan wilt doen, mij best! Kan nog wel wat harde werkers gebruiken tongue
Tuin, huis, afwas, ramen lappen, geen probleem! hehe.

Knuffff
paula39
paula39 mrt 3 '10
Misschien die oudste 2
Maar de jongsten zijn 2 jaar en 9 maanden
Die slopen meer dan dat ze wat opruimen,hahaha

Zal eens kijken of ik ze op de trein kan zetten

Geintje ;-)
Marenubium
Marenubium mrt 3 '10
ooooooooooooooooooow maar slopen is oook leuk!!
LOL
Maar uiteraard slopen ze zaken die niet gesloopt hoeven worden..hmzz.. Hoe dan ook, altijd welkom hier hoor smile

(heb nog wel wat dwangbuizen liggen hier)
Maryssa
Maryssa mrt 4 '10
Hallo Paula,

Ik zal eens kijken..

* Ik voel mn onderrug aan de rechterkant straalt wat uit naar de heup. Het zeurt een beetje..

* Sowieso heb ik bij jou het gevoel dat je gewrichten af en toe wat op kunnen spelen. Wat stramheid soms. o.a Vingers die wat stijf zijn zo nu en dan.

* Jouw blik komt binnen als vertwijfeld..alsof je niet zo goed weet wat je nu moet doen nu er van alles is gebeurd. Je bent teruggeworpen op jezelf en draait in het rond om te kijken naar je mogelijkheden maar kunt niet besluiten wat je gaat doen.

* Ik krijg een periode te voelen van jezelf niet goed verzorgen. Slecht eten, teveel drinken, jezelf niet aankleden maar in pyama blijven. Je had het gevoel waar doe ik het voor?

* Doe jij aan hardlopen?

* Oei je kunt wat scherp uit de hoek komen..je zegt absoluut waar het op staat. Kon jouw partner daar niet zo goed mee omgaan?

* De zin: "Komt alles wel goed er moeten nog zoveel dingen vorm krijgen." komt in me op. Je bent behoorlijk aan het piekeren en over de toekomst na aan het denken.

* Wat last van je maag? Hongergevoel terwijl je genoeg hebt gegeten? Een beetje knagend gevoel..

* Je schrijft graag volgens mij over dingen die spelen om ze later nog eens terug te kunnen lezen en de herinneringen levendig te houden. Maar eigenlijk heb je een heel goed geheugen..je raast alleen wel eens voorbij aan gedachtes en indrukken. Dan ben je alweer bezig met wat anders.

* Haha heerlijk! Je kunt nog steeds lekker gek doen alsof je zelf weer kind bent! Lekker uitbundig meeknutselen, dansen en gekke spelletjes bedenken om te doen haha.

* Hey ik krijg je zingend te zien..volgens mij heb je ook best een goede stem om te zingen.

* Je bent enorm stemmingsgevoelig. Het gaat van hemelhoogjuichend naar diepbedroefd en je hebt er niet altijd grip op. Hop trek die vrolijke laarzen van je aan(eh heb je een paar roze? Met een motief van stippen?) en ga eens het bos in! Dat brengt je weer meer in balans.

* Toneel past erg goed bij je als hobby.

Zo nou dat was mijn lezing voor jou. Ik kwam pas later goed in je energie terecht, ik ben benieuwd wat je van mn lezing vindt. Laat je even weten wat er klopt en wat niet?

Liefs Maryssa
paula39
paula39 mrt 4 '10
Dank je wel Maryssa,hier komt mijn reactie op jou bevindingen,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om mijn foto te lezen

Liefs,

Paula

Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Paula,

Ik zal eens kijken..

* Ik voel mn onderrug aan de rechterkant straalt wat uit naar de heup. Het zeurt een beetje..

Mijn rug is altijd mijn zwakke plek geweest.doe ook best vaak oefeningen daarvoor,die rechterkant komt denk ik ook wel omdat ik soms wat raar achter de laptop zit,,,lees:hang

* Sowieso heb ik bij jou het gevoel dat je gewrichten af en toe wat op kunnen spelen. Wat stramheid soms. o.a Vingers die wat stijf zijn zo nu en dan.

Mijn vingers heb ik eigenlijk geen last van,wel mijn rechterschouder,net of daar iets niet helemaal goed zit,,ook mijn bekken zijn na de zwangerschap van mijn kids wat gevoelig,vooral als ik ongesteld moet worden

* Jouw blik komt binnen als vertwijfeld..alsof je niet zo goed weet wat je nu moet doen nu er van alles is gebeurd. Je bent teruggeworpen op jezelf en draait in het rond om te kijken naar je mogelijkheden maar kunt niet besluiten wat je gaat doen.

Er is inderdaad heel veel gebeurd de laatste 3 jaar,ben nog steeds bezig om alles een plekje te geven,hoop dat ik mijn best doe

* Ik krijg een periode te voelen van jezelf niet goed verzorgen. Slecht eten, teveel drinken, jezelf niet aankleden maar in pyama blijven. Je had het gevoel waar doe ik het voor?

Slecht eten doe ik niet,en drinken al helemaal niet,wil er juist altijd verzorgd uitzien

* Doe jij aan hardlopen?

nee,haha,,,wel ooit eens geprobeerd,maar dat is geen sport voor mij,heb zo wie zo een hekel aan lopen

* Oei je kunt wat scherp uit de hoek komen..je zegt absoluut waar het op staat. Kon jouw partner daar niet zo goed mee omgaan?

Tja scherp ben ik zeker wel,al is het een stuk minder dan voorheen.de mensen die mij kennen weten dit van mij,en kunnen er ook wel tegen...mijn ex bedoel je? die had daar geen last van volgens mij

* De zin: "Komt alles wel goed er moeten nog zoveel dingen vorm krijgen." komt in me op. Je bent behoorlijk aan het piekeren en over de toekomst na aan het denken.

Klopt,wil graag wat meer rust vinden in mezelf

* Wat last van je maag? Hongergevoel terwijl je genoeg hebt gegeten? Een beetje knagend gevoel..

Maag is zeker wat rommelig de laatste tijd,ook veel last van een opgezette buik,terwijl ik juist altijd meer een "put" heb dan een buikje,hoop ook dat dit wel weer overgaat

* Je schrijft graag volgens mij over dingen die spelen om ze later nog eens terug te kunnen lezen en de herinneringen levendig te houden. Maar eigenlijk heb je een heel goed geheugen..je raast alleen wel eens voorbij aan gedachtes en indrukken. Dan ben je alweer bezig met wat anders.

Schrijf niet zo graag maar heb wel een Mega geheugen

* Haha heerlijk! Je kunt nog steeds lekker gek doen alsof je zelf weer kind bent! Lekker uitbundig meeknutselen, dansen en gekke spelletjes bedenken om te doen haha.

Haha,,,dit klopt helemaal,doe altijd gek met de kinderen,,,ben ook zo'n typ die alle knopjes van speelgoed indruk bij de Bart Smit,,hahaha

* Hey ik krijg je zingend te zien..volgens mij heb je ook best een goede stem om te zingen.

LOL!!! dat dacht ik ook altijd toen ik een jaar of 14 was,,,tot ik mezelf terughoorde op een bandje,maar ik zing nog steeds keihard mee met de liedjes die ik leuk vind

* Je bent enorm stemmingsgevoelig. Het gaat van hemelhoogjuichend naar diepbedroefd en je hebt er niet altijd grip op. Hop trek die vrolijke laarzen van je aan(eh heb je een paar roze? Met een motief van stippen?) en ga eens het bos in! Dat brengt je weer meer in balans.

Altijd wel last van een voorjaarsdipje,,laarzen? ben er gek op,,heb wel ooit roze gehad maar nu niet meer

* Toneel past erg goed bij je als hobby.

De psych waar ik ooit gelopen heb zei ooit dat ik een goede zou zijn voor het toneel,,maar dat was meer omdat ik erg extravert overkom maar eigenlijk het tegenovergestelde ben.....en ik vind dat heel eng,,praat erg graag maar niet voor een groot publiek

Zo nou dat was mijn lezing voor jou. Ik kwam pas later goed in je energie terecht, ik ben benieuwd wat je van mn lezing vindt. Laat je even weten wat er klopt en wat niet?

Gedaan,,,hoop dat jij er ook iets aan hebt
Liefs Maryssa
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy