Loading...
nl

December; terugblikken en vooruitkijken

Cialara
Cialara nov 30 '09
Hoi allemaal,

Het is morgen alweer December en de meeste mensen kijken in deze maand terug naar wat ze in het afgelopen jaar nou eigenlijk hebben meegemaakt, wat ze hebben geleerd of bereikt, wie ze hebben verloren of welke nieuwe liefdes er in hun leven zijn gekomen.

Ook is deze maand het moment om plannen te maken voor de toekomst, of om te bedenken wat je volgend jaar zou willen doen, bereiken, je vakantie plannen, een nieuwe studie of baan uitzoeken.

En ik ben nou zo benieuwd of jullie dit ook doen, en wat jullie dan van 2009 vonden en hoe jullie 2010 tegemoet zien...
Delen:
Cialara
Cialara nov 30 '09
Ik zal zelf maar gelijk beginnen, voor mij was 2009 een heel bijzonder jaar. Vooral op spiritueel gebied. Ik was altijd al wel geïnteresseerd in het spirituele, maar heb mezelf dit jaar de mogelijkheid gegund om er me er nu eens echt mee bezig te gaan houden en te ontdekken. En dat is onverwachts voor mij in een sneltreinvaart gegaan. Ik had me nog maar net opgegeven voor een inwijding in Reiki en toen vond ik Merudi. Ik was nog niet ingewijd of ik werd meegezogen in het engelmens gebeuren. Toen ik dat voor mezelf verwerkt had kwam mijn zoon op de proppen met zijn helderziende vermogens en zijn vele visioenen, waardoor ik weer sneller mijn tweede Reiki inwijding wilde doen. En nu heb ik even pauze heb ik mezelf beloofd wink

Wat volgend jaar me gaat brengen? Ik denk een oefenperiode om mijn gevonden vermogens en krachten te gaan benutten en te delen met de mensen om mij heen. Ook even een tijdje rust om me te concentreren op wat ik nu verder wil en hoe ik dat kan gaan doen. Ik spreek de wens uit dat een ieder een positieve tijd tegemoet gaat, met daarin wonderbaarlijke belevenissen die ons dichter bij onze bron zal brengen.

Liefs Jorine
Maryssa
Maryssa dec 3 '09
2009 was een bewogen jaar. Maar staat voor mij naast de turbulentie en verdriet op werkvlak vooral voor bezinning en spirituele groei.In januari 2009 ben ik begonnen met fotolezen en in juni reiki 1 gedaan. Door beiden ben ik me meer bewust van mijn helderweten, heldervoelen en soms helderzien. Ik zou er graag ooit mijn vak van willen maken. 2010 staat daarom voor mij in het teken van loslaten van angsten op dat vlak en me meer openstellen voor de kosmos zonder te gaan zweven.
admin
admin dec 4 '09
2009 is voor mij:
een jaar van steeds veranderen, transformeren, her/ver-nieuwen,
herzien, niet vasthouden maar loslaten.
Ik werd nieuw maar tevens ook al weer oud, het ging steeds door oud/nieuw/oud/nieuw.. en ik blik terug met een grote voldoening.
Het was niet zo turbulent als 2008.
Maar dankzij het jaar 2008 en m'n doorzettingsvermogen van toen, is dit jaar een jaar van stabiliteit omdat ik heel makkelijk meeging met de stroom.
Ook een jaar waarin ik met de Bron/ het licht en m'n vrienden aldaar een mooi contakt heb opgebouwd,
en daar kan ik Merudi mede voor bedanken.
admin
admin dec 4 '09
2010 wordt naar mijn gevoel voor mij:
een verderzetting van 2009 enerzijds, een duidelijke aandacht voor het lichaam en healingen. Bij mezelf en voor anderen.
Maw, m'n gaves worden sterker afgestemd op de bron en de Wil van de bron (God) Overgave daaraan en dat kan doordat ik nog meer ga luisteren naar die innerlijke stem, zoals ik in 2009 echt heb leren doen.
Het wordt een jaar waarin Handelen centraal staat. Niet te veel spreken Over , maar doen. Daar ben ik nu al mee bezig, en dat zal zich voortzetten.
Er komt een harmonie in m'n werksituatie van het dagdagelijkse.
Er komen meer vriendschappen, en bijzondere ontmoetingen. Liefde zal altijd centraal staan.




M'n relatie zal bezegeld worden met een huwelijk




( hahaha, neeje nie waar schat , schrik zo niet hahaha = is grapje voor m'n man)
Emuca
Emuca dec 6 '09
Voor mij was 2009 een van de leerzaamste jaren in mijn leven. Ik heb leren handelen met allerlei emoties en gevoelens. Heb een enorme groei doorgemaakt op spiritueel gebied waarbij acceptatie centraal stond. Hierdoor is alles natuurlijk geworden dan eerst. Ik weet nu wat ik kan, en kan dat allemaal toepassen...
In 2010 ga ik onder moeders vleugels vandaan... trek ik de grote boze mensenwereld in.. en leer ik nog meer. Ik ga mijn talenten gebruiken waar nodig is en ik accepteer mezelf volledig...
admin
admin dec 7 '09
Terugblik ...
2009 was voor mij een jaar met héél veel lichamelijke ongemakken confusedHeb er veel van geleerd, want dat is toch wat je ermee kunt doen winkMaar ik zou het niet graag over willen doen.
Heb wel veel lieve mensen leren kennen, met name op dit forum smileen mijn vriendschap met mijn dierbare vriendin op SXM is alleen maar verdiept, dat is wel een hele goede kant!!! Verder hebben we een hele lieve pleegdochter in huis gekregen.
2010 zal voor mij een jaar zijn van verdieping, loslaten en opnieuw zoeken. Maar dat gaat goedkomen, ik blijf ik mezelf geloven!!!

Liefss
admin
admin dec 7 '09
2009 was voor mij een heftig jaar met zeer grote wisselingen. Dingen die eindelijk leken te worden opgelost.. maar net niet helemaal. Onze huiselijke situatie was beter dan voorheen, maar nog steeds slecht. In alle heftigheid kwamen al mijn serieuze gedachten direct op heftige wijze terug, en leken snel te worden gemanifesteerd of te worden teruggekaatst. Supergezond, maar toch vaker ziek dan voorheen. Aan de ene kant harmonie, die aan de andere kant, net zo hard weer werd verstoord. Aleen willen zijn, maar niet met rust gelaten worden. Frustratie omdat dagdagelijkse dingen door toedoen van mijn ego, met haar afkeer en verlangen niet continu de juiste dingen creerde voor mijzelf en mijn omgeving. Steeds opnieuw kiezen vanuit mijn hoger zelf.
Voor de eerste keer sinds jaren op vakantie geweest, het was geweldig.
Doorbreken, maar net niet helemaal.. Spiritueel heel veel geleerd, de verbinding met het materiele herstellen. Materie omarmen. Maar net niet voldoende om het duurzaam te laten zijn.
Anderen onbaatzuchtig helpen, steeds meer. Ik kan nog niet oordelen over wat 2009 mij heeft gebracht.. ik voel dat de komende 3 weken belangrijk en beslissend zullen zijn.
admin
admin dec 7 '09
2010 kom ik later op terug..!
Lena
Lena dec 7 '09
2010 blijft een verassing smile
2009 een snelweg volgens een lieve collega waar ik op zat...
veel geleerd over negativiteit...en het ego smile
loslaten dus.....

vriendschappen onderzoeken hoe zit dat nu?
Angel22
Angel22 dec 8 '09
2010 een nieuw begin veel geleerd in 2009 en nu in 2010 alles gaan toe passen op naar een positief jaar laughen dat wens ik iedereen ook toe een goede gezondheid en dat alles heel positief mag zijn

warme groet

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki