Loading...
nl

Even voorstellen...

nevel
nevel nov 30 '09
Hallo, mijn naam is Jan en ik ben in het weekend op deze site terecht gekomen en heb het met verbazing gelezen, althans heel veel want ik zag en vondt er heel veel herkenning en erkenning in.
Ik ben zelf al een paar jaar lichamelijk aan het sukkelen en daardoor ook geestelijk, baan kwijt, mijn vroegere woonplek kwijt, ben eigenlijk helemaal opnieuw hier moeten beginnen en heb het ontzettend moeilijk gehad in het begin... en nu nog met tyden want ik ben er nog lang niet, maar door deze site zie ik het wel wat duidelijker want ik heb toch altyd wel in een bepaald iets geloofd, niets gebeurt zomaar, alles heeft een reden... maar goed, ik ga eerst hier maar eens mijn weg zoeken en er is hier veel te lezen heb ik gezien dus ik kan mijn hartje ophalen

Hartegroet Jan
Delen:
Cialara
Cialara nov 30 '09


Hoi Jan,

Voel je welkom bij Merudi. Stel je vragen als je die hebt en lees maar lekker de hele site door, kan wel even duren hoor wink

Warme groeten Jorine
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '09
Van harte welkom Jan. Leuk dat je in een feest van herkenning bent terecht gekomen. En ja je bent niet alleen hier, want met jou zijn er velen die wakker aan het worden zijn. Hervind jezelf en wees jezelf smile.
Vlinders
Vlinders nov 30 '09
Welkom Jan!
Veel leer- en leesplezier!

Warme groet
Vlinders
admin
admin nov 30 '09
Welkom Jan ! smile
nevel
nevel dec 1 '09
Dank je voor de warme begroeting en ik zal de site doornemen al zal het zeker even wat tijd kosten maar dat heb ik gelukkig genoeg, althans ik kan het zelf redelijk allemaal indelen, maar deze site lijkt me nu heel goed van pas te komen... alles komt precies wanneer je het nodig hebt.

Met Hartegroet,

Jan
nevel
nevel dec 1 '09
Dank je wel voor de warme begroeting en inderdaad het lijkt wel een feest van herkenning na maanden van ... stilgezeten heb ik niet maar wel van tamelijke rust en het lijkt nu inderdaad of ik aan het wakker worden ben met alles er op en er aan en hoe het verder gaat... ik lees hier al heel veel waar ik veel in herken maar het moet nog binnen komen allemaal maar ook hier zal ik de tijd voor nemen want dat heb ik in de loop van de afgelopen jaren wel geleerd, ik kan niks forceren ook al wil ik nog zo graag, het dient zich aan zoals het komt en ik vindt er nu ook steeds meer rust in.

Met Hartegroet,

Jan
nevel
nevel dec 1 '09
Dank je wel en ik zal hier zeker mijn hartje aan kunnen ophalen met leer en lees plezier grinkijk ik weet nu al hoe ik een icoontje moet plaatsen hahaha, net wist ik het nog niet maar nu zie ik het wink... nooit te oud om te leren.

Met Hartegroet

Jan
nevel
nevel dec 1 '09
Dank je wel voor de begroeting smile

Met Hartegroet

Jan
Pegasus
Pegasus dec 1 '09
Hoi Jan,

Dat Merudi je veel moois mag brengen.
Welkom.

liefs Pegasus
Maryssa
Maryssa dec 1 '09
Wees welkom Jan! Fijn dat je Merudi hebt gevonden. Voel je thuis hier. smile
admin
admin dec 1 '09
Hoi hoi, Jan.
Veel liefs van mij,
ook mannen krijgen graag eens een bloemetje,
volgens mij!! grin






Bellefleur
nevel
nevel dec 2 '09
Hallo Pegasus,

Wat ik tot nu toe al tegenkom stemt mij al heel blij en goed grin

Hartegroet Jan
nevel
nevel dec 2 '09
Hallo Marysa,

Ja, ik ben ook heel blij dat ik Merudi heb gevonden en het lijkt wel precies op de juiste tijd... ik denk zelf ook dat je klaar moet zijn om ook weer open te staan voor nieuwe dingen...

Hartegroet Jan
nevel
nevel dec 2 '09
Hallo Bellefleur,

Wat een leuke en fleurige naam alleen al smileen zeker, mannen krijgen ook wel eens graag een bloementje... en anders ben ik maar geen man grinDank je

Hartegroet Jan
troela
troela dec 2 '09
Hallo Jan,

Veel lees en schrijfplezier.

Liefs Troela
nevel
nevel dec 5 '09
Hallo Troela,

Dank je wel Troela en dat zal wel goed komen met het lezen en schrijven, ik ben de afgelopen dagen even druk geweest in mijn schuur voor nieuwe binnen en buitenverlichting maar dat heb ik nu klaar, had eindelijk weer eens wat energie om wat met mijn handjes te doen dat wat ik ook graag doe, knutselen ...

Dank je voor je begroeting

Hartegroet Jan
Lena
Lena dec 7 '09
hallo nevel smile
waar staat nevel voor?
nevel
nevel dec 8 '09
Hallo Lena,

Nevel dat is ontstaan toen ik voor het eerst mijn pc kreeg, nu zo'n 5 jaar geleden, ik hou heel erg veel van Schotland en Ierland en van de omgeving daar, het is soms een beetje mistiek, nevelig maar ook omdat ik me heel erg voel aangetrokken tot de tijd van de jaren 1600-1700, ik voel of merk dat ik uit die tijd vandaan kom, de film the Highlander daar voel ik mij wel in thuis om zo maar te zeggen smile... ik heb daar gewoon wat mee en vandaar Nevel.

Een warme Hartegroet

Jan
admin
admin dec 8 '09


Ik heb ook een vergelijkbare herinnering maar heb geen idee van en jaartal, inderdaad Highlander, Brave Heart, dan krijg je zo'n *thuiskom gevoel*..

Mooi en welkom smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki