Loading...
nl

Even voorstellen ...

Tante Pollewop
Tante Pollewop nov 28 '09
Vond vanochtend 'per toeval' deze site en voelde me een beetje in een dip. Al lezend vond ik mezelf weer terug en voel ik me thuiskomen bij gelijkgestemden. Heb me maar spontaan ingeschreven. Heerlijk om zo vrijelijk uitdrukking te geven over onderwerpen die helaas nog zo taboe zijn. Ik laaf me aan alle wijze adviezen die ik hier en daar gelezen heb. Leuke site!
Delen:
Cialara
Cialara nov 28 '09

Hoi Tante Pollewop,

Welkom bij ons op Merudi. Zoals jij je gevoel omschrijft, dat herken ik zo goed! Dus leef je hier lekker uit, stel al je vragen en discussieer gezellig mee wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 28 '09
Hoi Tante pollewop (waarom deze naam? wink). Welkom op Merudi. Dat je maar mag vinden wat je nodig hebt!
Beschermengel
Beschermengel nov 29 '09

Van Harte Welkm Tante Pollewop, erg leuke naam trouwens ..doet me denken aan vroeger smile

admin
admin nov 29 '09
Welkom smile
Pegasus
Pegasus nov 30 '09
Welkom, welkom. Hoop dat je je hier snel thuis voelt.
admin
admin dec 3 '09
Hallo tante Pollewop smile

Voel je welkom!

Warme groet,
Marjan
Lena
Lena dec 7 '09
hallo tante pollewop smile
Pollewop
Pollewop dec 26 '09
Dank jullie wel voor het lieve welkom heten. Kon zelf lange tijd niet meer op de site inloggen en heb uiteindelijk maar een nieuwe registratie gemaakt. Heb tweemaal een bericht gestuurd met opheldering waarom ik met mijn registratienaam en wachtwoord niet meer kon inloggen, maar heb nooit een reactie gekregen. Geloof niet dat ik reden heb gegeven om mezelf te laten blokkeren en zelfs dan zou het netjes zijn geweest mij dat met een reden te vertellen. Neem dus maar aan dat het iets technisch is geweest en dat degene die de site (wie?) beheert er geen aandacht aan besteedt. Mocht ik weer niet op deze site kunnen inloggen dan neem ik aan dat het om iets persoonlijks gaat. En dan is het leuk voor anderen te weten dat dat de reden is dat ik niet meer op de site kan mee chatten. Laten we hopen dat dat laatste niet zo is..
Natalie1986
Natalie1986 dec 26 '09
Ha Pollewop

Welkom op merudi

Liefs Natalie
Helma
Helma dec 26 '09
Hai Pollewop,

Nims is de beheerder van deze site. Ik weet natuurlijk niet wat de reden is van het feit dat je niet langer kon inloggen, maar ik kan me niet voorstellen dat het iets persoonlijks was. Volgens mij ben je nog steeds even welkom hoor! Dus blijf lekker rondhangen, zou ik zeggen.

warme groet, Helma.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 27 '09
Hallo Pollewop,

Mijn excuses dat ik niet gereageerd heb maar dat komt omdat ik door mijn verhuizing maar heel beperkt toegang tot internet heb. Zo heb ik in mijn eigen huis nog geen Internet. Ik weet niet precies waarom je niet kon inloggen, maar ik wil je wel graag laten weten dat er niets is gedaan om je tegen te houden of te weren. Misschien dat het helpt om de volgende keer even je cookies te wissen en het dan opnieuw te proberen. Iedereen is hier welkom, dus ik hoop dat je dat ook zo zult ervaren en dat je met Pollewop wel gewoon hier kunt reageren!

Groetjes Julien

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki