Loading...
nl

brug, is er iemand die mijn foto wilt lezen?:)

brug
brug nov 27 '09
hallo smileis er iemand die mijn foto zou willen lezen? Ik ben zeer benieuwd en nieuwschierig op de reacties.
Delen:
Yuri
Yuri nov 27 '09
Hallo, misschien handig als je er een foto bij zet wink

Ik kan zelf nog geen foto's lezen, maar wil het wel leren

Met vriendelijke groeten,
Yuri
brug
brug nov 27 '09
ja ik heb m geupload maar ik snap niet zo goed hoe je m nu in dit onderwerp sleept:P
brug
brug nov 27 '09
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1551 dat is m ik had ook eerst een onderwerp gemaakt en toen de foto geupload.. ik denk vandaar
Prada
Prada nov 27 '09
brug
brug nov 27 '09
tnx prada:)
Prada
Prada nov 27 '09
Geen dank laugh
Als ik morgen tijd heb zal ik je foto voor je lezen..

xx
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 27 '09
Hier is nog een iets grotere versie
Maryssa
Maryssa dec 3 '09
Ongeduldig Brug,en daarom je foto verwijderd?
brug
brug dec 3 '09
nee maryssa,

na n nachtje derover geslaapt te hebbe had ik me bedacht, zo'n lezing lijkt me toch zeer persoonlijk en ik weet niet of ik dat met 'iedereen' wil delen, Ik vind t niet erg dat enkele de lezing zouden inzien maar mischien zijn er wel bekende die dit zoude lezen en dat zou ik minder vinden, ik hoop dat hier begrip voor is. maar goed ik twijfel afentoe nog wel om een reading te krijge maar zou dit liever wat persoonlijker doen.. ik ben nogsteeds nieuwschierig in het spirituele, altijd eigenlijk wel geweest, van jongs af aan al. maarja sorry voor t aanmaken van een topic waar niks te leze valt.

veel liefs brug.
Maryssa
Maryssa dec 3 '09
Ooow Brug geen excuses hoor, ik begrijp het wel. Het is ook openbaar en dat je je dat realiseert is alleen maar goed. Dat ik er vanuit ga dat je ongeduldig bent zegt iets over mij blushblush
Maar blijf gezellig meelezen en meetypen hier; Merudi biedt veel informatie en de mogelijkheid om met gelijkgestemden van gedachten te wisselen.

Liefs Maryssa
brug
brug dec 3 '09
haha ik ben hier zeker nog niet uitgelezen:)
admin
admin dec 3 '09
maaar daarom had je je foto toch niet hoeven wegnemen!
brug
brug dec 3 '09
als je me wilt leze stuur ik je wel n foto via email hoor tongueof doe je het alleen voor spectators..
admin
admin dec 3 '09
wat is spectators?
brug
brug dec 3 '09
voor publiek zegmaar
admin
admin dec 3 '09
oh zie jij lezers aan voor publiek? smile
zo had ik het nog niet bekeken..

HAAALLLOOOO PUBLIEK!! hoi hoi... laugh
nee brug, zo zie ik dat niet, hoor.
Ik ben op het moment dat ik iets vertel, of foto lees echt niet bezig met een soort publiek.
Dat kan ook niet, want m'n concentratie gaat dan volledig uit naar de persoon op de foto! Lijkt mij het meest respectvolle.
brug
brug dec 3 '09
ja ik kan m dr wel ff opzette als je m leze wilt teminste? maar ik zou t fijn vinde als je hetgeen wat je doorkrijgt in pb kan sture:).. ik laat wel wete of t klopt of niet

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki