Loading...
nl

hulp en tips gevraagd

admin
admin nov 24 '09
hallo allemaal

ik heb even een zeer belangrijke vraag...
dylan wilt al 2 avonden niet gaan slapen hij is niet bang ofzo maar ik heb net een hele tijd naast hem gestaan en met hem gekletst (op zijn manier voor 1 jaar en 10 maanden wink) hij praat zeer goed en ik vroeg wat er was hij zei meerdere malen tegen mij dat het kindje verdrietig was (op zijn kamer waarschijnlijk) en dan keek hij naast me langs. ik heb hem gezegt dat hij daarom niet verdrietig hoeft te zijn en dat het kindje ook niet verdrietig hoefde te zijn. toen is hij gaan liggen en heeft hij nog ff gekletst over ons en de dieren enz... en toen vroeg ik hem toen ik in de deur opening of het kindje nog verdrietig was toen was hij heel zoekend aan t kijken en ging weer liggen. heb ik dit zo goed aangepakt??? en wat moet ik hiermee??? ik weet zeker dat er en kindje was op zijn kamer het voelde wel zo....hij zei zelfs tegen mij mama luister ik hoorde natuurlijk niks.

hebben jullie tips hoe ik dit beter kan aanpakken???

alvast bedankt
Delen:
Emuca
Emuca nov 24 '09
Misschien kan je hem vertellen dat hij heel speciaal is, en dat mama het niet kan?
admin
admin nov 24 '09
thanks aod voor de tip ik kan het idd niet meer als proberen...

maar daar heb ik vanavond het gedult niet meer aan denk ik want meneer is me flink aan t testen op dit moment. ff kijken hoever ik kan gaan.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki