Loading...
nl

Daisy, wie wil mijn foto lezen?

Daisy
Daisy nov 23 '09
Wie wil mijn foto lezen? Ik ben erg benieuwd.

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 25 '09
Hoi Daisy,

Ik wil graag je foto lezen. Het is alweer even geleden voor me, maar ik ben benieuwd of ik het nog een beetje kan smile. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Je bent iemand die niet graag op de voorgrond staat. Al die aandacht is niets voor jou.

Ik krijg het idee dat je heel erg van zingen houdt. Misschien heb je ooit in een kerk-koor meegezongen?

Je bent erg zorgzaam en vindt het belangrijk dat anderen het naar hun zin hebben. Toch krijg ik het gevoel dat je jezelf hierbij nog wel eens vergeet en dat je dingen doet voor een ander die je liever niet had gedaan.

Je hebt heel erg behoefte aan structuur en duidelijkheid. Je kan er heel slecht tegen als je niet weet waar je aan toe bent.

Je bent netjes en verzorgd op jezelf en je vind het belangrijk om gezond te leven. Risico's nemen is iets wat jij eigenlijk niet doet en ik zou je zelfs een beetje terughoudend en risico mijdend kunnen noemen.

Je hebt een heel lief en zachtaardig karakter dat geen vlieg kwaad doet. Soms denk ik dat je wel iets meer van je af zou mogen bijten en dat je moet uitkijken dat je niet over jezelf heen laat lopen.

Ok dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd naar je reactie.
Daisy
Daisy nov 25 '09
Hoi Nims,

Wat lief van je om de tijd te nemen om mijn foto te lezen. Ik vind het echt zo gaaf dit! Ik zal even overal op reageren:

Je bent iemand die niet graag op de voorgrond staat. Al die aandacht is niets voor jou.Klopt wel, hoewel ik wel erg van toneelspelen hou, maar dan kan ik lekker iemand anders zijn.

Ik krijg het idee dat je heel erg van zingen houdt. Misschien heb je ooit in een kerk-koor meegezongen?Ik hou inderdaad van zingen. Ik heb vroeger wel veel aan musicals meegedaan enzo, maar ik vind het veel te eng om in mijn eentje op een podium te staan.

Je bent erg zorgzaam en vindt het belangrijk dat anderen het naar hun zin hebben. Toch krijg ik het gevoel dat je jezelf hierbij nog wel eens vergeet en dat je dingen doet voor een ander die je liever niet had gedaan.Dit klopt helemaal.

Je hebt heel erg behoefte aan structuur en duidelijkheid. Je kan er heel slecht tegen als je niet weet waar je aan toe bent.Klopt ook. Ik hou vooral van eerlijkheid. Ik kan er niet tegen als mensen dingen voor mij achterhouden, achter mijn rug om praten of schijnheilig doen.

Je bent netjes en verzorgd op jezelf en je vind het belangrijk om gezond te leven. Risico's nemen is iets wat jij eigenlijk niet doet en ik zou je zelfs een beetje terughoudend en risico mijdend kunnen noemen.Ik ben graag gezond, maar ik lust ook wel graag een patatje hoor! Risico's vind ik inderdaad wel eng, maar ik dwing mezelf af en toe om impulsief te zijn en dat vind ik dan ook wel weer erg leuk.

Je hebt een heel lief en zachtaardig karakter dat geen vlieg kwaad doet. Soms denk ik dat je wel iets meer van je af zou mogen bijten en dat je moet uitkijken dat je niet over jezelf heen laat lopen.Klopt ook helemaal, heb de "zeg nou ook eens nee"-preek net van mijn baas gehad.

Onwijs bedankt!

groetjes,

Desiree
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 26 '09
Hey bedankt voor je reactie! Grappig dat jij zegt toneelspelen, want ik had wel een beeld van jou op een podium in gedachten (dus vandaar dat ik kerk-koor noemde), alleen wist ik niet zo goed hoe ik dat moest plaatsen omdat ik het gevoel had dat jij juist niet op de voorgrond wilde staan. Dus leek me een koor wel zo veilig omdat je met meerdere mensen dan op het podium staat.

Ik hoop dat je ook iets met de lezing kunt smile.

Groetjes Julien.
Maryssa
Maryssa nov 26 '09
Hallo Daisy,

Even kijken wat ik doorkrijg bij jouw foto:

* Een heel bescheiden, zachte en lieve persoonlijkheid heb je. Je wenst iedereen altijd oprecht toe dat het ze goed mag gaan, je geeft best wel veel weg hierin.

* Ik krijg een tuin te zien met heel mooie bloeiende bloemen. Ben je zo dol op bloemen? Hebben jouw ouders een hele mooie tuin waar je graag bent als het mooi weer is en helemaal tot rust komt?

* Je hebt een ontzettende hekel aan harde geluiden, mensen die heel veel ruimte innemen, en op de werkvloer collega's die denken met veel kabaal wel dingen voor elkaar te krijgen bij de directie. Jij kruipt dan in je schulp moet al die indrukken eerst verwerken voordat je uberhaupt zou kunnen reageren maar dan is het moment voorbij en denk je "ach laat maar". Wel doen hoor al is dat moeilijk met zulke aanwezige collega's.

* Ik krijg een bruidstaart te zien. Was je onlangs op een bruiloft te gast?

* Je bent in het verleden best wel gekwetst en dat heeft je heel voorzichtig gemaakt in je contact naar anderen. Hmm volgens mij in een vriendschap..met je vroeger beste vriendin?Terwijl er een heel bijzondere persoonlijkheid in je zit maar mensen krijgen die niet te zien in eerste instantie. Je laat nieuwe mensen ook niet snel toe in jouw wereld, daar is tijd voor nodig.

* Ballet. Heb je balletles gehad? Of doe je dat nog steeds? Het past bij je je hebt er de natuurlijke gratie voor.

* Heb jij last van hooikoorts? Ik hoor je ook niezen, nies jij zo vaak op een dag?

* Hmm ik krijg wat moeilijk de informatie los voor deze lezing. Je zegt veel dingen niet in real life, denkt wel heel veel maar je spreekt het niet uit. Volgens mij hou je wel een dagboek bij, ik zie je dingen opschrijven.

Nou dat was mn lezing voor jou Daisy. Laat maar weten wat er klopt en wat niet hè.

Liefs Maryssa
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 26 '09
Hoi Daisy,

Jij komt me ergens heel bekend van voor, maar ik kan je niet plaatsen. Is er een mogelijkheid dat wij elkaar al eens ergens eerder ontmoet hebben, of dat jij iemand kent die ik ook ken?
Daisy
Daisy nov 26 '09
Wow Maryssa! Wat knap zeg! Ik zal er even op reageren.

* Een heel bescheiden, zachte en lieve persoonlijkheid heb je. Je wenst iedereen altijd oprecht toe dat het ze goed mag gaan, je geeft best wel veel weg hierin.

* Ik krijg een tuin te zien met heel mooie bloeiende bloemen. Ben je zo dol op bloemen? Hebben jouw ouders een hele mooie tuin waar je graag bent als het mooi weer is en helemaal tot rust komt?Bloemen vind ik wel heel mooi. Mijn moeder heeft inderdaad een prachtige tuin waar ik graag tot rust kom.

*Je hebt een ontzettende hekel aan harde geluiden, mensen die heel veel ruimte innemen, en op de werkvloer collega's die denken met veel kabaal wel dingen voor elkaar te krijgen bij de directie. Jij kruipt dan in je schulp moet al die indrukken eerst verwerken voordat je uberhaupt zou kunnen reageren maar dan is het moment voorbij en denk je "ach laat maar". Wel doen hoor al is dat moeilijk met zulke aanwezige collega's.Harde geluiden, ik kan mij al irriteren aan muziek die de hele dag aanstaat. Mijn man vindt dat gezellig, maar ik wordt er nerveus van, kan mezelf niet horen denken. Op mijn werk (in het onderwijs) zitten veel luidruchtige personen. Ik vind het moeilijk om erop te reageren en bedenk me vaak achteraf pas wat ik had willen zeggen, maar dan vind ik het al te laat.

*Ik krijg een bruidstaart te zien. Was je onlangs op een bruiloft te gast?hihi, ik heb, naast mijn baan, een eigen bedrijfje in taartendecoratie. Ook is de foto hierboven gemaakt op de dag van mijn vrijgezellenfeestje (terwijl ik bezig was met het maken van mijn eigen bruidstaart)

*Je bent in het verleden best wel gekwetst en dat heeft je heel voorzichtig gemaakt in je contact naar anderen. Hmm volgens mij in een vriendschap..met je vroeger beste vriendin?Terwijl er een heel bijzondere persoonlijkheid in je zit maar mensen krijgen die niet te zien in eerste instantie. Je laat nieuwe mensen ook niet snel toe in jouw wereld, daar is tijd voor nodig.Ik ben wel vaker gekwetst. De vriendin die je bedoelt, was één van mijn beste vriendinnen sinds ik 13 was, die niet op mijn vrijgezellenfeest en bruiloft wilde komen door van alles en nog wat. Dat heeft me wel gekwetst.

* Ballet. Heb je balletles gehad? Of doe je dat nog steeds? Het past bij je je hebt er de natuurlijke gratie voor.Toen ik heel klein was heb ik wel op ballet gezeten, en later veel gedanst (streetdance en jazzballet).

* Heb jij last van hooikoorts? Ik hoor je ook niezen, nies jij zo vaak op een dag?Ik heb geen hooikoorts, en nies ook niet veel.

* Hmm ik krijg wat moeilijk de informatie los voor deze lezing. Je zegt veel dingen niet in real life, denkt wel heel veel maar je spreekt het niet uit. Volgens mij hou je wel een dagboek bij, ik zie je dingen opschrijven.Ik zeg op zich wel veel, maar nooit precies wat ik denk. Ik ben denk ik te bang dat ik mensen kwets daarmee. Ik denk inderdaad heel veel. Het is altijd chaos in mijn hoofd.

Dank je wel Maryssa! Echt heel knap.

@NiMS, ik zou het niet weten. Ik ken niet zoveel mensen in jouw omgeving. Geen idee. sorry...
Maryssa
Maryssa nov 26 '09
Hey Daisy!

Wat fijn zo'n snelle feedback! Wauw die bruidstaart..daar twijfelde ik juist aan of dat wel zou kloppen. Wat leuk dat je daar een eigen bedrijfje in hebt naast je eigen baan! En de rest klopt dus ook aardig op dat ge-nies na hahahha.

Ik heb de lezing graag voor je gedaan! smile

Liefs Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske