Hoi Daisy,
Ik wil graag je foto lezen. Het is alweer even geleden voor me, maar ik ben benieuwd of ik het nog een beetje kan
. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Je bent iemand die niet graag op de voorgrond staat. Al die aandacht is niets voor jou.
Ik krijg het idee dat je heel erg van zingen houdt. Misschien heb je ooit in een kerk-koor meegezongen?
Je bent erg zorgzaam en vindt het belangrijk dat anderen het naar hun zin hebben. Toch krijg ik het gevoel dat je jezelf hierbij nog wel eens vergeet en dat je dingen doet voor een ander die je liever niet had gedaan.
Je hebt heel erg behoefte aan structuur en duidelijkheid. Je kan er heel slecht tegen als je niet weet waar je aan toe bent.
Je bent netjes en verzorgd op jezelf en je vind het belangrijk om gezond te leven. Risico's nemen is iets wat jij eigenlijk niet doet en ik zou je zelfs een beetje terughoudend en risico mijdend kunnen noemen.
Je hebt een heel lief en zachtaardig karakter dat geen vlieg kwaad doet. Soms denk ik dat je wel iets meer van je af zou mogen bijten en dat je moet uitkijken dat je niet over jezelf heen laat lopen.
Ok dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd naar je reactie.