Loading...
nl

Foto Ad van Haperen

Debiorah
Debiorah aug 25 '06
Hier namens Dieneke de foto van Ad van haperen, met het verzoek deze te lezen.

Delen:
Ayasha
Ayasha aug 26 '06
en welke persoon ofzo dan?
Acheliah
Acheliah aug 26 '06
Ik had gevraagd of iemand de foto van Ad van Haperen wilde lezen hoezo is er iets verkeerd dan.
Acheliah
Acheliah aug 26 '06
Sorry ik snap nu je vraag pas die jongen met het jongentje op zijn rug ik las de vraag verkeerd hahahaha
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '06
Dieneke,

Heb jij de persoon op bovenstaande foto toestemming gevraagd zijn foto op Internet te zetten? Volgens de wet van de privacy, is het niet toegestaan iemands foto te publiceren, zonder dat deze daar toestemming voor heeft gegeven. Als dit niet zo is, zijn wij helaas verplicht bovenstaande foto te verwijderen.
Acheliah
Acheliah aug 27 '06
Hallo NiMS

Ja die heb ik want dat is namelijk mijn vriend
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 28 '06
Ok Dieneke,
Dat is heel mooi. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn, dus ik vraag het liever even. Bedankt. En nu mogen de lezers weer hun best doen.
Acheliah
Acheliah aug 28 '06
Dank je wel en je hebt gelijk je kunt niet voorzichtig genoeg zijn dat is zo
Acheliah
Acheliah sep 17 '06
Wie wil de foto lezen van de man met de jongen op zijn rug.
yannick
yannick sep 20 '06
ik zie alleen dat hij een indigo aura heeft.
Indigo - genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieusheid, voorzichtigheid
Acheliah
Acheliah sep 20 '06
Hallo Yannick

Wat is ook alweer een indigo aura heeft dat met helderziend te maken. Ik heb daar nog niets van gemerkt zelf. Je schrijft goedheid dat klopt wel een beetje want hij staat voor iedereen klaar, geloten is hij zeer zeker mits het hem niet bevalt dan blijft hij praten eigenlijk doordrammen, voorzichtigheid merk ik zelf niet, serieus is hij wel. Heeft geen makkelijke jeugd gehad.

Liefs Dieneke
yannick
yannick sep 20 '06
sorry vergissing, ik d8 dat het over het jongetje ging. maar de man waar u het over heeft, is niet paranormaal, kan niet veel over hem vertellen.
Acheliah
Acheliah sep 20 '06
Hallo Yannick
Hahahahah geeft niet hoor hoe komt het dat je over de man weinig kunt vertellen leg eens uit.

Liefs Dieneke
yannick
yannick sep 20 '06
hij staat er niet open genoeg voor denk ik, en ik ben nog jong, moet nog veel leren:P
Acheliah
Acheliah sep 20 '06
Geeft niks daar zijn we voor maar wil je het niet eens proberen zeg ik wel of het goed is

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah okt 1 '06
Mag ik iets vragen waarom kan de foto van ad niet gelezen worden jullie mogen het ook in mijn pb zetten ik vindt het namelijk raar dat iedereen zijn of haar foto kan lezen behalve die van hem. Leg anders uit waarom het niet kan

Groetjes Dieneke
Tamara26
Tamara26 okt 1 '06
Dat zelfde probleem heb ik ook Dieneke.
Mijn topic 'mijn zoontje en ik'wordt ook over geslagen!!

Liefs,
Acheliah
Acheliah okt 1 '06
We komen in opstand hahahahaaa ok

Liefs Dieneke
Ayasha
Ayasha okt 2 '06
acheliah: jou topic is niet overgeslagen, Yannick heeft een poging gewaagd om te lezen en heeft je zijn aura gegeven. Ik zelf vind het een erg moeilijke foto gezien de hoeveelheid mensen die er op staan.

Tamara26: ook bij jou heeft NiMS gereageerd. Dus ook dat topic is niet overgeslagen. Daarbij komt nog dat het moeilijk is om nog dingen te zeggen gezien vrijwel alles al gezegd word in het topic :)
Acheliah
Acheliah okt 2 '06
Is het goed dat ik een andere foto stuur

Groetjes Dieneke
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies