Loading...
nl

Hartenloos gewoon

Richie Richard
Richie Richard nov 19 '09
Ik zag dit filmpje, en ik kon het niet laten om dit hier neer te zetten. Het is gewoon te erg voor woorden..
Ik was er gewoon helemaal stil van..

Ik raad je aan om je zelf vast te houden, dat zulke mensen bestaan..

http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085
Delen:
Emuca
Emuca nov 19 '09
Ik kan dit soort filmpjes gewoon niet geloven.. frownwie doet nou zoiets...
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 19 '09
Wat een idioot zeg.
Richie Richard
Richie Richard nov 19 '09
liefst zou ik hem er achterna gooien, en zijn vrienden die het filmen..
Beschermengel
Beschermengel nov 19 '09

Ik heb een heel klein stukje gezien...heb het gelijk weg gedrukt, anders kan ik niet slapen en zie ik het steeds voor me, ik wil alleen weten of het goed afloopt.

Zoniet dan wil ik het niet weten. frown
gast
gast nov 19 '09
En janken dat ie straks doet als hem iets soortgelijks overkomt.....maar dan is het natuurlijk niet zijn schuld....duh!
Richie Richard
Richie Richard nov 19 '09
wat ik gehoord heb en gelezen, ik heb wat na getracked op internet, is dat hij is opgepakt en wacht op zijn vonnis.. ik heb geen idee eigenlijk, wat een toepasselijke straf is, want leert hij er wel van. voort hondje is het al te laat..
admin
admin nov 20 '09
Nou dat is niet waar, het hondje is bij de dierenarts aan het opknappen.
Beter opletten met googlen Denzil wink
admin
admin nov 20 '09
Hond heeft het idd overleefd, volgens de media. Heel bijzonder. Maar helaas lopen sukkels rond die dit soort dingen bedenken en doen. Over negatief karma gesproken....
Cialara
Cialara nov 20 '09
Slik

Ik kan het eigenlijk niet begrijpen dat iemand zoiets doet... En dan die anderen die er doodleuk bij staan te filmen. Bizar gewoon. Ik zag dat de hond al een angstig voorgevoel had. Zag je z'n staartje? Ach wat zijn sommige mensen toch gevoelloos! Ik hoop dat het hondje snel hersteld en in rust en warmte verder mag leven.
Maryssa
Maryssa nov 20 '09
Quote:
Beschermengel:Ik heb een heel klein stukje gezien...heb het gelijk weg gedrukt, anders kan ik niet slapen en zie ik het steeds voor me, ik wil alleen weten of het goed afloopt.

Zoniet dan wil ik het niet weten.

Ik had hetzelfde als jij Beschermengel. Ik kon er niet naar kijken brrrr.

@ Denzil: Als je dat soort filmpjes gaat kijken op Dumpert of Youtube dan promoot je het ook. Dan ziet de maker hoeveel "hits" er zijn. Nee van mij hoeven dit soort filmpjes hier niet geplaatst te worden.
admin
admin nov 20 '09
Ik vind het verschrikkelijk om zulke filmpjes te zien, ik weet nu door jullie dat die lieve schat het heeft overleefd. Maar meannnnn wat een rare gasten lopen er rond op deze Aarde!!!
Beschermengel
Beschermengel nov 20 '09

Quote:
Als je dat soort filmpjes gaat kijken op Dumpert of Youtube dan promoot je het ook. Dan ziet de maker hoeveel "hits" er zijn. Nee van mij hoeven dit soort filmpjes hier niet geplaatst te worden.
_________________________


Daar ben ik het helemaal mee eens Maryssa.
admin
admin nov 20 '09
Ik heb enkele seconde gekeken, en afgezet..
ze hebben dat hondje over de reling gekieperd?
Echt bewust gedaan, vanuit de bedoeling om te filmen?
pffff..
gast
gast nov 20 '09
Origineel bericht van: Denzil
wat ik gehoord heb en gelezen, ik heb wat na getracked op internet, is dat hij is opgepakt en wacht op zijn vonnis.. ik heb geen idee eigenlijk, wat een toepasselijke straf is, want leert hij er wel van. voort hondje is het al te laat..


Ik bedoel niet een straf die door anderen wordt opgelegt. Hij (en die anderen) komt zichzelf echt wel een keer heel hard tegen, geloof mij maar.
admin
admin nov 22 '09
Het hondje is alsnog overleden....
gelukkig in de handen van mensen die het wel goed meenden maar evengoed toch hartverscheurend.

De dader komt zichzelf zeker tegen, is het niet in dit leven dan toch wel in het volgende, hij had zich overigens zelf aangegeven.
Wel slim als je met je kop de hele wereld over zeilt op het internet..

Dag lief hondje, veel geluk aan de overkant van de regenboogbrug..
Vlinders
Vlinders nov 22 '09
Ach jee Karin. Wat rot voor je. Alsnog veel sterkte en licht toegewenst met het dragen van dit verdriet.

Warme groet
Vlinders
admin
admin nov 22 '09
Voor mij? Hoe kom je daar nou bij?
Ik denk dat het voor het hondje erger is.
Maryssa
Maryssa nov 22 '09
Uhm Vlinders lees vorige pagina even van dit onderwerp het gaat om een filmpje waarin een hond van een loopbrug wordt gegooid en gaat dus niet om hondje van Karin.

Groetjes Maryssa
Vlinders
Vlinders nov 22 '09
Ach Karin, het hondje heeft nu rust en gaat verder.
Bedankt voor je vriendelijke reactie in ieder geval.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki