Afgelopen weekend heb ik de 2-daagse cursus Universele energie gedaan.http://www.shyholland.nl.
De vrouw die medium is en deze cursus geeft, kende ik al had haar 2 keer ontmoet, via een consult. De chakras werden voor 100 % geopend over 2 dagen. Na een korte meditatie. Maakte de vrouw contact met de meester die deze cursus, in de wereld heeft gezet, zoals zij dat noemt. De eerste dag werden in 2 keer onze chakras geopend, 30 en 60 %. De eerste dag kreeg ik een enorme huilbui, zo groot dat ik het bijna niet aan kon, mijn hele lichaam bewoog en trok.
Toch voelde ik geen opluchting, ook niet in mn borst dat het ruimer voelde ook de dag erna niet. De blokkades zaten nog steeds dicht.
De vrouw zei tijdens een consult, toen ik haar zei dat mijn 2 de en 3 of 4 -de chakra dan open ging zei ze ja. ik vroeg dat gaat niet meer dicht? nee tenzij je hele rare dingen gaat doen.
Ook zei ik, dat ik niet wist of ik nou reiki of shamballa wilde gaan doen. Omdat ik iets met mijn gevoel wil gaan doen, omdat ik me er soms zo machteloos over voel.
Ik had gelezen dat Shamballa sterker is dan Reiki, en bij reiki 2 moet je symbolen onthouden. Dat is voor mij lastig, ika kan niet in mijn hoofd en gevoel te gelijk zitten.
Zij zei, Universel energie is nog sterker dan Shamballa.
Ik dacht dan is dit misschien wel goed voor mij.
We leerden om onszelf te behandelen, te voeln waar je energie nodig hebt in welke chakra(s)
2 minuten per chakra leg je dan een paar vingers aan de achterkant van het laichaam erop.
Ook leerden we hoe je iemand anders kan behandelen. Eerst legden we dan 2 vingers op de pols van een persoon, en dan kun je voelen waar deze energie nodig heeft. Dat voel je dan zelf in je eigen lichaam op de plaats van de chakra.
De 2 dag zondags. Wou een man uit de groep graag de vrouw zien waar de cursusleidster de ruimte van huurde. Deze vrouw kwam binnen en stelde zich persoonlijk aan ons voor. Ik voelde al gelijk dat er iets met mij gebeurde. Zij ging in de kring even zitten en vertelde wat voor werk zij doet. Wat ik als eerste en enige hoorde was dat ze zei, dat je de diepte in gaat. Nadat woord, voelde ik dat ik erg emotioneel ging worden en ging uit de kamer. Ik ben naar buiten gegaan om een sigaret te roken.
Daarna ging ik weer naar binnen, de vrouw was er nog. Toen ze weg was vertelde ik in de groep dat ik emotioneel werd toen de vrouw praate en zei, dat je de diepte ingaat(bij haar 10 daagse cursus)
Ik denk dat ik dat ook graag wil om nog dat aan te pakken waar ik geen grip en vat op kan krijgen, waarom ik nog steeds de blokkades heb.
groet,
Amethist