Loading...
nl

wie kan mij helpen

soraya
soraya nov 18 '09
hallo ik ben ingrid de tante van chalyna zij is nu 1 jaar en tien maanden oud.
mijn nichtje heeft het snachts best kwaad elke nacht word ze rond het zelfde uur wakker van het een of ander en krijst de boel bij elkaar.
als haar mama haar heeft gerust gesteld valt ze snel weer in slaap en is het goed ,dan gaat mama terug naar bed en als ze dan bijna in slaap is dan hoort ze een of ander geluid uit de kamer komen van haar dochtertje ,ze blijft altijd gewoon liggen in haar bed voor de angst die ze dan voelt en maakt haar man wakker
plotseling horen ze dan een muziek doosje in haar kamer helemaal opgewonden worden en speelt heel het liedje dan af
chalyna kan er zelf niet bij want hij staat boven op haar kledingskast
dus ze schrikken hier elke keer weer van ,als ik bij hun ben dan ga ik wel eens boven kijken als dit gebeurt midden in de nacht ,de slaapkamer van mijn nichtje kan je dan onmogelijk binnen lopen ,want het voelt net alsof je bevriesd ,als eenmaal dat wijsje heeft gespeeld uit haar muziekdoosje dan valt chalyna direct in slaap en je hoort haar verders niet meer in de nacht ,kan iemand mij vertellen wat dit inhoud want wil mijn kleine nichtje hier mee helpen ,ook voor haar mama want doordat chalyna in de nacht wakker word elke keer en elke dag is ze soms overdag niet te houden en wil ze soms ook niet zo goed eten
een overbezorgde tante ingrid
Delen:
admin
admin nov 18 '09
Hallo Ingrid,

Ik zal eens kijken wat ik voor Chalyna kan doen. Kan niks beloven, maar altijd proberen.

Groetjes, Hans
soraya
soraya nov 18 '09
hallo merudiaan

dank je wel voor je hulp in ieder geval
groetjes ingrid
admin
admin dec 4 '09
Hoi Soraya,

Hoe is het nu met je nichtje???

Liefs,
Mar
Talleke
Talleke feb 5 '10
Ik vind het zo jammer dat je in veel gevallen niet meer hoort hoe het gaat, je zou er een ander met dezelfde ervaringen vaak zo'n groot plezier mee kunnen doen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 5 '10
Je kan iemand altijd een PB sturen om te vragen of die nog wil reageren op het onderwerp. Ik vind het ook jammer dat sommige mensen vaak al weer weg zijn, en je nooit het antwoord zult weten.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki