Loading...
nl

hallo, ik ben nieuw hier en heb twee kinderen die

willeke
willeke nov 17 '09
hallo, mijn naam is willeke en heb twee kinderen. de oudste is een meisje 9 jaar en de jongste een jongen 6 jaar. op hun eigen manier zijn ze uniek. ikzelf kon als kind geesten zien en dat is weggegaan, gevoeligheid voor energie wordt alleen maar sterker. ik heb met de oudste veel problemen gehad. met twee jaar kon ze al goed praten en vroeg ze aan mijn moeder waarom ze het kind heeft weg laten halen. nou daar sta je dan. ik heb de 9 jaar geleden reiki bij een erkende school gedaan en toen begonnen bij mij de maffe dingen te gebeuren, mensen zijden dat ik een wit licht afstaalde hoewel ze geen auras konden zien, mijn lichaambegon te stuipen en hallicunaties. na veel onderzoeken bleek dat de kundulini was opengegaan. mijn reiki meester zij dat ik hem weer terug moest plaatsen maar mijn gevoel zij van niet. ik heb de zaken op orde gezet en reiki 2 en 3 ook gedaan. mijn oudste dochter werd er bewust dat ze aura, kon zien. naar mate ze ouder werd begon ze met overleden mensen te praten. we praatten er vaak over, want ze kreeg ook namen door, intussentijd kreeg ze ook een gids die haar vertelde wat ik moest doen als zij hulp nodig had. de engelen van klein naar heel groot diende zich ook aan. ik zie een bepaald beeld van ze of hun energie en zij kan ze gedetieerd omschrijven. maar er onstonden ook problemen. op school werd ze afgeleid door geesten die niet over waren gegaan. ik bracht ze steeds naar het licht maar het werd steeds drukker. op een gegeven moment diende ook de negatieve aan en zeiden gemene dingen tegen haar. ze wilden haar ziel, en vervloekte haar. ik dacht een kind van 8 met zulke woorden waar haalt ze het vandaan?de gids vertelde me hoe ik de vloek ongedaan kon maken. elke maand was het weer raak, ze begonnen ook ons te bedreigen als ze niet deed wat haar opgedragen wordt.ja ik weet wat ze ziet, maar ik ben ouder en kan me afsluiten ,maar om een kind er mee lastig te vallen,vond ik wel heel erg laag. een half jaar geleden en we hadden erover gepraat om haar af te sluiten, stonden er 4 wolven in haar kamer met rode ogen. onze katten kwamen niet meer in haar kamer.ik heb het huis helemaal gereinigd en heb haar afgesloten voor een bepaalde leeftijd zodat ze later de keus heeft om haar gave te gebruiken.ik zie haar nu helemaal opbloeien,ze kon nooit alleen douchen, nu wel, vanaf de tweede jaar slaapt ze met ganglicht aan, nu uit, en het is niet meer druk in huis en ook andere huizen, ze raakte hier altijd leeg van en moest haar dan weer opladen. ondanks ik nu een gelukkig kind zie mis ik het ook. vooral in het voorjaar, mijn favoriete periode, ze kon het zo mooi omschrijven. ik heb ons huis beschermt.ja soms zie ik ze,maar ze komen er niet meer in bij ons, en mijn zoontje ja dat is een kristal kind, is helderhorend, vergeleken met mijn dochter een stuk makkelijker,kan dingen bouwen van niets tot iets groots en het werkt ook, krijgt hij gewoon door, alleen op school is het niet zo leuk. want hij is goed in alles en dat wordt hem kwalijk genomen, te goed in sporten, dus mag hij niet meedoen. ik hoor vaak kinderen bij hun ouders klagen over mijn zoon. hoe kan het nou, hij is kleiner maar sneller, slank maar lenig en is altijd beleefd, maar kan zich goed uitleven lekker smerig worden, en ja hij weet waar de wasmachine staat, dus heb daar geen reden tot klagen,maar vol trots een kind dat leeft. ik weet niet of het julie opgevallen is, maar mij wel is dat kinderen de de doden kunnen zien elkaar herkennen?ik heb dat toevallig met mijn dochter meegemaakt en ze zien het zelfde en ze kijken hoe een ander reageert. er zijn wel veel kinderen die het hebben en praten daar in het geheim over, maar zodra ze weer alleen zijn worden ze achtervolgd door donkere schimmen ondanks de lucht zo blaauw is en de zon schijnt.
Delen:
Cialara
Cialara nov 17 '09
Hoi Willeke,

Wat een bijzonder verhaal vertel je hier. Ik zie veel vergelijkingen met mijn eigen verhaal en toch ook veel verschillen. Het valt niet mee om zulke gevoelige kinderen op te voeden. Ook bij mij werd pas duidelijk na mijn Reiki inwijding waarom sommige dingen lopen zoals ze doen met de kids...

Op zich is het goed dat je haar eventjes rust hebt gegund door haar af te sluiten. Maar misschien kan ze zelf contact leggen met haar gids alleen? Daar kan ze dan veel van leren, ook hoe ze zichzelf kan beschermen. Al kan ik je bezorgdheid wel begrijpen.

Ja die kristal kindjes zijn prachtig om te zien! Ik heb er ook eentje. Slim, lief, zorgzaam, handig, snel enz. enz. Die van mij zit nog niet op school en ik geniet ontzettend van haar.
admin
admin nov 17 '09
Ik ben wel nieuwgierig naar je kundalini verhaal Willeke!
En welkom trouwens, haha.
willeke
willeke nov 18 '09
nou wat mij opviel was na de reiki inwijding hoewel ik mj stukken beter voelde er rare dingen begonnen te gebeuren. die avon was ik vroeg naar bed gegaan, ik was nog wakker en mijn lichaam schokte als een gek, en ondanks de kamerlicht uit was was er wit licht dat op me scheen. ik dacht ik ga nu een kop koffie nemen (iets wat ik nooit in de avond doe en vertelde mijn man wat er gebeurd was. we besloten daarna samen terug naar bed te gaan. de volgende ochtend vertelde hij dat hij bijna de ambulance had gebeld, ik was namelijk kokend heet en stuipte als een gek en was niet wakker te krijgen maar ik had in mijn slaap tegen hem gezegd dat het goed was. toen ik de tweede dag bij de reiki school was en vertelde wat er gebeurd was zeiden ze alleen dat ik waarschijnlijk ook door de gouden driehoek was ingewijd, iets wat zeldzaam was. ik beleefde daarna vreemde dingen: apperatuur die spontaan uit en aan gingen, als ik naast een kerstboom stond begonnen de ballen te trillen en in de buurt van pendels die hingen begonnen spontaan te draaien. mensen keken mij vreemd aan. na een maand zag ik opnieuw het licht en gidsen om me bed staan. ik ben toen naar een aura reader geweest en die vertelde mij het zelfde verhaal alleen was er een probleem, het stopte bij mijn hart en het moet door naar de bron en dat gaat pijn doen en dan zal alles weer stabiliseren, en het klopte toen ik de kundelini door liet gaan brandde het als een gek door me heen en hoofdpijn. maar het rare was je lichaam staat in brand maar je ziet het niet maar voelt wel de pijn. de aura reader vertelde mij ook dat ik dit in mijn vorige levens heb gedaan, en dan was er nog iets raars. toen ik bij de voordeur stond, vroeg hij aan mij wat kom je hier doen, je weet alles al en je bent begaafd. ik wist van niets en zei tegen hem als ik het wist dan zou ik hier niet staan. de avond ervoor had ik wel een droom, over hem en wist zijn code woord. maar ik ben sceptis, maar de code woord was goed. inmiddels vandaag droom ik elke nacht, en bij menselijke aanraking krijg ik beelden door, ook visioenen op klaarlichte dag. nee ik ben geen medium want ik heb het niet onder controle. ik weet wel wanneer iemand zwanger is, het voelt als vlinders in mijn buik, en ook heeft mijn dochter toetsen zelfs de dag voor de toets weet ik al wat de uitslag is, of als een bekende gaat solliciteren dan weet ik al of degene een baan krijgt of niet. de jongen s. staat direct in contact met de bron, hij wordt later een bekend persoon die boeken gaat schrijven want hij krijgt nog veel meer informatie die hij door moet geven. belangrijke info, ja hij wordt voorbereid, maar ik denk dat hij dit ook zelf al weet.
admin
admin nov 18 '09
Hallo Willeke >> wat een verhalen ,,, ben er stil van. Ik ben ook ingewijdin Kundalini Reiki, maar heb niet zulke heftige ervaringen als jij. Maar ieder is uniek en doet het op zijn/haar eigen manier.

Liefs
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki