Loading...
nl

Hollen of stilstaan

JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 16 '09
Hoi Mensen,

Ik weet dat jullie een tijdje niets van mij vernomen hebben en dat het niet gebruikelijk is dat ik niets van me laat horen. Ik wil jullie in ieder geval geruststellen dat er niets ernstigs is ofzo, maar wel dat ik met een hele zware keelontsteking thuis ziek op bed lig. Heb een antibiotica kuur die heel goed aanslaat, dus ik begin me weer wat beter te voelen.

Nou is dit wel het forum waarin gekeken wordt naar de oorzaak van klachten, maar daar hoef ik in mijn geval niet zo naar te zoeken. Ik heb namelijk nogal een heftige tijd achter de rug en ben eigenlijk maar door blijven rennen. En in plaats van dat ik rust nam, heb ik het mezelf eigenlijk alleen maar drukker gemaakt. Nou dat heb ik dus geweten en kan ik me eigenlijk alleen nog maar rustig maken.

Dus bij deze even een kort berichtje vanuit mijn ziekenbed en ik hoop er snel weer helemaal (op een rustiger tempo wink) bij te zijn.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel nov 16 '09

Nou veel sterkte Nims, en we zijn nooit te oud om te leren he.....luisteren naar je lichaam, maar vaak vergeten we dat ( ik ook hoor smile) ... word maar gauw weer beter! en neem je rust. Beterschap!

Helma
Helma nov 16 '09
Stilstaan dus! Of stil liggen, dat kan natuurlijk ook! Van harte beterschap, en als de klachten minder zijn: probeer er een beetje van te genieten, want je lijf is een groot goed!
gast
gast nov 16 '09
Nims, beterschap! Ik miste je al een tijdje......
Cialara
Cialara nov 16 '09
admin
admin nov 16 '09
Hey Nims, ik wil je van harte beterschap wensen! Neem je tijd en we zien je hier vanzelf weer verschijnen ! Groeten, Bart
Emuca
Emuca nov 16 '09
Ik wens je ook beterschap... ik weet hoe vreselijk keelontsteking kan zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 17 '09
Bedankt voor de beterschapjes. Ik voel me gelukkig alweer een stukje beter dan dat ik deed. Wat ben ik blij dat ik de mogelijkheid heb om zomaar even antibiotica te halen en er niet eens over hoef na te denken. Er zijn zoveel mensen op de wereld die dat niet kunnen, en dan eraan overlijden. Dat vind ik wel apart om me te beseffen en ben ik dankbaar dat ik die mogelijkheid nu wel heb.
gast
gast nov 17 '09
Is niet altijd dodelijk denk ik hoor. Hangt er maar net van af wat de oorzaak is en in welke staat je zelf verkeerd. Maar je bent er nu wel sneller vanaf ookal loop je het risico dat je nu iets onderdrukt wat weer terug kan komen.
admin
admin nov 17 '09
Veel beterschap, NiMs.
Doe er vanuit intentie blauw rond je keel.
tot later..
Emuca
Emuca nov 17 '09
Nou, ik denk dat hevige keelontsteking over kan slaan naar andere lichaamsdelen... Zelf heb ik het een keer gehad met griep... Duurde 2 weken eer ik weer hersteld was.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 17 '09
Hoe bedoel je overslaan naar andere delen? Ik doe overigens heel rustig aan en neem echt de tijd om te herstellen. Ik ben wel wakker, maar lig lekker in mijn bed te luisteren naar een muziekje smile.
poppy
poppy nov 17 '09
Emuca
Emuca nov 17 '09
Nou.. keelontsteking kan ontstaan door virus of bacterie... En keel staat in verbinding met oor e.d. Dus, als je er niks aan doet, kunnen je oren dan toch ook ontstoken raken?

Ik ga ook maar weer op bed liggen...
poppy
poppy nov 17 '09
Het heerst helaas...Volgens mij kan het inderdaad overslaan maar dan alleen als je er écht helemaal niets aan doet...Mocht het over een weekje nog steeds zo erg zijn zou ik een antibioticumkuur weghalen bij de dokter...

Ik heb mn vriend geadviseerd om in een washandje te hoesten...Geen idee waarom maar ik heb zelf het gevoel dat je daar minder je keel mee belast bij het hoesten en dus minder pijn eraan hebt...

Hopelijk is iedereen snel weer opgeknapt...
admin
admin nov 17 '09
Beterschap, NiMs, had je inderdaad al gemist!!

Warme groet
Marjan
Maryssa
Maryssa nov 17 '09
Keelontsteking auJe kunt niet anders dan je rust nemen. En als dat niet anders kan er het beste van maken.

Beterschap Nims! *schuift een fruitmand jouw kant op*
gast
gast nov 17 '09
Antibiotica werkt alleen als het een bacterie is. Een virus is alleen door uitzieken weg te krijgen.
Maar het is zeker zo dat het andere ziektes kan veroorzaken. Zelfs tot hart ontstekingen en reuma. Het is maar net wat de oorzaak ervan is. Welke bacterie of virus dus....
Lena
Lena nov 17 '09
he die nims....beterschap voor jou toegewenst
heb jij je amandelen nog?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 17 '09
Bij mij is het echt een bacterie. De antibiotica helpt super goed en al heel snel. De rest ook nog bedankt voor de beterschapswensen!

En ja ik heb mijn amandelen nog. Altijd lekker voor tussendoor.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki