Loading...
nl

Spontaan "beeld"

admin
admin nov 14 '09
Hello,

Vanmiddag zat ik op mijn werk en ineens flitst er een beeld voor mijn ogen. Die van een man in ruig water in een boot. Hij kijkt verbeten naar beneden, want hij heeft het zwaar. Het bleef echt bij me hangen een half uur lang. Staat deze persoon symbool voor mezelf, of zou het iets anders betekenen.

Misschien hebben jullie een verklaring hiervoor?

Groetjes,
Bart
Delen:
Maryssa
Maryssa nov 14 '09
Bart, hoe verliep die betreffende werkdag tot het moment dat je dat beeld zag van man in de boot? Was het niet makkelijk, was je aan het zwoegen? Dan kan het heel goed symbool staan voor jouzelf.

Als je werkdag prima verliep en je geen stress en spanningen had dan kan het zijn dat je misschien via jouw "antenne" een signaal van iemand opving die het moeilijk had op dat moment.

Dit zijn zo wat dingen die bij me opkomen als ik je ervaring lees. Luister naar je gevoel hierin om te bepalen wat het geweest is. Bijzonder is het wel als je ineens zo'n beeld te zien krijgt.
admin
admin nov 14 '09
Ik was niet aan het zwoegen (haha, zegt dat iets over mij hoe ik werk? wink..

Maar als ik er over terugdenk, dan heeft het te maken met hoe ik me geestelijk voel. Het stond niet symbool voor mezelf, maar het kwam overeen met de situatie .. die was gelijk. Het is wel apart dat het zo op het werk gebeurd, heb ik nog niet eerder gehad op deze manier.
Maryssa
Maryssa nov 14 '09
Hahaha nee hoor Bart! Met zwoegen bedoelde ik dat het niet zo vanzelf ging allemaal die dag wink
admin
admin nov 14 '09
Hahaha, okay smileMaar dat klopt Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki