Hallo,
Nooit gedacht dat ik hier last van zou krijgen. But enfin.
Sinds vandaag heb ik mijn Hi telefoonrekening binnen gekregen. En dit was.. Zeer hoog. Ik ben namelijk met de 420 belminuten over mijn belbundel gegaan dat 120 minuten bedroeg.
Dit grapje kost mijn ouders een ferme 132 euro.
Natuurlijk gaat dit niet ongestraft. Ik moet het terug betalen. Maar ik heb echt totaal geen geld meer. De koste van de reparatie van mijn scooter was 2 weken geleden zo hoog, dat ik nu nog maar een lullige 30 euro heb. Daarbij duurt het nog 2 weken voordat ik mijn loon binnen krijg, en dit zal ook maar 60 euro kunnen zijn. Mooi dan heb ik de 1e 90?
Dan, krijg ik deze zondag nog mijn zakgeld, wat 27,50 bedraagt.
Kom ik uit op een bedrag van 117,50.
Ik kom nog 12,50 te kort.
Nu kan ik zoals ik eerst deed om aan geld te komen, mijn games verkopen. Probleem is: Die heb ik niet meer. Enigste wat ik nog heb is een ongebruikte GameCube. En een GBA:SP KH Editie. Deze zijn wel veel waard. Maar de gamewinkel waaraan ik het wou verkopen, bied voor beide, totaal 30 euro.
Terwijl ik voor de gamecube zelf, 30 kan vangen. En voor de GBA:SP KH Editie ruim 80 euro.
Dit vind ik dus geen doen. Daarbij, wil ik ook nog de mogelijkheid hebben om mijn vriendin nog deze maand een keer te zien.
Nu moet ik dus, vrij snel aan vrij veel geld komen. Hoe wil ik dat ooit doen?
Verkopen is dus denk ik geen optie, want zoveel heb ik niet meer.
Enige suggesties?