Loading...
nl

Thema engelen energie bollen

Cialara
Cialara nov 11 '09
Zoals jullie weten schilder ik graag, en meestal maak ik daarbij gebruik van structuren die ik haal uit alledaagse rommel winkMijn nieuwe thema is de energie van engelen, de energiebollen die ze ons leren en die we bij ons dragen.

De eerste waar ik nu aan begonnen ben is een gele. Hier is het voorlopige resultaat:

Delen:
admin
admin nov 11 '09
Prachtig!
Cialara
Cialara nov 11 '09
laugh
admin
admin nov 11 '09
das heel erg mooi!
poppy
poppy nov 11 '09
Heel erg mooi...Het doet me (vast door de structuren) denken aan reptielen...Prachtig!
Emuca
Emuca nov 11 '09
Ik vind hem heel erg mooi... Het doet me denken aan 2 handen die naar elkaar reiken... maar ook aan een wolkenlandschap met de zon. smile
Beschermengel
Beschermengel nov 13 '09

OOhh mooi Jorine! ...ja het doet me ook denken aan reptielen maar ook aan een heel mooi landschap met boom en een meertje met de zon erboven. (energiebol)

Prachtig! smile
Sweetammy
Sweetammy nov 13 '09
Om te beginnen wil ik zeggen dat ik het erg mooi vind. De verschillende structuren die je erin hebt gemaakt erg mooi. Maar ik zie er juist een oog in. De witte vlek komt op mij over als een oog wat je aankijkt en met je mee beweegt. Maar dat is mijn interpretatie
Cialara
Cialara nov 13 '09
Ik vind het geweldig dat iedereen er iets anders in ziet! Wat hebben jullie allemaal een prachtige fantasie. En dat is precies de bedoeling hoor, je ziet iets en je mag er zelf iets mee doen.
Heerlijk als kunst dit teweeg brengt.

Liefs Jorine
admin
admin nov 14 '09
... zeker weten, mooi Jorine smile
susie14
susie14 nov 14 '09
Heel mooi gemaakt..ik doe het je niet na!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki