Loading...
nl

de aartsengel Michaël ??

Claudio
Claudio nov 10 '09
Goeieavond iedereen !!
Had eens een vraagje blush
Een vriendinneke van mij cool
heeft me eens de engelkaarten gelegd smile
Ze zei

' als er een aartsengel in voorkomt in u geval wel moogt ge die oproepen als ge daar nood aan hebt en in geloofd '

Heb me eens geinformeerd en het blijkt de eerste engel naast God te staan shockedshocked

Mijn vraagjes luid als volgt !! cool

Hoe kan ik nu deze engel oproepen ?
Met wat staat deze engel me werkelijk bij ??

Alvast ne dikke merci diegene die op dees bericht reageerd ! cool

Enjoy life !! cool
Delen:
admin
admin nov 10 '09
Gewoon letterlijk smile
Sluit je ogen, en vraag in gedachten of hardop je hulpvraag.
Ik geloof dat alle vragen worden gehoord en beantwoord.
Houd er rekening dat je niet altijd het verwachte antwoord krijgt.
Als je om rijkdom vraagt dan kan het antwoord ook zijn dat je een goede baan vind.. smile

Vraag je Engel gewoon letterlijk of hij/zij even wil luisteren, en vraag je vraag.

Thats all smile
Pegasus
Pegasus nov 11 '09
Sluit me helemaal bij Karin aan. Ga gewoon een gesprek aan en stel je vraag vanuit wat je echt voelt. Dan horen ze je echt wel daarboven. Blijf zo dicht mogelijk bij je gevoel, herhalen kan helpen en soms duurt het een tijdje.

Mocht je dit toch lastig vinden dan zijn er ook liederen, lofzangen en gebeden die ooit zijn geschreven om engelen aan te roepen. Bijvoorbeeld:
In de naam van de IK BEN DIE IK BEN, roep ik tot de zeven aartsengelen en hun legers van licht; ik roep de geliefde Aartsengel Michael en de beschermengelen aan. Ik vraag om ..... Ik vraag dat mijn verzoek verveelvoudigd en gebruikt mag worden ten behoeve van alle zielen op deze planeet die hulp nodig hebben.
Ik dank u en ik aanvaard dat het nu en met volle kracht gebeurt, overeenkomstig de Wil van God.

Volgens mij kun je gewoon je vraag stellen aan de engelen. Ongeacht welke, zolang het maar met de goede intenties gebeurd...

Ze zeggen dat aartsengel Michael specifiek is voor het vragen om:
* Spirituele gaven: vrij zijn van angst, van twijfel aan jezelf, versterking van je geloof, vervolmaking van je ziel.
*Praktische bijstand: bescherming tegen lichamelijke en geestelijke gevaren - tegen alles, van verkeersongevallen en inbrekers tot psychische agressie, berijding van demonen.
* Werelddienstbaarheid: inspiratie voor leidinggevende personen, verbetering van de regering.

Voor acute hulp kun je ook gebruiken: Aartsengel Michael, Help me! Help me! Help me!

(bron: Hoe samen te werken met engelen van The Summit Lighthouse)
Claudio
Claudio nov 11 '09
Hey thx voor snelle reactie op men bericht
Ik ben er door jullie weer een stuk slimmer op geworden !!!
thxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pegasus
Pegasus nov 11 '09
Graag gedaan. Vertrouw op jezelf en wat er in je opkomt. Dan gaat het helemaal goed komen. Succes.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki