Hoi Indigo,
Ten eerste welkom hier. Ik weet je echte naam niet, dus bij deze noem ik je indigo
. Misschien leuk om ook even het voorstel forum te bezoeken en een berichtje daar achter te laten.
Ik zal kijken of ik je foto kan lezen. Die van jezelf dus. We zullen zien wat ik zie.
Graag een reactie met wat je ervan vindt.
De foto is wel erg donker, dus ik heb met een foto bewerkingsprogramma de foto even wat lichter gemaakt zodat ik beter kan lezen. Als je nog een betere / duidelijkere foto van jezelf hebt, dan zou ik die graag willen zien.
Hierbij hetgeen ik lees:
Je bent heel bewust op zoek naar jezelf. Er zijn bepaalde dingen van jezelf die je niet altijd even goed begrijpt. Een aantal dingen om je heen kan je totaal niet begrijpen. Je hebt een allergie tegen onrecht. Toch ben je zelf ook niet altijd even eerlijk.
Ik zie iemand die graag speelt, maar ik heb de indruk dat je snel verveeld kan raken. Ik zie iemand die afwezig is, niet volledig verbonden met zichzelf. Ik zie ook onverwerkt verdriet. Heb je recentelijk iets meegemaakt, of heb je bepaalde herinneringen die weer bij je bovenkomen? Ik zie iets dat je triest maakt. Ook al lach je, van binnen huil je. Toch kan jij heel goed de schijn ophouden. Doen alsof er niets is.
Wel zie ik een heel lief iemand die er altijd voor je zal zijn, als deze jouw hart heeft gewonnen. Je bent gelukkig wel optimistisch ingesteld, en geeft mensen liever het voordeel van de twijfel, ipv het nadeel. Jij kan heel goed mensen inschatten, en weet direct of je ze kan vertrouwen.
Soms ben je nog een beetje speels. Maar dat vind je heerlijk. Dat geeft jou weer een beetje het gevoel van veiligheid, toen je wereldje nog beschermd werd als kind. Pas op, dat dit niet een vlucht voor je word. Loop pas weg als je er niet meer hoeft te zijn!
Hoe komt het dat je zo vaak niet begrepen wordt? Heb je moeite met jezelf uitdrukken? Heb je gevoelens die je niet onder woorden kunt brengen?
Als afsluiting wil ik je nog een boodschap meegeven:
Voel je thuis in de nieuwe wereld, de oude is er niet voor jou
.