Loading...
nl

foto lezen?

indigo
indigo aug 9 '06
Ik vraag me af of iemand mijn foto zou kunnen en natuurlijk ook willen lezen van mij.
Ik vind het echt enorm knap wat er over mensen kan worden verteld aan de hand van een foto.

alvast bedankt!

Liefs
indigo
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 10 '06
Hoi Indigo,

Ten eerste welkom hier. Ik weet je echte naam niet, dus bij deze noem ik je indigo :). Misschien leuk om ook even het voorstel forum te bezoeken en een berichtje daar achter te laten.

Ik zal kijken of ik je foto kan lezen. Die van jezelf dus. We zullen zien wat ik zie.
Graag een reactie met wat je ervan vindt.

De foto is wel erg donker, dus ik heb met een foto bewerkingsprogramma de foto even wat lichter gemaakt zodat ik beter kan lezen. Als je nog een betere / duidelijkere foto van jezelf hebt, dan zou ik die graag willen zien.

Hierbij hetgeen ik lees:
Je bent heel bewust op zoek naar jezelf. Er zijn bepaalde dingen van jezelf die je niet altijd even goed begrijpt. Een aantal dingen om je heen kan je totaal niet begrijpen. Je hebt een allergie tegen onrecht. Toch ben je zelf ook niet altijd even eerlijk.

Ik zie iemand die graag speelt, maar ik heb de indruk dat je snel verveeld kan raken. Ik zie iemand die afwezig is, niet volledig verbonden met zichzelf. Ik zie ook onverwerkt verdriet. Heb je recentelijk iets meegemaakt, of heb je bepaalde herinneringen die weer bij je bovenkomen? Ik zie iets dat je triest maakt. Ook al lach je, van binnen huil je. Toch kan jij heel goed de schijn ophouden. Doen alsof er niets is.

Wel zie ik een heel lief iemand die er altijd voor je zal zijn, als deze jouw hart heeft gewonnen. Je bent gelukkig wel optimistisch ingesteld, en geeft mensen liever het voordeel van de twijfel, ipv het nadeel. Jij kan heel goed mensen inschatten, en weet direct of je ze kan vertrouwen.

Soms ben je nog een beetje speels. Maar dat vind je heerlijk. Dat geeft jou weer een beetje het gevoel van veiligheid, toen je wereldje nog beschermd werd als kind. Pas op, dat dit niet een vlucht voor je word. Loop pas weg als je er niet meer hoeft te zijn!

Hoe komt het dat je zo vaak niet begrepen wordt? Heb je moeite met jezelf uitdrukken? Heb je gevoelens die je niet onder woorden kunt brengen?

Als afsluiting wil ik je nog een boodschap meegeven:
Voel je thuis in de nieuwe wereld, de oude is er niet voor jou ;).
indigo
indigo aug 10 '06
beste nims

Super bedankt voor je lezing!
wow..je slaat echt de spijker op zijn kop!

ik begrijp mezelf inderdaad niet zo goed.
En kan inderdaad absoluut niet tegen onrecht.
En soms ben ik inderdaad niet altijd even eerlijk. Maar dat vind ik ook echt een hele nare eigenschap van mezelf. En ben er echt aan het werken om nooit meer oneerlijk te zijn.

Ik speel ook inderdaad graag maar kan dat ook zo beu zijn. Ik heb ook verdriet idd van dingen die ik heb meegemaakt en die komen de laatste tijd naar boven omdat ik bang ben dat zoiets weer gaat gebeuren. maar vaak wil ik aan niemand laten merken dat ik verdriet heb. Ik toon niet snel mijn emoties.

Ook denk ik dat ik weet wie je bedoelt met een heel lief iemand. Maar daar kan ik natuurlijk ook naast zitten. ik heb pas een jongen ontmoet die gewoon echt een super goed karakter heeft.
Hij is gewoon altijd heel aardig voor me. En helpt me ook als er wat is enzo. Het zit ook gewoon in hem om anderen te helpen. hij is heel bijzonder voor me.

En ik kan inderdaad wel een inschatting geven of ik iemand kan vertrouwen. zit er niet vaak naast.

Ik wordt inderdaad niet goed begrepen. Ik snap vaak niet waarom mensen bepaalde dingen doen. En waarom mensen verwachten dat je bepaalde dingen doet. Eigenlijk dat ze verwachten dat iedereen maar hetzelfde doet. Dat als je standaard bent je goed bent en anders niet. ik weet niet of ik dat goed verwoord zo.

Ik heb inderdaad ook last dat ik gevoelens niet onder woorden kan brengen. En dat zijn eigenlijk gewoon alle emoties, verdriet, boosheid.
Maar het moeilijkste is nog dat als ik van iemand hou ik dat ook niet durf uittedrukken.
Maar ik zou dat wel graag willen. Vaak vind ik het gewoon moeilijk mijn gevoel uit te drukken met woorden. En dan hoop ik steeds maar dat mensen aanvoelen wat ik ze wil duidelijk maken door de dingen die ik probeer uit te stralen.

echt super bedankt voor de lezing van mijn foto en de mooie boodschap.

En ik ga me even voorstellen op het forum!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '06
Graag gedaan! Ik hoop dat je ook iets aan de lezing hebt.
indigo
indigo aug 19 '06
ja zeker wel.

Ik merk alleen dat ik steeds meer dingen mee ga maken en ga zien of voelen. Maar dat vind ik wel mooi.

Je vroeg trouwens nog om andere foto ik heb er nog wel. Maar kom er een beetje achter dat ik haast nooit alleen op een foto sta.

sorry voor de link.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 21 '06
Hoi bedankt voor de foto. Ik zag op je fotoalbum een stuk meer foto's van jezelf staan. Nou hoef ik niet meer te lezen, aangezien ik niet echt iets anders erin zou zien. Misschien zijn er nog indigo-fans hier?
Ayasha
Ayasha aug 23 '06
Volgens mij ben jij diep vanbinnen een erg angstig meisje en stop je dit voornamelijk weg onder een 'bitchie' maskertje. Je loopt heel erg zelfzeker (misschien zelfs arrogant) over straat, maar diep vanbinnen voel je je helemaal niet goed als je alleen loopt. Die 'je kan me toch niet raken' uitstraling die je over je hebt, heb jij zelf gecreëert om mensen af te schrikken.
Verder kan je erg scherp uit de hoek komen kwa commentaren waardoor sommige mensen vaak discussies uit de weg gaan met jou.
Maar diep vanbinnen ben je echt een fijne meid.Die er voor je staat als het nodig is. Je lacht graag en maakt graag plezier maar je vertikt het om te tonen dat je triestig bent, en dat je het ide hebt dat je de hele wereld aan het dragen bent. Je voelt je volgens mij ook niet echt heel goed thuis in deze wereld. Ik zou zelfs durven zeggend at je boos bent op de wereld dat deze jou niet lijkt te accepteren zoals je bent en je bijna dwingt de vorm aan te nemen die past binnen deze maatschappij. Maar bedenk je eens dat de wereld niet veranderen zal zolang jij niet veranderd. Je beweerd rechtuit te zijn en tegen alle systemen in te gaan maar doe je dat ook werkelijk?
Ik krijg namelijk het ide dat je je op dit forum redelijk anders voor doet en deze mensen een andere 'jij' leert kennen dan jij in het echte leven bent, zeker nadat ik deze foto heb gezien. Echter: geen van beide personen is de werkelijke jij. Je beweerd in te gaan tegen commando's enz, maar ik betwijfel dit ten zeerste, als iemand jou een commando geeft zal je miss wel commentaar hebben maar uiteindelijk zal je het wel doen.
Je gaat op je gevoelens af en zit niet vaak verkeerd. Nog een ding dat me op valt is dat je je vast hecht aan alles wat niet met deze wereld te maken heeft. Vnl aan het paranormale, misschien omdat je je niet goed voelt op deze wereld dat dat het gevolg er van is, maar je zoekt er te veel achter, niet alles gebeurt met een reden en als dat wel zo is, dan vind je die reden zelf wel zonder dat je wantrouwig er achter moet gaan zoeken nog voor dat iets gebeurt is.

Een aantal woorden die bij jou passen?

Angstig, Onzeker, Sterk, zoekend, gevoelsmens, eigen wil (en een erg sterke), verbergen, onrealistisch.

Ik hoop ten zeerste datik je niet te fel op je tenen trap met deze lezing. Ik hoop vooral at je er een beetje uit leert over jezelf. Ik heb geen andere lezingen gelezen, dus misschien dat ik de enige ben die dit deel naar boven gehaald heeft. Ik heb ook een deel in het dik gezet omdat ik hoop dat je op zoek gaat naar je echte ik, en dat die fijne lieve en eerlijke meid er eindelijk uit komt :)
indigo
indigo aug 24 '06
ik ben idd van binnen angstig. Alleen is mijn houding niet bitchy. Ik heb verschillende sova trainingen gehad, die niet hielpen. Op straat loop ik snel en kijk ik altijd naar beneden. Maar ik voel me idd onzeker als ik alleen loop.

Die je kan me toch niet raken houding klopt ook wel in de zin dat ik het niet laat merken als mensen me kwetsen , terwijl ze dat toch heel snel kunnen doen.

Dat heeft ook te maken met het feit dat ik het niet laat merken als ik triestig ben. Als ik iemand echt vertrouw dan laat ik het wel zien. Maar vaak doe ik alsof het me niks doet idd.

Ik voel me idd niet thuis in deze wereld. Maar ik ben niet boos op de wereld, noch de mensen.

Maar ik ben echt bezig mezelf te vinden en te veranderen. Alleen dat gaat niet zo snel, dat heeft tijd nodig.

Ik ga wel tegen systemen in, alleen durf ik het niet tegen alles of iedereen op te nemen. sommige mensen zijn TE assertief of dominant waardoor ik dan dingen toch maar doe.

Ik doe me alleen niet anders voor op het forum.
In het dagelijks leven soms wel, meer uit bescherming van mezelf.

Ik doe dingen vaak met mijn gevoel. Denken met je hart.

Soms vlucht ik wel in het paranormale, maar kan het ook goed loslaten. Ik weet ook wel heel goed dat het niet altijd hoeft te kloppen of dat er niet overal een antwoord of reden voor is.

En ik ben nogal altijd op zoek naar mezelf.

Tenslotte wil ik je nog bedanken voor je lezing.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '06
Kan je uitleggen wat je bedoeld met vluchten in het paranormale? Wat doe je dan precies?
indigo
indigo aug 29 '06
nou ik bedoel daarmee dat ik soms te veel eraan doen ofzo. Kan het heel moeilijk uitleggen.

Maar ik haal er ook vaak troost of steun uit.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '06
Ok ik snap wat je bedoeld. Als jij het doet om te vluchten lijkt het me niet goed. Je bent dan niet echt bezig met hetgeen waarin je vlucht, maar gebruikt het als afleiding voor je echte "probleem". Volgens mij gaat dit dan ten koste van de fijnheid van hetgeen waarin je vlucht. Ondanks dat het moeilijk is, de echte problemen onder ogen te zien, soms ontkom je er niet aan, en als je ermee om kunt gaan, wordt het alleen maar makkelijker.
indigo
indigo okt 1 '06
ik heb jullie lezingen en advies ter hart genomen. En ik heb ook het idee dat ik de afgelopen tijd toch wel ben veranderd. Misschien meer mezelf ben geworden ?

Ik vraag me af of ik nu op het goede spoor zit. En of er nu misschien iets anders uit mijn foto komt ?

dus ik heb hier een paar recentere foto's

foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

Liefs indigo
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 2 '06
Goedzo indigo, ik ben blij dat je er iets aan hebt. Over je foto's, ik lees meestal de mensen zoals ze zijn. Ik zie dus ook niet echt iets anders als dat ik op de eerdere foto ook heb gezien. Misschien dat de anderen dat wel zien, dat weet ik niet.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki