Loading...
nl

cursus universele energie

amethist
amethist nov 7 '09
Volgend weekend ga ik de 2 daagse cursus Universele energie volgen.
De chakra's worden dan 100% geopend.

Heeft iemand ervaring hiermee?
Kunnen de chakra's ook weer helemaal dicht gaan?

Groet Amethist
Delen:
annewil
annewil nov 7 '09
Hoi Amethist

Heeft die cursus ook een naam ,of heet het zoals je schreef Universele energie?


Groetjes Annewil
amethist
amethist nov 7 '09
de cursus heet universele energie. dit staat op de weebsite: Dit onderricht werd ontwikkeld door de Vietnamese Meester Luong Minh Dang en heeft zich sinds 1989 verspreid over meer dan 60 landen in de wereld.

weet jij, annewil, of de ckara's weer dicht kunnen gaan?

p.s ik doe deze cursus, ook omdat ik een beetje vast zit/voor mijn gevoel niet verder kom. vaak zit in mijn borst dicht, en soms ook borst en buik tegelijk.
De cursus duurd 2 dagen dit is de website. van de universele energie.

Ik doe deze cursus bij een vrouw met meerdere mensen, het voelde warm met haar en het klikte.heb haar al een paar keer ontmoet

Ook ben ik bang dat als de chakra's geopend worden, ze weer dicht gaan en de blokkade blijft.

ik werk er wel aan, moet meer zeggen wat ik wil en voel. ik begrijp niet hoe de chakra's dan dicht gaan. ik snap dan niet meer hoe dat kan.

groetjes Amethist
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 7 '09
Ja chakra's kunnen zeker weer dichtgaan en dat is maar goed ook. Ik volg vanuit mijn opleiding het vak chakra psychologie en daarin heb ik geleerd dat je chakra's in balans moeten zijn. Dat wil zeggen dat er normaal gesproken een doorstroming van energie moet plaatsvinden. Dus van boven, naar beneden de aarde in, en vanuit beneden, naar boven.

Als je je chakra's sluit, doe je dat om een bepaalde energie niet binnen te krijgen die je niet nodig hebt. Zou je continu met geopende chakra's rondlopen dan krijg je veel te veel energie binnen en dat is helemaal niet goed voor je.

Een blokkade in je chakra is wat anders en heeft niets te maken met gesloten / open chakra's. Blokkades zijn energetische verdikkingen die het stromen moeilijker maken en komt vaak vanuit oude pijn of misschien andere entiteiten (meestal wel iets vanuit jezelf hoor).

Ik vermoed ook dat de blokkades weggenomen zullen worden, maar als je daarna niet gaat werken aan de oorzaak van deze blokkade's dan komen ze weer terug. Let dus goed op in welke chakra's een blokkade zit, zodat je ook kan zien waar de blokkade mee te maken heeft.

Ik ben benieuwd hoe je dit zal ervaren.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki