Loading...
nl

Zag ik voor de eerste keer mijn derde oog?

Kimmeke01
Kimmeke01 nov 7 '09
Hey allemaal,

Ik heb daarnet iets raar meegemaakt. Ik sloot mijn ogen en op de achtergrond verscheen er een soort van patroon net als bloemen. En zag ik een groot ovaal, wat normaal wit is was oranje met net een zwart pupil. wat is dit? Toen ik het nog eens probeerde was de vorm er nog wel maar de ovaal was toen volledig zwart.
Delen:
gast
gast nov 7 '09
Je derde oog is je geestes-oog, voor zover ik weet zie je die niet als een "echt" oog. Vaak zijn de fyguren die je ziet als je je ogen dicht doet afdrukken van iets waar je daarvoor naar gekeken hebt en meestal in de contrasterende kleur. Dus kijk je een tijdje naar iets donkers dan zul je het in het licht zien als je je ogen dicht doet en iets lichts wordt dus donker.
Maar wie weet heeft iemand anders er wel een andere verklaring voor.....
Beschermengel
Beschermengel nov 7 '09


Ik snap wat je bedoelt Gast, maar ik denk toch dat het een waarneming was dus helderziende waarneming, vaak krijg je symbolen te zien en begint meestal met een patroon zoals Kimmeke beschrijft. Ik heb dat ook dat ik eerst patronen of Symmetrische Tekens zie en daarna een beeld of filmpje van iets.
Beschermengel
Beschermengel nov 7 '09

Je kunt het een beet je vergelijken met dit filmpje, je ziet wel heel veel kleuren te gelijk maar toch is het een goed voorbeeld zoals ik het soms zie .........ik weet natuurlijk niet of Kimmeke het zo gezien heeft, ik ben benieuwd.
Heidelroos
Heidelroos nov 8 '09
Oh jee, die flarden heb ik zo vaak..
met daarna beelden.. of foto's, of symbolen..

Het fikkert wat af achter dat derde oogje...
Maar ik dacht dat ik de enige was ehehehe..
Beschermengel
Beschermengel nov 8 '09

Wat leuk Heideroos jij ook!......en inderdaad soms flikkert het wat, soms ook in het begin en dan zie ik nog niets maar dan weet ik dat de bioscoop gaat beginnen smile
gast
gast nov 8 '09
Ik ken dit wel, maar associeer het niet met het derde oog. Omdat naar mijn inziens het derde oog niets met "zien" in letterlijke zin (dus in beelden) te maken heeft.
admin
admin nov 8 '09
heb ook ff het filmpje gekeken en na een paar seconde stop gezet jeetje wat een druk op mijn hoofd zeg.
Kimmeke01
Kimmeke01 nov 8 '09
Eventjes, zeggen het waren eerder bloemen bij mij maar het zelfde patroon en zag er gezichten in die ik niet kende.
En mijn beelden bewogen naar links... Maar met dat oog erin. En toen ik het probeerde weer het zelfde maar het oog was net dicht
Heidelroos
Heidelroos nov 8 '09
Kep het ook nooit met het derde oog geassocieerd.... smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki