Hoi Poppy..
Ik wil wel een poginkje wagen..
Hoi Heidelroos, allereerst wil ik je superbedanken!
Als ik je gezicht zie, wil ik gelijk een sprookje vertellen..
Er was eens een meisje.... die een jong meisjes gezicht had
Onzeker in de liefde en graag op zoek naar andere dingen..
Twaalf rozen in een dozijn, dat is zoals het hoortte zijn
Klopt, ik hou enorm van sprookjes, kinderliedjes, fantasie en het "officiele" huisje,boompje, beestje...en ik mag dan wel 34 zijn, het kind in mij is heel duidelijk aanwezig!
Nou ja..
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen en / of we wat kunnen vinden om je een klein stukje verder op pad te helpen..
Je onderscheid je graag van anderen zo te merken..
Het lijkt of je het moeilijk vindt om mee te doen met de grote hoop.. Je kan je zo nu en dan wel eens een buitenstaander voelen, waardoor je even aan de zijlijn mee gaat kijken..
Klopt ook,Ik voel me "anders" en ik kijk vaak de kat uit de boom...
Je stort je niet direct op zaken die niet voor jou lijken weggelegd te zijn... dus een weinig impulsief karakter..
Weldenkend mens die niet zomaar rare dingen doet...
Klopt ook al...
Ik zie een strand... met dieren... en het lijkt je volgens mij een mooie droom (of dat is al realiteit) in de buurt van een strand te (gaan) wonen en daar lekker je ding te doen..
Dat is helaas (nog) geen realiteit maar zou hartstikke geweldig zijn! Dieren klopt zowiezo als een bus!
Ik zie je omringt met veel rust..
Het lijkt of jij weinig prikkels kan verdragen en liever jezelf terugtrekt dan de meute lijkt op te zoeken..
Op één of andere manier lijkt het me mooi voor jou als je aan het dichten of schrijven gaat.. daar lijkt zeker een talent te zitten..
Ik kan inderdaad heel moeilijk prikkels verdragen en wat gedichten betreft, daar ben ik al mee bezig
Als ik dieper je oogjes inkijk voel ik enige angst.. angst om zaken van de realistische kant te bekijken?
Zoals het IS? Maak jij gebeurtenissen vaak mooier dan ze werkelijk zijn, om de pijn niet te voelen?
Je lijkt me een dromerig type die soms wat moeite heeft om met beide benen op de grond te staan..
Ik zie je gedachten dan ook vaak wegglijden...
Dit kan ook indirect iets te maken hebben met moeite met concentreren..
Hier kreeg ik 't toch wel even moeilijk hoe waar dit is...
Ik krijg het getal drie door..
dit is het favocijfer van mijn partner + komt het cijfer 3 vaak terug in mijn dromen...als ik eens tijd heb zal ik 1 droom eens opschrijven en posten want vooral die staat in mijn geheugen gegrift...
Als bloem past jouw avatar geweldig bij je..
Een klaproos..
De klaproos bloeit uitbundig op slagvelden. De zaden van de klaproos behouden onder de grond erg lang hun kiemkracht en ontkiemen als ze, soms na jaren, weer aan de oppervlakte komen. De klaproos wordt ook gezien als een echte pioniersplant.
Medicijn: Reïncarnatietherapie met spontane herbelevingen uit vorige levens, en m.n. ook oorlogen.
Daarnaast is een klaproos een prachtige bloem, hij heeft, net als de mens, veel mooie waardevolle eigenschappen en talenten.
Het kan soms lang duren voordat deze talenten naar buiten komen en gezien mogen worden.
Als de klaproos zich opent komt er een prachtige bloem naar buiten, kwetsbaar, opvallend en in mijn ogen prachtig.
Bij een mens is het meestal niet anders. De talenten en kwaliteiten blijven vaak door blokkades, ontstaan uit traumatische ervaringen (groot of klein), onzichtbaar voor de buitenwereld. Pas als er bewust met deze blokkades wordt omgegaan en de trauma's zijn verwerkt, komt net als bij de klaproos, de ware echte mens naar buiten, en kunnen zijn talenten en positieve eigenschappen ten volle gaan bloeien.
Bron: Klaproosreïncarnatie
Ik denk dat jij jezelf zeker voelt aangetrokken tot deze tekst..
Absoluut!
Verder wil ik je ook nog meegeven dat in jou de kiem ontstaat van het ontplooien, een groter mens te durven zijn.
Jouw energie lijkt heel klein te zijn, alsof je er niet mag zijn..
Als ik je aankijk, wil ik je graag groter blazen
Klinkt misschien raar, maar in de menigte verdwijn je?
misschien omdat ik maar 1,55 ben? Maar serieus ik wordt vaak niet gehoord ook al praat ik toch heel duidelijk...is dat wat je ermee bedoelt?
Ik wil je een oefening meegegeven, waar je misschien gevoelsmatig wel wat aan hebt..
Als je in de stad loopt, en iedereen stoot tegen je aan, je bent onopvallend en je maakt je steeds kleiner, zodra je dit voelt aankomen (is een kwestie van jezelf leren kennen) adem je jezef gewoon groter en groter..
je blaast je aura als het ware op.. je mag er zijn.. je mag er ECHT zijn.. en word groter en groter.. blaas dat aura zo groot, dat het voor anderen voelbaar is..
Zo zullen mensen niet gauw mee tegen je aanlopen of over je heen kijken als het druk is aan de kassa..
Echt last heb ik daar niet van maar dat is misschien ook wel omdat ik het niet zo erg vind om onopgemerkt te zijn...
Ik heb het gevoel dat je in ieder geval nog niet op je plekje zit betreft een baan.. misschien werk je achter de balie van een slagerij (hihih) maar zou je in hart en nieren totaal iets ander willen gaan doen..
Ben je aan het denken over een studie, of ben je er nog niet uit.. voel en overdenk goed wat je wil, wie je bent, alvorens je aan een studie of werk gaat beginnen dat van binnen niet bij jou zou passen..
Ik ga inderdaad aan een studie beginnen die heel ver ligt van wat ik altijd heb gedaan en ik ben daar idd van de ene kan wel zeker van maar van de andere kant ook niet...
Ik krijg als voedsel door dat je niet alles kunt verdragen en snel last hebt van een prikkelbare darm..
Dat komt me niet zo bekend voor, ik kan eigenlijk alles wel eten zonder daar last van te ondervinden...
Probeer bachbloesemtherapie..
Ga eens er op uit en leef / adem ten volle..
Ik wil je steeds zachtjes in je oor zeggen 'Je mag er echt zijn meissie'
Dat is niet de eerste keer dat iemand dat tegen me zegt
P.s...
Er zit nog wat oud karma die niet opgelost lijkt te zijn..
Ook voel ik dat je aura eens een schoonmaakbeurt kan gebruiken.. je draagt nog dingen mee vanuit een ver verleden, niet van dit leven..
Dat kan soms vermoeidheid en andere klachten veroorzaken...
Ja,daar loop ik al een tijd mee...
(zo ben ik bv sinds een jaar of 5 zonder duidelijke reden enorm bang om door slecht weer/sneeuw te rijden en daarvoor nooit geen last van gehad)Ik denk ook vaak dat regressie goed voor me zou zijn maar ben nu nog niet zover daar iets aan te doen (denk ik)