Ik wil graag even jullie hulp, gedachttegang, tips, ervaringen hier over horen.
Mijn zoon(10 jaar) ziet meer, aura's, schimmen(witte en snel weg schietende zwarte(schaduw van een schim denk ik)deze laten hem schrikken, bij de witte is hij rustiger...zonder benen zijn ze, zegt ie), hij hoort een stem zijn naam roepen, er wordt met electriciteit gespeeld bij ons...lichten die aan gaan, lichten die knipperen, bewegen/kloppen van kast deuren...wordt alleen gedaan als er iemand even de aandacht wilt...is niet een klopgeest of wat dan ook...die had ik vroeger thuis maar dat is dit niet(denk ik)...dus wat er gebeurt is goed bedoelt alleen ze laten ons erg schrikken. is ook niet elke dag hoor....zo af en toe gebeurt er is wat.
dochter(8 jaar), ziet soms kleuren zegt ze(is ook wel erg fantasierijk , dus weet niet of het echt is)...is ook heeeel erg bang...durft nu niet meer alleen te slapen...broerlief moet dus ook boven zijn maar die wil nog niet want die gaat later naar bed omdat hij ouder is.
Hoe krijg ik mijn zoon beter ontwikkelt zonder mijn dochter banger te maken...want als ik er over praat met hem, vind zij dat helemaal niets.
Heb al haar kamer in het licht gezet, haarzelf zetten we samen in een lichttent...elke avond bewust afsluiten en toch blijft ze heel erg bang...snap het ook wel hoor...was vroeger zelf ook bang...zeker als ik alleen naar bed moest...was ook de jongste.
Mijn zoon is er wel rustig onder maar laatst waren ze samen boven en toen begonnen de lichten heel erg te knipperen en waren ze daarna zooooo bang...hij wilde het niet meer, wilde dat hele paranormale weg hebben etc...dan probeer ik wel uit te leggen dat er gewoon iemand even op bezoek is en probeer ook uit te leggen dat het bij hem hoort...maar de angst neemt overhand...begrijpelijk maar erg moeilijk.
Mijn dochter denkt dat ze van alles kunnen doen. en is dus bang dat ze iets met haar kunnen uit halen...ook al zeg ik van niet toch blijft ze het eng vinden.
Dus mijn vraag hebben jullie tips, ervaringen of wat dan ook...waar ik wat aan zou kunnen hebben.
Hoor het graag.....