Hé Corina,
Ik ga eens een poging wagen. Ben een beginner, dus ben erg benieuwd of je je erin herkent.
*Goh, wat een lieve vrouw. Heeft het beste met iedereen voor. Een hele mooie eigenschap. Soms wel een beetje te veel het beste voor een ander en iets te weinig het beste voor zichzelf. Maar daar ben je je ook steeds meer bewust van en daar wordt aan gewerkt. Je vindt jezelf met de dag een steeds leuker mens en dat ben je ook.
* Je houdt enorm van knusheid en huiselijke gezelligheid. Houdt ook erg van grapjes. Je maakt ze volgens mij niet echt zelf, maar is er iemand in de buurt die het doet? En je probeert het nu ook af en toe zelf?
Dit mag nu ook weer van jezelf, die gezelligheid, lijkt het. Is daar een tijd lang geen ruimte voor geweest?
* Ben je weleens creatief bezig? In de zin van knutselen?
*Ben je moeder met één kind? En partner is buiten beeld? Je staat helemaal voor je tiener klaar. Jullie hebben het samen moeten zien te redden met z'n tweeen? Jullie kunnen het prima samen.
* Er lijkt ook op de achtergrond nog een oudere vrouw te zijn. Je moeder. Is ze overleden? Het lijkt of ze een oogje in het zeil houdt.
* Het voelt alsof je echt op de goede weg bent. Komt ook omdat je je je weer richt op het positieve... En adem goed in en uit en sta daarbij stil. Je bent goed bezig. En blijf dat tegen jezelf zeggen: ik ben goed bezig.
Liefs,
Pegasus