Loading...
nl

tarot kaarten

tresor
tresor okt 31 '09
ik heb onlangs een tijdschrift gekocht met extra tarot kaarten, omdat die daarbij waren heb ik het gekocht. De vraag is kan ik daar mee iets doen met deze tarot kaarten. als iemand wil zeggen wat de eerste stappen zijn. groetjes
Delen:
Cialara
Cialara okt 31 '09
Hoi Tresor,

De Tarot is niet iets wat je eventjes doet of uitlegt hoor. Daar heb je even tijd voor nodig om het te begrijpen winkJe kunt wat boeken in de bibliotheek halen over de Tarot, dan kun je op je gemak lezen hoe het werkt en waar je op moet letten. Ook kun je de kaarten dan leren kennen. Het zijn er zo veel, dat de betekenis je niet van allemaal volledig duidelijk zal zijn.

Hier op Merudi zijn ook een aantal mensen die de kaarten gebruiken. Je kunt hun leggingen bekijken in het topic over kaartleggingen. Dat is zeker heel erg leerzaam op dit gebied. http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/forums/42/1/Kaartleggingen.html

Wel leuk om ze te hebben en te leren. Liefs Jorine
tresor
tresor okt 31 '09
hey eniroj

heel erg bedankt voor je uitleg
tresor
tresor okt 31 '09
hej, sorry het waren de Mlle lenormand kaarten is dit gelijke als tarot zn werking ,en bedankt voor de uitleg
Cialara
Cialara okt 31 '09
Die van mevrouw Lenormand zijn wat makkelijker dan de echte Tarot. Op die kaarten staan namelijk al teksen met de betekenis van de kaart. Dat maakt het iets eenvoudiger. Maar de kaarleggingen op het forum maken je heel goed duidelijk hoe je met kaarten kunt werken winkSucces ermee smile
tresor
tresor okt 31 '09
dank u wel,nu maar pas ben ik er mee begonnen , ik heb gongee en kan mij dan ontspannen en de kaarten bestuderen

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki