Loading...
nl

Antwoorden komen vanuit de stilte...

admin
admin okt 31 '09

Een vraag dat je aan jezelf stelt, tijdens een innerlijke stilte ,
geven diepe, oprechte, wijze, liefdevolle antwoorden.

Een vraag die je aan een ander stelt, een hulp om inzicht vanuit de ander haar diepte, haar stilte,
is zoveel zeggen als "ikzelf kan dit niet"
en daarmee stel je jezelf achteruit, geef je jezelf een mindere positie.
Iedereen is in staat, om het antwoord te vinden.. vanuit zichzelf.


In iedereen zit de mogelijkheid, en de kwaliteit
om kontakt te maken, met haar/zijn eigen innerlijke, en met de bron,
ongeacht of je engelmens bent of een kristallen kind, of een spiritueel mens.

De bron zit in ons allen.. daar kan je aan, daar kan je bij,
wanneer je al het uiterlijke, (de verpakking van je leven) aan voorbij gaat, en naar je innerlijke stem luistert.
Zolang dat je bezig bent met de verpakking, laat je je afleiden,
af je werkelijkheid.

Ik zie en merk op, hoeveel mensen de kracht en de liefde bezitten in hun zelf..
maar die daar aan voorbij gaan, en meer bezig zijn met de muizenissen, met de bekommernissen, en met hun emotie daarrond.
Ze zetten zich hiermee in een kleinere rol, dan dat ze hier op aarde kunnen zijn/ en zelfs willen zijn.
Ze hebben zichzelf in hun mentale ontwikkelt, en zich het leven dat ze leiden "aangepraat" als "ik kan niet anders, of ik heb nog te leren, of ik heb dit eerst nog mee te maken"

Soms, huil ik als ik zie hoe mensen zichzelf daarin hebben beperkt.
M'n hart doet pijn dan, maar ik kan en mag niets doen,
want waar mensen dan op dàt moment mee bezig zijn, is hun worsteling met datgene waarin ze zichzelf hebben beperkt, en belemmerd. en dat inzicht hebben ze eerst te maken.




Ik wens aan iedereen, een periode van innerlijke stilte, en het vinden van vele antwoorden, in zichzelf.
Zodat er ruimte vrijkomt voor een veel meer van jezelf,
voor een veel meer van je liefde..



veel liefs
Bellefleur
Delen:
Cialara
Cialara okt 31 '09
Mooi Bellefleur,

Dit is precies iets wat mij de laatste dagen bezighoudt. De kracht in mezelf zoeken.

Dank voor het delen.
sly
sly okt 31 '09
Zeer treffend Bellefleur smile

Fijn dit is in woorden te lezen, de gedachten erover herken ik wel, maar meer het gehaaste dat het door m'n gedachten heen schiet, het wel willen weten erbij stil te staan, maar vaak het maar doorgaan met naar allerlei dingen die het leven in zich heeft af te raffelen en te vaak aan voor mezelf belangrijke dingen voorbij te gaan. Innerlijke rust daardoor meer open kunnen staan, dingen toe te laten relativeren/accepteren/respecteren, ben hiermee de laatste 3 weken mee bezig, moet daarbij zeggen omdat ik niet anders meer kon ;)zo moe! m'n hoofd zo vol! Bedacht me toen ook, nu STOP! Kom tot jezelf laat't toe wat er allemaal speelt/gespeeld heeft/wat komen gaat wil je zo blijven door rennen en het niet tenvolle bevatten waar je dankbaar voor mag wezen, en waar je mee bezig bent vol te blijven houden maar inweze niet ten volle kan genieten of jezelf daarin kan kunnen geven, hoeveel voldoening loop je hierdoor mis, te kunnen zijn wie je bent, voor iemand dat kan betekenen, waar ik zelf zo naarstig naar verlang! Leven, ervaren, mededogen,liefde,geven. We maken het ons zo moeilijk soms, aan eisen te willen voldoen! Wie zijn eisen? iemands wiens eisen anders zijn, als de jouwe? Wie zegt wat jij moet voelen? Mag denken?. Krijg dan vaak te horen DAT ZOU IK NIET DOEN, ALS IK JOU WAS! Misschien zou ik het WEL doen als ik omgedraait Jou was, is wat ik nu terug projecteer. Respecteer JOU keuze, hoop dat jij dat ook kan voor de MIJNE smilemoet zeggen dat bij uitzonderingen daar gelaten het zelfs WERKT!! Ik het gevoel dan ook 'eindelijk'terug krijgt, ja Sly ik begrijp wat je me nu aangeeft en begrijp je beredenering!

Poeh ik stop ga er rustig in gedachten hiermee verder, is iets begrijp ik nu na het schrijven wat me wel héél erg bezig houdt!!

Txns grin

Liefs Sly
admin
admin okt 31 '09
Amen smile
gast
gast okt 31 '09
De 40 dagen in de woestijn van Jezus.....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki