Loading...
nl

Mijn mooiste moment van de dag

Pegasus
Pegasus okt 29 '09
Elke dag gebeurt er vaak wel iets wat die dag mooi, bijzonder of leuk maakte. Het zijn vaak de kleine dingen, maar soms zijn ze ook groots. Vaak vergeten we ze. En aan het eind van de dag staan we er niet meer bij stil. Er gaat zoveel positiviteit van uit.....

Vandaar dit nieuwe topic.
Wat was jouw mooiste moment van de dag?
Delen:
admin
admin okt 29 '09
haha.. iets grappigs, vandaag!

Ik ben via internet m'n frans aan het bijschaven.
Dat gaat met een cd en een gesprek via telefoon.
met m'n laptop, velletjes tekst, en de telefoon, zat ik vandaag weer te wachten voor het gesprekje met m'n lerares.
Onze Sky was in haar volle springerige doen, dus zette ik haar nog snel buiten,
de veranda- schuifdeur een stukje openlatend zodat ze zelf weer binnen kan.
Ok, daar ging de telefoon, en het gesprek begon... de franse conversatie ging vrij goed,

Op een gegeven moment hoorde ik Tchikey onze loslopende tokkende kip,
huppelend de veranda inspringen, en zelfs de drie treetjes op,
mijn woonkamer binnenwandelen, hahaha..
Ik zei tegen de lesgeefster (in het frans dan)

"mijn excuses, maar onze kip is via de veranda bij ons binnengekomen.. ik ga die even terug buiten in de tuin zetten"
hahaha.. zij moest hartelijk lachen want ze was van de stad Brussel, en woont in een apartement, in een zeer drukke straat.
De kans dat er een kip zomaar zou komen binnenwandelen is nihil.

grinlaugh
Pegasus
Pegasus okt 29 '09
Hahaha, leuk!
Heerlijk zulke momenten.
Emuca
Emuca okt 29 '09
Mijn moeder die opeens naar boven bracht dat ik maandag een jaar met mijn vriendin heb... ik dacht dat ze dat echt niet zou herinneren. Dus ik vond het wel heel mooi. smile
Pegasus
Pegasus okt 29 '09
Mijn mooste moment was een inkijkje in het leven van iemand anders, door een prachtig gesprek in de trein. Spontaan vertelde iemand een heel verhaal.... en het grappige was in een aantal dingen herkende ik de persoon zoals ik vroeger was, heel stil, heel verlegen, heel introvert etc. En dat soms enkel begrip voldoende is.... Mmmmm
Islandlady
Islandlady okt 29 '09
Dat mijn oudste binnen kwam stappen vanmiddag en zei: Mam sorry van gisteren. Ik hou van je!
admin
admin okt 29 '09
Lol Belle...die kippen van jou smile

Mooiste moment?
Nou het was wel een achtbaan dag..
Dan ga ik toch voor de spaghetti met vis die mijn oudste voor mij had gemaakt.
Daar heb ik vier dagen om gezeurd smile
admin
admin okt 29 '09
Mijn mooiste moment vandaag was nét, samen met mijn dochter even lekker knuffelen op de bank ... ze wordt zaterdag 16jr en ik ben zo trots op haar!!! Ze is een heerlijke meid en zo puur laugh
Pegasus
Pegasus okt 30 '09
Geweldig, jullie mooie momenten! Zitten hele lieve en intieme momenten bij. Je moeder die aan jou en jouw geliefde denkt, een kind die zegt Sorry. Ik hou van jou. Knuffelen met je dochter op de bank. Een kind die voor zijn moeder kookt en de kipjes die gedag komen zeggen. Mmmmm.

Vandaag heel veel fijne momenten gehad. In een winkel geweest met zo'n rustige, fijne sfeer. Dat ik er helemaal blij van werd. Hele mooie gekleurde kaarsen, behandeld met etherische olie, gekocht. De kaars "heling" staat nu te branden. En ik bid. De genezende engelen helpen een handje. Ik vraag hoe ik mezelf het beste kan helen. Krijg ik de boodschap: pak een kaart van de kaarten "Engelenliefde". Moet eerst boven zoeken waar ze ook al weer lagen. Lang niet gebruikt wink. En ik pak de kaart "Zegeningen". Wijd jezelf en een deel van je leven aan het zoeken van zegeningen. Een zegening is een krachtige voelbare ervaring. Heling door bezig te zijn met je zegeningen en deze zegeningen te delen. En ik lach, want ik voel zo'n enorme synchroniciteit. Voelde gisteren al, bezig zijn met de mooie dingen des levens, is nu heel belangrijk. Vandaar ook dat ik het topic plaatste "Mijn mooiste moment van de dag". Op dit moment tel ik mijn zegeningen. Dit is mijn mooiste moment van de dag.
Pegasus
Pegasus nov 2 '09
Dat ik mijn zusje elke dag kan bellen.... als dat nodig is, zoals vandaag. Ook al vertel ik elke dag hetzelfde verhaal (bij wijze van spreken). Het gewoon weten dat ze er is. De lieverd!
admin
admin nov 2 '09
Mijn mooiste moment van vandaag, was toen ik hoorde van de dierenarts dat Sky een kerngezonde hond is!!
Emuca
Emuca nov 2 '09
Toen mijn moeder me feliciteerde... terwijl ik dacht dat ze het vergeten was.
Heidelroos
Heidelroos nov 2 '09
Mijn mooiste moment van de dag, dat muh dochter van zestien weer eventjes dat kleintje is ... *liefde*
Helma
Helma nov 3 '09
Dat is als mijn dochter telkens weer opnieuw om een knuffel komt vragen, en dat doet ze nogal eens! Ik vergeet het uit mezelf te doen, en zij herinnert mij telkens weer aan de verbinding die we hebben. Zo bijzonder.

De flexibiliteit, waarmee ze de verandering in huis oppakt en accepteert, vind ik heel knap: we moeten het nu samen doen en dat gaat wonderwel elke dag goed! Ook de rust in huis doet ons goed: ik hoef niet telkens te switchen van mijn ene dochter naar de ander, en dat is al een bijzonder moment op zich.
admin
admin nov 3 '09
Mijn mooiste moment van de dag ... >> een knipoog van mijn man en samen brainstormen wat we dit weekend in Limburg gaan doen [uiteindelijk niet veel denk ik....hahaha...]
susie14
susie14 nov 4 '09
ahhhh Limburg. Leuk! Ga ja naar het zuiden van Limburg? Dat is in ieder geval erg mooi. Het Noorden van Limburg trouwens ook wink
admin
admin nov 4 '09
Mijn oudste zoon die mijn advies opvolgde en nu geslaagd is voor zijn tentamen van (weet ik veel, moeilijk woord in computertaal, sisko of zo).
Hij zat gisteravond maar te persen om het in zijn hoofd te krijgen.
Ik zei je kunt twee dingen doen...
1, jezelf megadruk maken dat je te weinig hebt gedaan en met die stress in de boeken duiken, wat absoluut niet gaat werken...
of..
2, Je pakt lekker een biertje, kom even bij mij gezellig zitten, ga op tijd naar bed en laat het idee los dat het er in *moet*.
Sta bijtijds op en lees het even door, dan is je hoofd nog fris en zul je meer kans maken.

Haha en nu is hij dus geslaagd, tralalalala

I love it when a plan comes together...

*steekt dikke sigaar op*
Pegasus
Pegasus nov 4 '09
@ Karin. Hahahahaha laugh. En super gefeliciteerd met je zoon!

Vandaag werd ik net voor lunchtijd gebeld door een vriendin of ik zin had om samen te lunchen. Leuk! Heerlijk van die spontane acties! Met haar ook gehad over droom en laat zij nu een boekje hebben van Nag Hammidi.......Tadadadatataaaaaa.
admin
admin nov 4 '09
Toeval bestaat niet smile
poppy
poppy nov 4 '09
Mijn mooiste momenten van vandaag (klinkt misschien een beetje raar) zijn al die lieve warme welkomberichtjes vanuit hier... blush
Écht superlief!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki