Loading...
nl

Shir, ik ben nieuw !

shir
shir okt 28 '09
Wilde vragen wie mijn foto aub kan lezen?
Ben benieuwd groetjes Shir
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 28 '09
Hoi Shir,

Ik wil graag je foto lezen. Ik lees graag wat wel / niet klopt.

Ik zie een hele open blik die open staat voor anderen. Je kunt goed luisteren en mensen voelen zich heel snel bij jou op je gemak.

Ik zie wel een beetje iemand die aardig gestressed kan zijn. Zeker in onverwachte situaties of als je niet weet waar je aan toe bent.

Gevoelig ben je zeker. Ook de sfeer die ergens hangt, kun je feilloos oppikken. Ik weet niet hoe goed jij je kunt afsluiten voor anderen, maar ik heb het gevoel dat jij hier best wel wat moeite mee hebt.

Ik heb het gevoel dat jij een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel hebt, waardoor jij heel slecht tegen onrecht kunt.

Roddelen is iets wat jij regelmatig doet.

Ik vroeg me af hoe zelfbewust jij bent en of je heel goed weet wie je bent, wat je wilt en waarom je op deze aarde bent? Ik heb namelijk het gevoel dat jij het gevoel hebt, dat er veel meer in je zit, maar dat het er niet uitkomt.

Jij kan andere mensen heel goed inschatten. Misschien is fotolezen ook wel iets voor jou wink. Op dit forum zijn genoeg onderwerpen te vinden, waar je dit kunt oefenen smile.

Goed, dit was mijn lezing. Ik lees graag je reactie en of het nog een beetje klopt.
shir
shir okt 29 '09
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Shir,

Ik wil graag je foto lezen. Ik lees graag wat wel / niet klopt.
Hallo NiMS, bedankt dat u m'n foto wilde lezen.
Ik zie een hele open blik die open staat voor anderen. Je kunt goed luisteren en mensen voelen zich heel snel bij jou op je gemak.
Ik vind dit een beetje zo, ik heb het niet zomaar bij iedereen, wel bij mijn vriendinnen, zelf ben ik heel verlegen.

Ik zie wel een beetje iemand die aardig gestressed kan zijn. Zeker in onverwachte situaties of als je niet weet waar je aan toe bent.
Dit is helemaal waar. Gevoelig ben je zeker. Ook de sfeer die ergens hangt, kun je feilloos oppikken. Ik weet niet hoe goed jij je kunt afsluiten voor anderen, maar ik heb het gevoel dat jij hier best wel wat moeite mee hebt.
klopt, zo voel ik dat ook
Ik heb het gevoel dat jij een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel hebt, waardoor jij heel slecht tegen onrecht kunt.
ook dit is helemaal waar.
Roddelen is iets wat jij regelmatig doet.
uh mmmm ja ik denk zelf, zoals iedereen dat wel eens doet. blush
Ik vroeg me af hoe zelfbewust jij bent en of je heel goed weet wie je bent, wat je wilt en waarom je op deze aarde bent? Ik heb namelijk het gevoel dat jij het gevoel hebt, dat er veel meer in je zit, maar dat het er niet uitkomt.
Dit gevoel heb ik al heel mijn leven, wat ik hier doe op aarde???????Wat heeft het voor zin, je gaat toch uiteindelijk dood!
Jij kan andere mensen heel goed inschatten. Dit klopt denk ik wel, ik kijk ook altijd de kat uit de boom bij mensen die ik ontmoet.(verlegenheid ook) Misschien is fotolezen ook wel iets voor jou wink. Op dit forum zijn genoeg onderwerpen te vinden, waar je dit kunt oefenen smile.
;)dit had ik niet verwacht dat u dat zou zeggen, maar wie weet?
Goed, dit was mijn lezing. Ik lees graag je reactie en of het nog een beetje klopt.

nogmaals bedankt wink
susie14
susie14 nov 1 '09
Hai Shir,

Heb de rest nog niet gelezen ( dat ga ik zo doen wink)
Heb alleen naar je foto zitten staren.

Krijg het gevoel dat jij momenteel voor een groot dilemma staat.
Je moet een bepaalde keuze maken wat je verdomd moeilijk vindt, omdat je bang bent om iemand voor het hoofd te stoten.
En dan neig ik richting een van je ouders.Vraag me niet waarom..

Eigenlijk zie ik een hele vrolijke meid, kan lekker giechelen.Veel vriendinnen.
Maar tis alsof dat nu momenteel even helemaal weg is.
Krijg eigenlijk het idee van een uit elkaar vallend gezin en het woord school komt duidelijk iedere keer door. alsof dat niet helemaal lekker loopt...
onrustig gevoel...zou bijna zeggen zenuwachtig.

Hoofdpijn en heb je iets aan je tanden/kaken of en beugel?
Ga ik met name naar je linkerkant van je mond.
( heb zelf nu last...dus misschien voel ik dat helemaal verkeerd haha )
En katten....voel liefde voor katten...en tegelijkertijd alsof je er een allergie voor hebt>>>lopende neus

Ok dit was voor even mijn relaas.

groetekes Sies
shir
shir nov 3 '09
Origineel bericht van: sies
Hai Shir,
Hallo Sies
Heb de rest nog niet gelezen ( dat ga ik zo doen wink)
Heb alleen naar je foto zitten staren.

Krijg het gevoel dat jij momenteel voor een groot dilemma staat. Nee ik zelf, heb niet dat gevoel
Je moet een bepaalde keuze maken wat je verdomd moeilijk vindt, omdat je bang bent om iemand voor het hoofd te stoten.
En dan neig ik richting een van je ouders.Vraag me niet waarom.. Ook dit gevoel heb ik niet

Eigenlijk zie ik een hele vrolijke meid, kan lekker giechelen.Veel vriendinnen. Ik kan wel soms giechelen met vriendinnen winkecht vrolijk wil ik mezelf niet noemen
Maar tis alsof dat nu momenteel even helemaal weg is. Ik heb het gevoel dat ik niet echt vrolijk kan zijn
Krijg eigenlijk het idee van een uit elkaar vallend gezin Gezin is al uit elkaar sinds 2005 en het woord school komt duidelijk iedere keer door. alsof dat niet helemaal lekker loopt... ik ben vorig jaar blijven zitten, doe nu het jaar over, en nu blijft nog steeds het vak wiskunde moeilijk (heb nog nooit goed kunnen rekenen denk zelf aan dyscalculie)
onrustig gevoel...zou bijna zeggen zenuwachtig. Dat klopt

Hoofdpijn en heb je iets aan je tanden/kaken of en beugel? laatste tijd heb ik wel veel last van hoofdpijn, en die beugeltijd ben ik 2 jaar voorbij
Ga ik met name naar je linkerkant van je mond. als ik inadem heb ik wel soms een tintelend gevoel aan de li-kant
( heb zelf nu last...dus misschien voel ik dat helemaal verkeerd haha ) sterkte ermee wink
En katten....voel liefde voor katten.. ik ben juist helemaal geen katten liefhebster crazy .en tegelijkertijd alsof je er een allergie voor hebt>>>lopende neus niet voor katten wel voor cavia's
Ok dit was voor even mijn relaas.
Dank je wel wink

groetekes Sies

groetjes Shir
susie14
susie14 nov 4 '09
Bedankt voor je feedback shir...daar kan ik weer verder mee.
Hartelijk dank daarvoor! Enne mijn tandjes die zijn weer oke wink

groetjes Sies

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske