Loading...
nl

Hulde en complimenten aan de fotolezers

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 3 '06
Hierbij wil ik even mijn dankbaarheid uitten voor iedereen die de tijd neemt om de foto's van een paard, hond kat en de leden wil lezen. Ook wil ik de complimenten geven voor de juistheid. Als ik weer terug van vakantie ben, zal ik ook weer wat gaan lezen.

Misschien meteen leuk voor de andere fotolezers om te beschrijven hoe zij het ervaren / doen. Misschien staan er nog meer fotolezers op dit forum op ;)

Bij mij werkt het iig als volgt. Ik kijk eerst naar de foto in grove lijnen. Ik krijg dan meteen een positief of negatief gevoel. Ik probeer dan te voelen waarom dit gevoel zo is. Soms is het omdat de persoon mij niet ligt (in het echte leven zouden we botsen) of soms zie ik bepaalde problemen. Ik schrijf dan op wat erin mij opkomt, als een soort van automatisch schrift. Ik blijf de foto bekijken, en let vooral op de ogen. De ogen zeggen veel over de persoon zelf, terwijl het gezicht meer over de situatie van het moment van de foto verteld. Op zich ook handig om te weten natuurlijk. Ik richt me dus vooral op de ogen, en probeer de persoon te begrijpen.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen / methodes / reacties.
Delen:
Ayasha
Ayasha aug 3 '06
Ik ervaar het eigenlijk heel simpel, ik kijk naar de foto en er komt informatie in me op, allemaal geleidelijk aan. :)
Ook voel ik dingen die de persoon kan voelen, of dingen die ergens op kunnen wijzen. vb: een drukkend gevoel op de keel wijst soms op een keelontsteking, ì³f op angst.
Dat voel je aan de manier van de druk :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki