hallo rawb
-je bent niet op je mondje gevallen en soms zeg je te snel iets waardoor je later dacht ow had ik mijn mond maar gehouden
-je houd volgens mij wel van een avondje stappen, ook evenementen spreken jou wel aan
-volgens mij ben je vrijgezel en vind je het op dit moment wel goed zoals het nu gaat qua relatie's je hoeft nog niet zo nodig aan iemand vast te zitten
-ik krijg een warm gezicht tijdens het lezen van je foto ben je snel boos of geprikkelt?
-heb het idee dat je rookt
-je bent met veel dingen tegenlijk bezig je hebt moeite om je op een ding te richten
-ik zie jou wel in de bouw(heb het ff breed gepakt
), autogarage werken
-motoren en auto's dat is jou ding wel
-ik heb echt het gevoel dat jij zeer gejaagt bent dit komt steeds naar volgen (kan zijn dat ik helemaal mis zit hoor)
-je ware gevoelens en emotie's laat je niet snel zien mensen hoeven jou verdriet niet te zien vind jij, alleen de mensen die zeer dicht bij jou staan en waarvan jij heel veel houd die krijgen af en toe jou ware emotie's te zien
-had jij vroeger vaak ruzie thuis omdat je niet wilde luisteren en je eigen ding wilde doen?
-de band tussen jou moeder lijkt sterker dan die met je vader.
-volgens mij heb je nog een zus(je)
dit was mijn lezing voor jou, ik hoop dat je hier ook wat feedback op hebt aangezien ik nog niet zo heel lang foto's doe lezen
ps ik heb andere reactie's nog niet gelezen dat doe ik erna pas
liefs kikkertje