Loading...
nl

rawb, wie o wie wil mijn foto lezen ;)

rawb
rawb okt 26 '09
Hallo allemaal,

Onlangs kwam ik terecht op deze site en het sprak me direct aan. Sinds een half jaar hou ik me bezig met 'new age' en zelf onderzoek. Ik ben erg benieuwd maar nog altijd een beetje sceptisch over bepaalde zaken. Vandaar dat ik mij foto wil laten lezen, om te zien wat voor skillz jullie in huis hebben wat mij hopelijk van gedachten kan veranderen en welke inzichten ik eventueel kan gebruiken.

Greetz
Delen:
admin
admin okt 26 '09
rawb er staat geen foto bij wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '09
Ik heb hem maar even voor je geplaatst wink

rawb
rawb okt 26 '09
ik was op mijn werk dus dacht doe het thuis wel even. Maar Nims was er snel bij, bedankt daarvoor!
admin
admin okt 26 '09
Origineel bericht van: rawb
Hallo allemaal,

Onlangs kwam ik terecht op deze site en het sprak me direct aan. Sinds een half jaar hou ik me bezig met 'new age' en zelf onderzoek. Ik ben erg benieuwd maar nog altijd een beetje sceptisch over bepaalde zaken. Vandaar dat ik mij foto wil laten lezen, om te zien wat voor skillz jullie in huis hebben wat mij hopelijk van gedachten kan veranderen en welke inzichten ik eventueel kan gebruiken.

Greetz

Waaarin/over ben je juist sceptisch? En waarin/over wil je juist van gedachte veranderen?
rawb
rawb okt 26 '09
eigenlijk is het heel simpel. Omdat ik zelf nog geen directe ervaringen gehad heb in dit wereldje. Het trekt me wel heel erg. Mijn ervaringen/ interesses zijn met name, gedachten krachten(Deepak Chopra)(Louise hay) ,edelstenen naar verschillende mediums geweest enz. Men beweert bijv. dat je kunt communiceren met je gids of een overledene, nu heb ik een zusje die wel eens contact heeft gehad met overledenen en ik geloof haar ook daarin maar omdat ik zelf het idee heb dat ik er voor open sta maar nog geen ervaringen er mee gehad heb zoek ik ook dingen en krijg ik steeds teleurstellingen (vandaar die twijfel). Er is mij verteld dat ik een new age kind, HSP'er, ADD'er ben wt naar mij idee op hetzelfde neer komt (leuk die stempels) ik heb het inmiddels achter me gelaten. Ht leek mij dus dat ik een makkelijke prooi ben op het gebied van spirituele ervaringen om het zo maar even te zeggen. En misschien zoek ik wel te hard want als ik iets wil, wil ik het gelijk maar inmiddels duurt het al een jaar dat ik erachter ben maar hiervoor ook geen ervaringen mee gehad . Het leven gaat voor mij over het algemeen ook te traag haha. Mijn levensles is dan ook geduld volgens mij. Ik zal niet te veel afwijken. Het interesseert mij dus onwijs erg maar het voelt alsof het niet helemaal geaccepteerd wordt. Ik hoop je een beter beeld te hebben gegeven voor mij komt het nogal chaotisch over wat ik hier neer heb gezet.
rawb
rawb okt 26 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Hallo allemaal,

Greetz

Waaarin/over ben je juist sceptisch? En waarin/over wil je juist van gedachte veranderen?

Had je dat niet kunnen readen btw;) sorry flauw
admin
admin okt 26 '09
Offe raden (zonder e) is niet zo moeilijk hoor smile
Lijkt me een heel gezonde eigenschap dat je sceptisch bent!
Zolang je dat maar nooit weerhoud om te onderzoeken, maar dat doe je volgens mij ook niet.
admin
admin okt 26 '09
eigenlijk is het heel simpel. Omdat ik zelf nog geen directe ervaringen gehad heb in dit wereldje. Het trekt me wel heel erg. Mijn ervaringen/ interesses zijn met name, gedachten krachten(Deepak Chopra)(Louise hay) ,edelstenen naar verschillende mediums geweest enz. Men beweert bijv. dat je kunt communiceren met je gids of een overledene, nu heb ik een zusje die wel eens contact heeft gehad met overledenen en ik geloof haar ook daarin maar omdat ik zelf het idee heb dat ik er voor open sta maar nog geen ervaringen er mee gehad heb zoek ik ook dingen en krijg ik steeds teleurstellingen (vandaar die twijfel). Er is mij verteld dat ik een new age kind, HSP'er, ADD'er ben wt naar mij idee op hetzelfde neer komt (leuk die stempels) ik heb het inmiddels achter me gelaten. Ht leek mij dus dat ik een makkelijke prooi ben op het gebied van spirituele ervaringen om het zo maar even te zeggen. En misschien zoek ik wel te hard want als ik iets wil, wil ik het gelijk maar inmiddels duurt het al een jaar dat ik erachter ben maar hiervoor ook geen ervaringen mee gehad . Het leven gaat voor mij over het algemeen ook te traag haha. Mijn levensles is dan ook geduld volgens mij. Ik zal niet te veel afwijken. Het interesseert mij dus onwijs erg maar het voelt alsof het niet helemaal geaccepteerd wordt. Ik hoop je een beter beeld te hebben gegeven voor mij komt het nogal chaotisch over wat ik hier neer heb gezet.

Nee, dat komt niet chaotisch over, ik lees wat er staat, en kan je goed volgen daarin.
En zelfs begrijpen..

Vele goede gesprekken, ervaring opdoen, sceptisch kunnen blijven(= niet alles zomaar klakkeloos aannemen van wat mensen zeggen), en toch openstaan voor vernieuwing, en een groot zicht op je eigenzelf, dat geduld opbrengen waarover je sprak, is juist goed voor je. Dat weet je zelf ook, hoeft niemand toch niet te zeggen winksmile
admin
admin okt 26 '09
hallo rawb

-je bent niet op je mondje gevallen en soms zeg je te snel iets waardoor je later dacht ow had ik mijn mond maar gehouden

-je houd volgens mij wel van een avondje stappen, ook evenementen spreken jou wel aan

-volgens mij ben je vrijgezel en vind je het op dit moment wel goed zoals het nu gaat qua relatie's je hoeft nog niet zo nodig aan iemand vast te zitten

-ik krijg een warm gezicht tijdens het lezen van je foto ben je snel boos of geprikkelt?

-heb het idee dat je rookt

-je bent met veel dingen tegenlijk bezig je hebt moeite om je op een ding te richten

-ik zie jou wel in de bouw(heb het ff breed gepakt wink), autogarage werken

-motoren en auto's dat is jou ding wel

-ik heb echt het gevoel dat jij zeer gejaagt bent dit komt steeds naar volgen (kan zijn dat ik helemaal mis zit hoor)

-je ware gevoelens en emotie's laat je niet snel zien mensen hoeven jou verdriet niet te zien vind jij, alleen de mensen die zeer dicht bij jou staan en waarvan jij heel veel houd die krijgen af en toe jou ware emotie's te zien

-had jij vroeger vaak ruzie thuis omdat je niet wilde luisteren en je eigen ding wilde doen?

-de band tussen jou moeder lijkt sterker dan die met je vader.

-volgens mij heb je nog een zus(je)

dit was mijn lezing voor jou, ik hoop dat je hier ook wat feedback op hebt aangezien ik nog niet zo heel lang foto's doe lezen

ps ik heb andere reactie's nog niet gelezen dat doe ik erna pas

liefs kikkertje
admin
admin okt 26 '09
ik heb net ff je reactie gelezen, maar ik denk als je het de tijd geeft dat jij meer kunt dan dat je zelf door hebt winkik weet hoe moeilijk dit is, je wilt graag iets maar je kunt het (nog) niet bereiken. geef het de tijd het komt goed wink(spreek uit ervaring en werk hier ook zelf heel hard aan)
Pegasus
Pegasus okt 26 '09
Hallo Rawb,

Hier komt ie dan.

- Je daagt mensen uit. Door je manier van doen en hetgeen je zegt. Dit doet je bewust, maar heb je er ook echt plezier aan? Is het een aanvulling op jou?

- Laat je je zachte kant wel eens zien? Het voelt alsof die kant heel ver is weggestopt of dat je je verbergt achter het uitdagen of uit de tent lokken van mensen. Klopt dat? Durf je de zachte kant van jezelf meer toe te gaan laten, ondanks de teleurstellingen in mensen. Het kan je helpen om je meer in evenwicht te brengen. Ik krijg steeds het gevoel, focus je meer op je zachte kant, dan je harde kant.

- Ik voel middelengebruik. Pas hier een beetje mee op.

- Je bent erg op zoek naar wat het leven nu eigenlijk betekent. Is belangrijk voor je.

- Je was als klein jongetje erg open en nieuwsgierig. Werd dat niet gewaardeerd?

- Vertrouw je mensen? Is het vertrouwen aangetast en is daarom jouw harde kant meer ontwikkelt (als een soort bescherming)?

Hopelijk kun je hier iets mee.

Groetjes,

Pegasus
rawb
rawb okt 26 '09

Hallo Kikkertje!
Ik zal punt voor punt een reactie geven.

- Ik ga snel in verdediging, daardoor die grote mond denk ik
- Klopt helemaal
- Klopt bijna. Ik zeg wel vaak tegen mezelf dat ik het op dit moment niet wil maar mis het wel.
- Ik kan snel geïrriteerd vooral de laatste jaren. Ook ben ik wel verlegen.
- ik rook ja
- Ik richt me op allerlei dingen ja behalve het belangrijkste mijn school. Wat me wel dwars zit
- Ik heb in de bouw gewerkt maar is totaal niet mijn wereld
- Vroeger was ik wel geinteresseerd alleen auto's en motoren kan ik me niet echt in vinden.
- Ik ben gejaagd ja, waardoor ik vergeet te genieten
- Klopt ook hoewel ik me meer probeer te uiten. Alleen het heeft ook eecht een toegevoegde waarde vind ik zelf.
- Klopt, het loopt/liep niet zoals ik wil dus ik heb wel redelijk wat conflicten gehad.
- Mijn moeder is spiritueler dan mijn vader. Vandaar die betere band
- Ik heb een zusje ja, en een broertje

Ik wil je erg bedanken voor de moeite! en wens je veel succes met je foto read carrière;)

Good luck!
rawb
rawb okt 26 '09
Origineel bericht van: Pegasus
Hallo Rawb,

Hier komt ie dan.

- Je daagt mensen uit. Door je manier van doen en hetgeen je zegt. Dit doet je bewust, maar heb je er ook echt plezier aan? Is het een aanvulling op jou?

- Laat je je zachte kant wel eens zien? Het voelt alsof die kant heel ver is weggestopt of dat je je verbergt achter het uitdagen of uit de tent lokken van mensen. Klopt dat? Durf je de zachte kant van jezelf meer toe te gaan laten, ondanks de teleurstellingen in mensen. Het kan je helpen om je meer in evenwicht te brengen. Ik krijg steeds het gevoel, focus je meer op je zachte kant, dan je harde kant.

- Ik voel middelengebruik. Pas hier een beetje mee op.

- Je bent erg op zoek naar wat het leven nu eigenlijk betekent. Is belangrijk voor je.

- Je was als klein jongetje erg open en nieuwsgierig. Werd dat niet gewaardeerd?

- Vertrouw je mensen? Is het vertrouwen aangetast en is daarom jouw harde kant meer ontwikkelt (als een soort bescherming)?

Hopelijk kun je hier iets mee.

Groetjes,

Pegasus

Hallo Pegasus,

Mijn Feedback voor jou.

- Ik daag inderdaad mensen uit mits ik mijn op m'n gemak voel. Ik mag wel meer op andermans gevoel letten.
- Die laat ik zelden zien ja, omdat ik het idee heb dat mensen er niet echt op zitten te wachten en daarom maar laat voor wat het is.
- Ik heb wel het een en ander geprobeerd ja maar dat tijdperk heb ik achter me gelaten.
- Ben ik nog steeds, kan me niet echt heugen dat dat niet werd gewaardeerd
- Klopt helemaal, ik vind het erg moeilijk om dat te veranderen

Ik wil je ook bedanken voor de moeite en het verbaast me hoe nauwkeurig je het geformuleerd.

Goodluck!
Pegasus
Pegasus okt 26 '09
Rawb, graag gedaan!
En jij ook very much goodluck!
admin
admin okt 26 '09
@rawb dank je wel voor je feedback.
Maryssa
Maryssa okt 26 '09
Hallo RAWB,

* Een zoeken naar je identiteit je hebt veel vrouwelijke energie bij je. Bent bezig met het mannelijke en het vrouwelijke in je in balans te brengen.

* Doe je voordeel met jouw vrouwelijke kant het maakt dat je je gevoel heel goed kunt uitdruken in creativiteit. Schilderen, tekenen. Het vak van tatoeerder komt in me op. Mooie bijzondere ontwerpen maken en dit vertalen naar een tattoo waar iemand dolblij mee is ja dat past wel bij jou. Ook mensen wat leren handvaardigheid- of tekenleraar dat past ook goed bij jou.

* Meditatie komt door in de vorm van een monnik, ik krijg ZEN door. Reizen naar Tibet, Thailand en daar een bijzondere meditatie workshop volgen zou helemaal geweldig voor je zijn. Al zijn er in Nederland ook uitstekende cursussen. Meditatie helpt jou rust te vinden want man wat is het druk in jouw hoofd. Je bruist van de creatieve ideeën maar ook van het gepieker en woorden van anderen die bij jou zijn blijven hangen. (zie ook het punt hieronder)

* Je bent supergevoelig maar soms lijk je harder dan je bent en denken mensen maar dat ze alles ongenuanceerd eruit mogen flappen tegen je omdat je het wel kunt hebben. Maar dat is niet zo..geef het aan trek je grens anders blijven die woorden als een echo in je hoofd.

* De wereld is te hard voor jou soms wil je die verzachten. Je grijpt dan naar drugs en alcohol. Voorzichtig hiermee, af en toe is prima maar maak er geen gewoonte van en hou de hoeveelheid in de gaten.

* Einzelganger. Je hoort niet echt bij een bepaalde groep. Het grootste gedeelte van de tijd past jou dat prima maar er zit ook een stukje verdriet in jouw anderszijn. Maar je bent zoals je bent en de manier waarop jij je laat zien aan de buitenwereld is wel waar jij voor staat. Probeer langzaam er meer mee in het reine te komen.

* Je kunt mensen makkelijk beinvloeden / enthousiasmeren soms ben je wat dominant maar je kunt een uitstekend leider zijn.

* Woon jij in een aparte woonvorm? Zelfvoorzienend, anti kraak?

* Ik krijg wat oude pijn te voelen uit je kinderjaren iets met de vaderfiguur. Iets met steeds zijn goedkeuring niet krijgen terwijl je zo je best deed. Ik heb het idee dat jouw ouders uit elkaar zijn gegaan na een tijdje en het toen weer beter ging met jou. Ik krijg jou op je 12e jaar hierbij door.

* Je kunt dingen heel erg goed verwoorden, kunt uitstekend discussiëren. Een filosoof een analyticus met een enorme drive de wereld beter te maken dan deze nu is.

* Milieu en dierenleed komen voorbij. Kom jij hiervoor op?

* Je eist veel van je lichaam hebt een ijzeren discipline opgeven komt bij jou zelden tot niet voor. Je houdt er wel van om de grens van je eigen kunnen op te zoeken en er tegen te vechten. Je bent een ontzettende doorzetter. Let je wel op dat je niet te ver gaat? Ik probeer de activiteit te plaatsen die hoort bij wat ik hierbij heb geschreven krijg het niet helemaal scherp maar ik vermoed iets met hardlopen.

* Ik krijg wat last van mijn rechteroor. Heb jij daar last van? Een soort van druk en gevoeligheid?

Nou RAWB dat was mijn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa

Heidelroos
Heidelroos okt 28 '09
Als je nog eens op dit forum terug komt, zal ik je lezen tongue
rawb
rawb okt 28 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo RAWB,

* Een zoeken naar je identiteit je hebt veel vrouwelijke energie bij je. Bent bezig met het mannelijke en het vrouwelijke in je in balans te brengen.

Ik kan me hier wel in vinden omdat ik de laatste tijd er meer mee bezig ben me gevoelige kannt te laten zien.

* Doe je voordeel met jouw vrouwelijke kant het maakt dat je je gevoel heel goed kunt uitdruken in creativiteit. Schilderen, tekenen. Het vak van tatoeerder komt in me op. Mooie bijzondere ontwerpen maken en dit vertalen naar een tattoo waar iemand dolblij mee is ja dat past wel bij jou. Ook mensen wat leren handvaardigheid- of tekenleraar dat past ook goed bij jou.

Ik ben nooit echt een greativeling geweest maar ik heb er wel interesse voor. Misschien zou ik eens de stap moeten zetten.

* Meditatie komt door in de vorm van een monnik, ik krijg ZEN door. Reizen naar Tibet, Thailand en daar een bijzondere meditatie workshop volgen zou helemaal geweldig voor je zijn. Al zijn er in Nederland ook uitstekende cursussen. Meditatie helpt jou rust te vinden want man wat is het druk in jouw hoofd. Je bruist van de creatieve ideeën maar ook van het gepieker en woorden van anderen die bij jou zijn blijven hangen. (zie ook het punt hieronder)

Wat leuk om dit te lezen. Ik heb af en toe verlangens om de wereld hier te ontvluchten om inderdaad Zen meester of avatar te worden hoe je het ook wilt noemen. Ik heb ook een antal boeken gelezen over meditatie en de krachten van een tovernaar (merlijn) van Deepack Chopra

* Je bent supergevoelig maar soms lijk je harder dan je bent en denken mensen maar dat ze alles ongenuanceerd eruit mogen flappen tegen je omdat je het wel kunt hebben. Maar dat is niet zo..geef het aan trek je grens anders blijven die woorden als een echo in je hoofd.

Dit neem ik als tip mee. Kan me hier helemaal in vinden.

* De wereld is te hard voor jou soms wil je die verzachten. Je grijpt dan naar drugs en alcohol. Voorzichtig hiermee, af en toe is prima maar maak er geen gewoonte van en hou de hoeveelheid in de gaten.

Haha, klopt en merk ook dat ik juist door mijn gevoeligheid erg moet oppassen. Ik word namelijk vele malen gevoeliger door die drugs.

* Einzelganger. Je hoort niet echt bij een bepaalde groep. Het grootste gedeelte van de tijd past jou dat prima maar er zit ook een stukje verdriet in jouw anderszijn. Maar je bent zoals je bent en de manier waarop jij je laat zien aan de buitenwereld is wel waar jij voor staat. Probeer langzaam er meer mee in het reine te komen.

Ik heb inderdaad heel sterk mijn eigen interesses wat mij erg onderscheid van mijn vrienden. Ik mis soms echt een drang naar soort gelijke mensen om dingen te delen.

* Je kunt mensen makkelijk beinvloeden / enthousiasmeren soms ben je wat dominant maar je kunt een uitstekend leider zijn.
Als ik ergens helemaal achter sta weet ik dat ook zeker met overtuiging te brengen dit komt omdat ik het dan helemaal leef.

* Woon jij in een aparte woonvorm? Zelfvoorzienend, anti kraak?

Ik woon gewoon nog bij mijn ouders. Wel loop ik stage op een dagbesteding voor verslaafden dit is in een schuur. Dat is het enige logische wat ik kan bedenken.

Ik krijg wat oude pijn te voelen uit je kinderjaren iets met de vaderfiguur. Iets met steeds zijn goedkeuring niet krijgen terwijl je zo je best deed. Ik heb het idee dat jouw ouders uit elkaar zijn gegaan na een tijdje en het toen weer beter ging met jou. Ik krijg jou op je 12e jaar hierbij door.

Mijn ouders zijn al 27 jaar bij elkaar dus dit klopt niet. Wel heb ik veel druk ervaren van mijn vader vroeger. Ik zat op voetbal en hij had altijd wel commentaar zoals een kind dat ziet (positieve kritiek was zijn bedoeling denk ik). Ik ben toen een keer zo boos geworden dat hij er zo van schrok en het nooit meer gedaan heeft.

* Je kunt dingen heel erg goed verwoorden, kunt uitstekend discussiëren. Een filosoof een analyticus met een enorme drive de wereld beter te maken dan deze nu is.
Ik hou van filosoferen. Ik heb alleen niet het idee dat ik dingen erg goed kan verwoorden

* Milieu en dierenleed komen voorbij. Kom jij hiervoor op?
Ik hou van dieren alleen het is niet zo dat ik echt op kom voor dierenleed.

* Je eist veel van je lichaam hebt een ijzeren discipline opgeven komt bij jou zelden tot niet voor. Je houdt er wel van om de grens van je eigen kunnen op te zoeken en er tegen te vechten. Je bent een ontzettende doorzetter. Let je wel op dat je niet te ver gaat? Ik probeer de activiteit te plaatsen die hoort bij wat ik hierbij heb geschreven krijg het niet helemaal scherp maar ik vermoed iets met hardlopen.

Hardlopen was ik erg goed in vroeger alleen niets meegedaan hierin ben ik dus niet een doorzetter (tijdens het loepn ga ik wel tot het uiterste). Ik ben wle net weer begonnen met hardlopen.

* Ik krijg wat last van mijn rechteroor. Heb jij daar last van? Een soort van druk en gevoeligheid?

Afgelopen zomer heb ik er last van gehad en vroeger veel oorontsteking. Op dit moment heb ik er helemaal niets aan.

Ik vind het erg knap wat je hier heb uitgehaalt zo erg in detail ook. Ondanks de kleine foutjes heb je wel het meeste indruk op me gemaakt, niets ten nadele van de rest.

Nou RAWB dat was mijn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa

[b][/b]
Maryssa
Maryssa okt 28 '09
Hey Rawb,

Dank je wel voor je complimenten. De lezing is graag gedaan voor je smileIs altijd weer afwachten of de energie goed doorkomt. Maar op wat kleine dingen na klopt het dus.

Ja die woonvorm..die zag ik in de vorm van een groep bijgebouwen; barak-achtig. Dat kan dus heel goed jouw stage plek zijn. Wat ik je nog wilde zeggen is dat meditatie heel sterk doorkwam hier en als ik jouw reactie zo lees; ga het eens proberen. Het kan jou de rust kan geven die je zoekt en ik denk dat je er talent voor hebt. Super om te lezen dat je bent begonnen met hardlopen dat is DE manier om jouw lichaam endorfines te laten aanmaken. Het past helemaal bij je en je hebt het ook nodig. Krijg door terwijl ik dit typ dat jouw hersenen niet alle stoffen aanmaken die jij nodig hebt waardoor je je soms wat down kunt voelen. Hardlopen zorgt voor de aanmaak van endorfines en laat jou je ALIVE voelen. Verder lijkt het elke keer dat ik je foto voorbij zie komen (tijdens het lezen wat de andere fotolezers hebben opgepikt) dat je gevoeliger over komt. Mooi is dat om te zien..

Liefs Maryssa
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske