Loading...
nl

900 leden! :)

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '09
Vandaag heeft het 900e lid zich geregistreerd op Merudi. Wat een mijpaal! Ik had nooit durven dromen hoe groot Merudi zou worden, maar ben er helemaal blij mee.
Delen:
Emuca
Emuca okt 26 '09
Wooo.. 900 is echt mega veel! Op naar de 1000! smile
Bella
Bella okt 26 '09
Gefeliciteerd! Het is ook een hele interessante site, ik ben heir bij toeval terecht gekomen en nog lang niet zover als sommigen van jullie, maar ik volg het met belangstelling en hoop ooit, eens ...
admin
admin okt 26 '09
Waar zijn die 900 ?
Beschermengel
Beschermengel okt 26 '09

Je kunt ze niet zien, maar zijn er wel smile

Ik ben lidnr 357

Proficiat Nims !
admin
admin okt 26 '09
Dan is het dit jaar hard gegaan. Ik ben lid geworden op 1/1/2009 en ben lidnr 641. Dan zijn er dit jaar dus meer dan 250 bij gekomen dat is bijna elke dag eentje erbij. Die duizend gaan we zeker halen! Zet de champagne maar alvast koud. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '09
Klopt, we zitten op bijna iedere dag een nieuw lid smile. Erg leuk om te zien hoe hard het gaat. Nou hebben we ook nog maar 3 jaar wink.
Helma
Helma okt 26 '09
Hoe bedoel je dat, Nims? met het oog op december 2012??? eek
gast
gast okt 26 '09
Haha, eerst was ik nr 127 nu nr 390.
admin
admin okt 26 '09
Grappig, ik ben lid 769 smileWat een succes, dit forum, NiMs!! Maar over drie jaar gaan we toch niet stoppen eek????
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '09
Ik doelde inderdaad op 2012. Alsof we dan nog het internet nodig hebben om met elkaar te kunnen communiceren wink.
Emuca
Emuca okt 26 '09
Het is wel handig hoor, tikken... een chatbox in mijn hoofd lijkt me nogal drukjes.
admin
admin okt 26 '09
Ik vind het een vertekend beeld hebben, die 900 leden,
je moet lid worden, om je foto te laten lezen,
dus velen schrijven zich in en zijn weer weg!
De echte actieve leden doorheen al die jaren, dat boeit me wel,

anders, is het blij zijn met een dooie mus, zeggen ze hier in België laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '09
Wat is actief? Ik merk dat hier enorm veel gelezen wordt. Met meer dan 2000 bezoekers per dag is het een super actieve site. Vind ik zeker wel meetellen. Niet iedereen hoeft van zich te laten horen, om een actieve merudiaan te zijn vind ik smile.

p.s. Dit is trouwens een overzichtje van de echte actieve leden:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showmembers/sb/14/page/1/like/-1.html
Dit zijn de mensen die hier nog recentelijk zijn geweest.

Als ik even snel kijk wie hier nog is geweest in de laatste maand (tot 24 september) kom ik met 25 bezoekers per pagina toch al uit op 5 pagina's = 125 leden die actief waren in de afgelopen maand.

Vind ik toch nog redelijk wat hoor laugh.
Emuca
Emuca okt 26 '09
2000 is wel veel.. en er zullen ook wel niet-ingelogde leden tussen zitten denk ik. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 26 '09
Klopt dit zijn echte sitebezoekers. Kijk maar eens hoeveel anonieme bezoekers er steeds zijn. Dus we worden goed gelezen hoor smile.
admin
admin okt 26 '09
Origineel bericht van: NiMS
Wat is actief? Ik merk dat hier enorm veel gelezen wordt. Met meer dan 2000 bezoekers per dag is het een super actieve site. Vind ik zeker wel meetellen. Niet iedereen hoeft van zich te laten horen, om een actieve merudiaan te zijn vind ik smile.

p.s. Dit is trouwens een overzichtje van de echte actieve leden:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showmembers/sb/14/page/1/like/-1.html
Dit zijn de mensen die hier nog recentelijk zijn geweest.

Als ik even snel kijk wie hier nog is geweest in de laatste maand (tot 24 september) kom ik met 25 bezoekers per pagina toch al uit op 5 pagina's = 125 leden die actief waren in de afgelopen maand.

Vind ik toch nog redelijk wat hoor laugh.


Ja, dat ziet er goed uit..dat kan al tellen!
en..Merudi is een van de sites die heel wat te bieden heeft ook,
dankzij de mensen die er "graag" zijn!!
Cialara
Cialara okt 26 '09
Nou ik zou zo zeggen: "op naar de 1000!" grin
Islandlady
Islandlady okt 26 '09
Gefeliciteerd! Mooi! Op naar de 1000 inderdaad smile
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki