Loading...
nl

paranormal activity trailer

admin
admin okt 25 '09


volgens mijn ouders moet deze film erg goed zijn maar het voorstukje is al freaky genoeg winkwie heeft hem al gezien?
Delen:
Beschermengel
Beschermengel okt 25 '09

Ik denk niet dat ik er naar toe ga hihi........beetje eng smile
admin
admin okt 25 '09
Heb 'm nog niet gezien kikkertje .. maar het ziet er "veelbelovend" uit wink
Maryssa
Maryssa okt 25 '09
Brrr ik ga hem niet zien. Dan durf ik echt niet meer te slapen eekTja of overdag kijken dat durf ik; held op sokken dan weer wel.
Cialara
Cialara okt 25 '09
Ohw, doodeng frownniet voor mij bedoeld.
admin
admin okt 25 '09
Ga ik niet aan beginnen..brr...
admin
admin okt 25 '09
ik vind het dus net zoals (bijna) iedereen brrrrr.... en tis al helemaal niks om te kijken als het donker is wink
Emuca
Emuca okt 25 '09
Ziet er 'gezellig' uit... nee, ik ben niet zo van dat soort films.
Richie Richard
Richie Richard okt 26 '09
Rofl, lijkt mij een leuke film. Ik wil em wel zien eigenlijk shockedLijkt me mega vet!
Pegasus
Pegasus okt 26 '09
Is niets voor mij... Doe ik de hele nacht geen oog meer dicht.
admin
admin okt 28 '09
Heb de film gezien.
Wow.
Hypnose
Hypnose nov 18 '09
Heb de film ook gezien, vond hem tegenvallen eerlijk gezegd. Had um enger verwacht tongue
Richie Richard
Richie Richard nov 28 '09
Ik heb hem vorige maandag thuis gekeken met mijn 21" breedbeeld pc scherm.. En natuurlijk een dolby geluid.. Zodat de 'effecten' goed naar buiten kunnen komen. Met horror moet je dat gewoon hebben.

Desondanks.. 9 van de 10 keer zat ik tijdens de film te lachen of te grinniken.. De reacties van die mica, en die jonge 'dame'. Ik vond de film eigenlijk best wel hilarisch, maar echt serieus, te lang dradig. Enfin, ik vond het niet eng. Ben niet eens een klein beetje geschrokken.

Ik vond het meer op een comedy over jong volwassene lijken. Maar het was zeer vermakelijk.
Natalie1986
Natalie1986 dec 24 '09
hahaha mijn beste vriendin heeft m thuis gekopieerd ze kon geen oog dicht doen. Arm kind.. Lijkt mij inderdaad ook niks bah bah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki