Loading...
nl

Bart, Wie zou mijn foto willen lezen..

admin
admin okt 23 '09
Wie de tijd zou willen nemen om mijn foto te lezen .. dank je wel smile

Groetjes, Bart

Foto Bart
Delen:
admin
admin okt 25 '09
Ik ken je een beetje te goed nu om je zuiver te lezen. Ik hoop dat één van de nieuwe fotolezers tijd en aandacht voor je vindt, lieve Bart.
susie14
susie14 okt 25 '09
Ok Bart ik zal de 1e poging voor je wagen grin

De volgende dingen komen bij me binnen als ik je foto bekijk..

Rustige persoonlijkheid.
Krijg het gevoel alsof je ooit een burn-out hebt gehad of tegen het overspannen aan hebt gezeten. Teveel hooi op je vork genomen.Teveel opgaan in je werk....

Daarentegen zie ik nu een persoon die goed in balans is.
Je doet rustiger aan, je zoekt minder je eigen grenzen meer op
Iemand om op terug te vallen, een goede raadgever.
Het woord stress ken je niet ( of niet meer )
Goede gesprekken, lekker filosoferen onder het genot van een lekker glaasje wijn.

Wat betreft werk...leidinggevende functie oftwel een ondersteunende functie. Je voelt in ieder geval onmisbaar. Doet meer dan dat je eigenlijk moet doen.

Vogels.....heb je iets met vogels? Zie je zo door het bos struinen met een verrekijker. Natuurliefhebber dus.

Verder interesse voor verschilende soorten culturen.
alsof je graag reist naar verre landen...

Nou ben benieuwd!

groetjes Sies
admin
admin okt 25 '09
Hey Sies,

Dank voor je goede eerste poging ! Ben een rustig persoon van nature .. inderdaad, ben teveel opgegaan in mijn werk, wil altijd alles perfect doen en dat gaat niet als je met teveel dingen rekening moet houden !

Wil inderdaad niet meer over mijn grenzen gaan, en daarom mijn leven qua werk over een andere boeg gaan gooien. Goede raadgever (zegt men). Houd van goede gesprekken smileSommige mensen met wie ik samenwerk zeggen dat ik onmisbaar ben, dat is natuurlijk niet zo, maar het is goed bedoeld en natuurlijk leuk om te horen.

Ben gek op vogels en houd van de natuur, net zoals verschillende culturen, altijd boeiend hoe een ander leeft, ziet, denkt en welke opvattingen deze heeft over het leven.

Super gedaan, dank voor je lezing !!

Groetjes,
Bart
admin
admin okt 25 '09
Mooie foto, Bart.
Je staat daar heel goed op, van mij mag je zo meedoen,
in een nieuwe reeks van Startrek, met name de rol van Kapitain Kirk! grin

voor de rest, laat ik de lezing inderdaad aan de nieuwe over!
admin
admin okt 25 '09
Dank Belle smileWaarom in een nieuwe reeks van Startrek, en met name de rol van Kaptein Kirk ? laugh
admin
admin okt 25 '09
nou, je voelt zeer futuristisch aan...en ik vind Kapitein Kirk op jou wat lijken. smile
admin
admin okt 25 '09
Altijd leuk zo'n compliment .. dank je wel Belle smile
susie14
susie14 okt 25 '09
Als 1e graag gedaan laughen bedankt voor je reactie.
Ik vind het grappig eigenlijk....bij sommige kost het me veel moeite, maar jou had ik het gevoel alsof je bijna naast me zat op de bank. Klinkt misschien een beetje raar :$, maar anders kan ik het niet omschrijven......
spirit
spirit okt 25 '09
Hallo Bart
Het eerste wat in me opkomt als ik je foto zie is.Kom eens wat meer voor jezelf op, je bent maar bezig iedereen in je omgeving het naar de zin te maken.Waardoor je jezelf en beetje kwijt raakt op het moment.
Ik zie je maar in de weer voor iedereen, maar iedereen vraagt jou ook altijd om hulp.
Waardoor je zoals ik het voel weinig tijd over hebt voor jezelf.
Ben je niet een bepaald gevoel aan het onlopen, zo voelt dat een beetje voor me.
En het woord kinderen speeld maar door mijn hoofd en ik kom er niet duidelijk achter waarom.Misschien kom ik daar later op terug.

Veel liefs Spirit
admin
admin okt 25 '09
Graag gedaan Sies smileApart dat je dat zo zegt .. in principe ben ik heel gemakkelijk toegankelijk! Leuk om te horen smile
admin
admin okt 25 '09
Hoi Spirit,

Het is zo dat ik de laatste tijd veel in de weer ben voor iedereen die me vraagt te helpen met verhuizen, klusjes doen en noem maar op, maar het iedereen in mijn omgeving naar de zin maken is net een stap te ver. Ben benieuwd wat je eventueel nog te vertellen hebt i.v.m. het woord kinderen.
Dank voor het lezen !
Groetjes, Bart
Pegasus
Pegasus okt 26 '09
Hallo Bart,

De vorige lezingen niet gezien, om me niet te laten beinvloeden. Daar gaat ie dan.

- Ben je een echt avond-mens? Overdag functioneer je ook, maar je houdt van de avond.
- Ik voel dat je houdt van gezelligheid. Met mensen wat drinken in een cafe. Kletsen en muziek. Belangstelling voor de ander. Leuke contacten zijn heel belangrijk.
- Maar je woont alleen of je bent een eenpitter? Ervaar je kracht in het dichtbij jezelf blijven of het alleen zijn? Er is iets met alleen.
Ik voel veel kracht en dat je dichtbij jezelf bent. Maar je moet oppassen met verleidingen. Welke weet ik niet precies. Rook je?
- Je houdt van mooie teksten en poezie. Diepgang in de tekst. Op zoek naar mystiek of het mysterie. Filosofisch.
- Soms is het leven ook donker, maar daar haal je ook je inspiratie vandaan.

Ben erg benieuwd naar je feedback.
admin
admin okt 26 '09
Hoi Pegasus,

De avond betekent voor mij relaxtijd! Dat is dan ook mijn een van mijn favoriete dagdelen wink

Ja, ik houd van gezelligheid, mensen, cafe, muziek en communiceren met de ander!

Ik woon niet alleen, maar ik houdt ook van alleen zijn, omdat ik dan het beste bij mezelf kan blijven inderdaad.

Ik rook inderdaad, dat is 1 van mijn zwaktes smile

Ja, ik houd van mystieke verhalen en gedichten, waar iets mysterieus in zit en je dieper moet graven. Ik schrijf zelf ook wel eens wat.

Een zonsverduistering hoort inderdaad ook bij het leven, dat houdt het divers !

Dank voor je lezing Pegasus, erg goed !

Groetjes, Bart
Pegasus
Pegasus okt 26 '09
Dank je wel. Ook voor je snelle reactie. Ik vind het zo mooi hoe het werkt. En dat je terug hoort dat er iets van klopt, van wat je voelt. Prachtig.
Was fijn om te doen. Hallelujah, komt weer voorbij.

Groetjes Pegasus
admin
admin okt 26 '09
Leuk om te horen Pegasus smileHoezo komt Hallelujah weer voorbij, heb je het nummer opstaan?! smile
Pegasus
Pegasus okt 26 '09
Vond het nummer heel mooi, heb het deze week een aantal keren geluisterd. Maar nu was het Halellujah-gevoel. wink
admin
admin okt 26 '09
Dank je smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy