Loading...
nl

Ik wil graag een kaartlegging..weet iemand waar?

admin
admin okt 23 '09
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand hier ook een persoon kent die een uitgebreide kaartlegging doet (voor een vergoeding) op internet kom je gelijk allerlei sites tegen..maar weet niet wie nou echt goed is in kaarleggen. En waarvan de legging ook (deels) uitkomt of waar blijkt te zijn na een tijdje.

Ik hoop dat iemand mij in contact kan brengen met een goede kaartlegger.

Veel liefs.
Delen:
admin
admin okt 23 '09
Je wil iemand die voorspellingen doet?
Een waarzegster eigenlijk.
admin
admin okt 23 '09
www.suanfra.nl

Zij is erg goed, maar je zal moeten betalen en in de buurt van Den-Bosch moeten wonen (denk ik).
admin
admin okt 23 '09

Aah Karin, dankje! Super, dat is waar ik naar zocht.

Ja betalen is geen probleem.

Dankje.
admin
admin okt 23 '09
Het is een vreselijk lief mens, wel recht voor zijn raap hoor!
Ik heb bij haar mijn tarot cursus gedaan, ze is echt heel betrouwbaar.
admin
admin okt 23 '09
kan het denkje ook via telefoon of via email?
want ik woon echt een end weg van Den Bosch.

Ik ben benieuwd,

liefs.
admin
admin okt 23 '09
bellefleur, nee hoeft niet perse voorspellingen hoewel ik daar wel het meest benieuwd naar ben. Maar ik sta gewoon open voor elk soort tarotlegging eigenlijk.
Heidelroos
Heidelroos okt 24 '09
Er is een online persoonlijke kaartlegging van NimS wink
Hoef je dat pokke-end niet te rijden..
admin
admin okt 24 '09
Origineel bericht van: Precious
bellefleur, nee hoeft niet perse voorspellingen hoewel ik daar wel het meest benieuwd naar ben. Maar ik sta gewoon open voor elk soort tarotlegging eigenlijk.



welja, zoals Heidelroos al zegt, NiMs is er..
en ik wilde mijn dienste ook aanbieden, ben bekwaam in het kaartleggen.
en je krijgt iets meer mee, nl inzicht over jezelf, over situatie...en tips of hoe het anders kan.

wat wilde je ook alweer betalen? smile
admin
admin okt 24 '09
Ow nee dat zal ze niet doen denk ik, maar je kunt het altijd vragen natuurlijk.

Er is toch wel een megaverschil tussen een online en een persoonlijke legging smile
admin
admin okt 24 '09
Origineel bericht van: Karin
Ow nee dat zal ze niet doen denk ik, maar je kunt het altijd vragen natuurlijk.

Er is toch wel een megaverschil tussen een online en een persoonlijke legging smile


Ja gelijk heb je dat verschil is idd groot, in bewaar haar gegevens in elk geval voor het geval ik eens in de buurt kom.

thanks smile
admin
admin okt 24 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Er is een online persoonlijke kaartlegging van NimS wink
Hoef je dat pokke-end niet te rijden..



haha ik weet niet of ik in online leggingen geloof. Ik heb liever dat iemand kaarten voor mij trekt en me dan verteld wat hij/zij ziet.

maar bedankt voor je reactie cool
admin
admin okt 24 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Precious
bellefleur, nee hoeft niet perse voorspellingen hoewel ik daar wel het meest benieuwd naar ben. Maar ik sta gewoon open voor elk soort tarotlegging eigenlijk.



welja, zoals Heidelroos al zegt, NiMs is er..
en ik wilde mijn dienste ook aanbieden, ben bekwaam in het kaartleggen.
en je krijgt iets meer mee, nl inzicht over jezelf, over situatie...en tips of hoe het anders kan.

wat wilde je ook alweer betalen? smile


Ja ik heb wel interesse, dus een soort van kijkje in de toekomst (hoop geen aanval van lezers te krijgen bedoel er verder niks raars mee) en inzicht over jezelf en situatie. Nou dat klinkt leuk.
Precious1
Precious1 okt 24 '09
http://www.spirituelepraktijk.tk/

Zij is erg goed, ik volg bij haar een tarotcursus en heb bij haar ook een consult gedaan.
Leuke vrouw ook en niet zweverig.
Ze werkt al vanaf haar 12e met de tarot.
Ze geeft je inzicht in je huidige situatie en ook een stukje toekomst en advies.
Maryssa
Maryssa okt 24 '09
Quote:
Precious:haha ik weet niet of ik in online leggingen geloof. Ik heb liever dat iemand kaarten voor mij trekt en me dan verteld wat hij/zij ziet.

maar bedankt voor je reactie

Ehm ik zit even met je mee te denken.. Wat natuurlijk ook kan is dat je zelf thuis (als je een set tarotkaarten hebt) je eigen kaarten trekt en die doorgeeft aan de online kaartlezer(s). Zij kunnen dan de kaarten voor je duiden en heb jij zelf je kaarten gekozen. Ik weet niet of dit een manier is waarvoor de online kaartlezers openstaan en of jij dat wel wilt.
admin
admin okt 24 '09
Precious 1: Oke super, ik zal eens een kijkje nemen.
Bedankt voor de link!
admin
admin okt 24 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Quote:
Precious:haha ik weet niet of ik in online leggingen geloof. Ik heb liever dat iemand kaarten voor mij trekt en me dan verteld wat hij/zij ziet.

maar bedankt voor je reactie

Ehm ik zit even met je mee te denken.. Wat natuurlijk ook kan is dat je zelf thuis (als je een set tarotkaarten hebt) je eigen kaarten trekt en die doorgeeft aan de online kaartlezer(s). Zij kunnen dan de kaarten voor je duiden en heb jij zelf je kaarten gekozen. Ik weet niet of dit een manier is waarvoor de online kaartlezers openstaan en of jij dat wel wilt.



Bedankt voor het mee denken, alleen heb ik geen tarotkaarten thuis. Maar het is een leuk idee voor de toekomst misschien.

Liefs.
admin
admin okt 24 '09
Ehm je kan ook een gewone stok kaarten pakken...
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 24 '09
Origineel bericht van: Precious
Origineel bericht van: Heidelroos
Er is een online persoonlijke kaartlegging van NimS wink
Hoef je dat pokke-end niet te rijden..



haha ik weet niet of ik in online leggingen geloof. Ik heb liever dat iemand kaarten voor mij trekt en me dan verteld wat hij/zij ziet.

maar bedankt voor je reactie cool

Dat is precies wat ik doe wink. Ik trek echte kaarten voor je, en leg uit op het forum wat ze betekenen.
Heidelroos
Heidelroos okt 24 '09
Origineel bericht van: Precious
Origineel bericht van: Heidelroos
Er is een online persoonlijke kaartlegging van NimS wink
Hoef je dat pokke-end niet te rijden..



haha ik weet niet of ik in online leggingen geloof. Ik heb liever dat iemand kaarten voor mij trekt en me dan verteld wat hij/zij ziet.

maar bedankt voor je reactie cool


Hehehe, online of persoonlijk maakt niet uit, net als bij fotolezen..
De vraagstelling is hetzelfde en de persoonsenergie ook!!
Alleen kun je dan de reactie van de ander niet zien.. wordt een plastische lezing.. gewoon to the piont, zonder gevoel..
Maar een lezing met iemand die tegenover je zit.. is gewoon gevoeliger, meer actie reactie (dus interactie) en veel uitgebreider..


Voor mijzelf voelt een persoonlijke lezing, anders dan een onlinelegging vanwege de persoonlijke touch, de interactie die je hebt met de persoon tegenover je.. (de tranen, de lach, de onzekerheid en de nieuwsgierigheid, maakt het zo leuk) ...
Niet vanwege het bij het juiste eind hebben winkleggen is leggen..
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki