Loading...
nl

Vreemde gebeurtenissen in huis

Kuzu
Kuzu okt 22 '09
Hallo allemaal,

Ik zit met wat vragen en ik hoop dat hier iemand is die me wat wijzer kan maken.
(Alleen voor de lezer met veel tijd, voor de duidelijkheid wordt dit een lang verhaal';-) )

Sinds vier maanden woon ik samen met mijn vriend in een appartement uit 1975. We hebben een jong stel naast ons wonen en onder ons is een tandartsenpraktijk die al sinds 2005 leeg staat. We hebben verder geen buren boven ons.
Voor we de sleutel kregen gingen er al allerlei dingen mis, waardoor we aan het twijfelen werden gebracht maar toch besloten het te nemen.
M'n vriend voelde zich gelijk al niet lekker in huis maar zag mijn enthousiasme en besloot er 'toch' voor te gaan.

Mijn vriend is Islamitisch (Turks) en ook ik ben 'bezig' met de Islam dus ook dat speelt een rol in onze kijk op deze dingen.

De eerste nacht werden we rond half 4 gewekt door de deurbel. We zijn naar buiten gegaan maar daar stond niemand en het bellen ging maar door. We dachten aan een storing en hebben de bel van de muur gesloopt.

Een paar dagen later kwam ik sochtends in de woonkamer en daar stond onze balkondeur wagenwijd open, ook lag er midden in de kamer een enorme plas met water. Nergens een waterleiding of lekkage in de buurt. We hadden de deur met de sleutel en twee haken in het slot gezet, evenals de voordeur dus de kans dat er iemand door de voordeur is gekomen is nul.

Weer iets later begonnen we geluiden te horen uit een gangkast, stemmen, hard geklop tegen de deur, gestommel. Toen ik stond te luisteren floot er 'iets' in mijn oor. (Met een soort bijgeloof in mijn achterhoofd voelde ik me heel naar worden, van snachts fluiten zeggen ze namelijk dat je slechte dingen afroept)

Op een regenachtige zondag kwamen we erachter dat ons balkon vlam had gevat. Heel apart omdat we een paar meter van de begane grond afzitten en het op zo'n plek was dat onze buren het onmogelijk konden hebben gedaan. Het was ook op zo'n manier uitgebrand dat het er niet uitzag of het aangestoken was of iets dergelijks.

De geluiden in huis werden ook steeds heftiger, bijna agressief.
Op een middag tijdens het dweilen verschenen er voetstappen in de woonkamer, ik was alleen in huis en ze waren niet van mij.

De meeste dingen gebeurden in eerste instantie bij mijn vriend omdat ik veel eerder naar bed ging dan hij deed maar ook ik begon meer te zien en te horen.

Op een avond hoorde ik heel hard getik, ik probeerde het te negeren maar de geluiden werden steeds harder, m'n geluidinstallatie sprong steeds aan en weer uit dus ik was behoorlijk bang.
Op het moment dat ik mn toevlucht zocht tot het luisteren van de Koran werden de geluiden zo hard dat ik letterlijk het huis uit ben gevlucht en heb buiten gewacht tot m'n vriend uit z'n werk kwam. Vanuit de (verlaten) tandartspraktijk hoorde ik hele harde geluiden komen maar er was gewoon niemand.

De dag later bleek dat ons voordeurslot niet meer open te krijgen was van buitenaf. Het slot is eruit gehaald, schoongemaakt maar er zat niks zichtbaars in, wat kan verklaren dat het slot ineens niet meer op te krijgen was.

We hebben twee grote hanglampen hangen die ineens begonnen te bewegen, na het uitspreken van een Islamitisch gebed hingen ze spontaan weer stil.

De geluiden werden steeds erger en m'n vriend werd steeds vaker uit z'n slaap gehouden doordat 'iemand' hem aantikte, aan z'n oor trok, de dekens wegtrok etc etc.

Op een avond is hij door het hele huis achtervolgt door een haast duivels gelach, toen hij onder de douche stond voelde hij harde windvlagen over z'n lichaam, alsof iets over hem heen blies.
Ik lag te slapen en hij voelde toen hij naast me in bed kroop nog een aanwezigheid, die uiteindelijk zo ver ging dat hij een hand op zn mond voelde.


We hebben sinds kort een konijntje wat los in huis loopt als wij thuis zijn. Ze is op bepaalde momenten schrikachtig, bij bepaalde geluiden zit ze stijf in haar kooi en durft niet verder te komen dan letterlijk op onze voeten. Ik heb haar na een incident van de laatste week bij mijn ouders gebracht waar ze helemaal is opgeleefd, ze slaapt ineens overdag, is heerlijk aan het rennen en spelen, doet ze thuis niet.

Op een avond zag mijn vriend een man naar binnen kijken, hij is naar buiten gegaan waar hij een soort schaduw zag die bleef staan. Op het moment dat mn vriend op hem afliep verdween de schaduw, hij liep op een heel aparte manier weg.
Mn vriend is meegelopen door het trappenhuis maar ineens was de gedaante weg.

M'n vriend en ik beleefden ruim een week geleden een aparte nacht, tijdens zijn slaap lag hij in een soort trance te praten in een taal die hij niet begreep, ik sliep op dat moment maar hoorde in mijn droom (kennelijk hetzelfde) gepraat en ben (in mijn droom) in een soort trance geraakt en heb continu herhaald 'Duivel verlaat mijn huis duivel verlaat mijn huis' tot ik uit die trance raakte en mn vriend hoorde prevelen. We schrokken toen allebei echt 'wakker' en waren uitgeput.

M'n vriend zegt elke avond speciale Islamitische gebeden die ons moeten beschermen, daar voelen we ons ook heel prettig bij maar we hebben wel het idee dat zodra er Arabische (religieuze) geluiden klinken, zoals de muziek die ik soms luister, we iets bozigs aantrekken, wat zich uit in hard gebonk.

We horen snachts getik, geloop, gepraat in huis.
Inmiddels zijn we hier zo moedeloos van geraakt dat we (grotendeels hierdoor) een andere woonruimte hebben gevonden waar we gelukkig volgende week heen zullen gaan.
Op mijn vrije dagen ben ik bij m'n ouders, ik weiger alleen in huis te zijn, we slapen al vier maanden slecht vanwege dit alles dus het is nu ook tijd om te gaan.

Hoewel we weggaan blijft bij ons allebei de vraag hangen:
Wat is hier in vredesnaam aan de hand?
Wat is dit, wat probeert hij/zij duidelijk te maken?
Is er nog iets wat we hier aan kunnen doen, die laatste week?
In hoever kan dit met ons mee gaan naar het nieuwe huis?


Bij wat navraag over de omgeving horen we dat meer mensen een naar gevoel hebben bij bijv de tandartsenpraktijk, dat er meer verhalen gaan over de omgeving van het huis dus dat is een lichte verzachting, want het ligt dus kennelijk niet aan ons.

Bedankt voor het lezen (voor de doorzetter) en voor degene die me een advies kunnen geven.
Delen:
Emuca
Emuca okt 22 '09
Dus, als ik het goed begrijp gebeuren er vooral dingen als jullie iets gedaan hebben wat te maken heeft met het islamitische geloof of de cultuur?

Hebben de buren ook klachten, of merken die nergens wat van? En over die tandartsen praktijk... heeft het een reden dat het leegstaat, of weet je dat niet?
Kuzu
Kuzu okt 22 '09
Ik heb niet het idee dat het actie/reactie is, wat betrefd Islamitische zaken.
Mn vriend bid elke avond en er gebeurd niet elke avond wat.
Ik luister niet elke dag muziek en ook niet elke keer als ik dat doe, hebben we last van gebonk etc.
Maar op het moment dat ik luister en er 'toevallig' wat gebeurd, heb ik wel het idee dat het veel heftiger is dan op een ander moment.


We hebben niet echt contact met de buren. Ik heb wel een collega gesproken hierover, zij heeft een kennis die in hetzelfde complex heeft gewoond waarbij dit soort dingen ook gebeurden, alleen in minder heftige mate.
Waarom de praktijk leegstaat weten we niet. We huren dit huis van de huiseigenaar die er 2 jaar heeft gewoond, hij kon het aan de straatstenen niet kwijt dus heeft het daarom uit de verkoop gehaald, en nu in de verhuur.
Hij heeft als reden van vertrek gegeven dat hij een ander huis heeft gevonden maar in 2008 heeft hij alles helemaal opgeknapt.
Als we weg zijn willen we hem ook vragen of hij dit ook heeft meegemaakt maar ik verwacht daar nu geen eerlijk antwoord op.
Emuca
Emuca okt 22 '09
Misschien is er in de tandartsenpraktijk iets gebeurd waardoor er entiteiten dwalen die het op mensen hebben voorzien. Dan is het niks persoonlijks, maar irriteren ze zich misschien aan de dingen die je dan doet... Want als jij bezig bent met je muziek, stroomt jou energie. Energie die hen misschien niet zo gunstig is.
Kuzu
Kuzu okt 22 '09
En is er iets wat we kunnen doen om het de laatste week 'rustig' te houden?

Ik heb geen verstand van deze dingen dus ik weet niet hoever het kan gaan, maar ik vind het behoorlijk eng.
Emuca
Emuca okt 22 '09
Ik denk dat het verstandig is om je niet extra anders te gaan gedragen, dan wordt het wachten alleen maar moeilijker. Daag niks uit, doe gewoon wat je altijd doet. smile

Ik hoop in ieder geval dat het met het nieuwe huis opgelost zal zijn.
admin
admin okt 22 '09
Ik zal eens kijken of ik op afstand iets kan doen. Kan niets beloven, hoor.
Beschermengel
Beschermengel okt 22 '09

Ik heb hier een filmpje over entiteiten, heb je misschien iets in het verleden gedaan met seance's ? of je vriend?

admin
admin okt 23 '09
Gisteravond heb ik op afstand het huis geprobeerd te reinigen. Het voelde daar idd niet erg aangenaam.
Ik heb enkele uren lang ijskoude handen eraan overgehouden. Dat is nu wel over. Ik hoop dat er positieve effecten zijn.
Laat even weten of er veranderingen zijn.
admin
admin okt 23 '09
Bij mij thuis reinigen m'n Gids en de Engelen m'n huis.
Al de energie van de vorige eigenaar.. hebben ze weggedaan,
die dronk en had een echtscheidingprobleem, en zijn houding naar de wereld toe, zat in dat huis..
En da's weg,
dus je kan dit aan je Gidsen vragen, Engelen, of Diegene die jullie liefhebben vanuit jullie Godsdienst.
Die wezens komen dit echt ook doen, en dan verdwijnt de optstapeling aan energie van vroeger.

Kijk zelf ook, welke oude lasten je met je meedraagt, welke pijnen en angsten, vanuit het verleden..
zij kunnen energie ballen vormen, en door het huis dwalen, en als je al met "een angst voor het negatieve of duvelachtige dingen" zit, gaat het die energie ook dragen, en gebeurtenissen versterken,

liefs
Bellefleur
Beschermengel
Beschermengel okt 25 '09

Heb je iets aan onze informatie Kuzu? ....het zou fijn zijn als je er iets over zegt smile
admin
admin okt 25 '09
Ik heb niet gereageerd, maar wel met belangstelling gelezen, ben ook benieuwd of Kuzu wat aan de informatie en de reiniging van Hans gehad heeft ...

Liefs
Kuzu
Kuzu okt 25 '09
Hallo allemaal,
Bedankt voor de reacties. Ik ben even niet zo snel in reageren omdat ik midden in de verhuizing zit, dus m'n late reactie is zeker geen desintresse.

M'n vriend en ik hebben eigelijk allebei geen ervaring op dit gebied, met dingen als 'glaasje draaien' etc etc.
Het is altijd een ver van mn bed show geweest.

De afgelopen nachten waren rustig,gelukkig. We hebben nog tot woensdag in dit huis dus na die tijd zal ik laten weten hoe het is gegaan.
In elk geval heel erg bedankt voor de moeite, Hans.
Mag ik vragen hoe zo'n reiniging op afstand precies in z'n werk gaat?

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!!
Groetjes Kuzu
admin
admin okt 25 '09
Hallo Kuzu,

Graag gedaan. Ik heb via reiki-symbolen contact gemaakt met je huis en vervolgens met andere reiki-symbolen het huis gereinigd in alle hoeken.

Ik heb wel eerder huizen gereinigd op deze manier, al was dat altijd op locatie. Ditmaal voor een keertje niet.

Ik voelde wel een donkere energie in het huis. Ik hoop dat het zo rustig blijft.

Groetjes,
Hans
admin
admin okt 26 '09
Bijzonder Hans, en erg lief van je dat je dit hebt gedaan!
Beschermengel
Beschermengel okt 26 '09

Hans is een lieverd smile
Kuzu
Kuzu okt 26 '09
Ja heel erg bedankt.

Tot nu toe is het rustig, nog twee nachten te gaan dus het zou heel fijn zijn als het nog even zo blijft.
En vooral, in het nieuwe huis niet gebeurd.

Is er nog een manier om achter de bedoeling/achtergrond te komen van de dingen die hebben plaatsgevonden?
admin
admin okt 26 '09
dat is heel moeilijk te achterhalen. Entiteiten kunnen om de meest uiteenlopende redenen aanwezig zijn. Kattekwaad willen uithalen, of gewoon 'vergeten' om het huis te verlaten, zwakke of gevoelige personen opzoeken.
Als er dingen zijn die echt voor jou van belang zijn, dan komt de boodschap nog wel op een andere manier bij je terug. Anders moet je het maar vergeten.
Beschermengel
Beschermengel okt 27 '09

Hebben jullie deze uitzending gezien gisteren? .. van Document spookhuis.

http://www.ncrv.nl/ncrvgemist
Emuca
Emuca okt 27 '09
Nee, nog niet... ga hem nog wel kijken. De eerste aflevering heb ik wel gezien. smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki