Loading...
nl

Bella, Wie wil mijn foto lezen?

Bella
Bella okt 20 '09
[img]http://picasaweb.google.nl/lh/photo/2huA1k4vPFtkQk5vefS0zw?authkey=Gv1sRgCMX4ycD3paDdRA&feat=directlink[/img]
Delen:
Heidelroos
Heidelroos okt 20 '09
die doet het niet wink

Ik zal ens kijken of ik er iets uit kan halen,
maar nu effe niet ;0
Velen prefereren een voorkant foto, waarop de ogen te zien zijn..
Voor mij maakt dat niet zoveel uit.. wink

Deze wel:
Bella
Bella okt 20 '09
dan nu nog één van voren, maar zonder krullen
[img]http://picasaweb.google.nl/lh/photo/yfHLZ9Tb06WU5yfM6eUNtg?authkey=Gv1sRgCKSumd2Hk67-rQE&feat=directlink[/img]
admin
admin okt 20 '09
Bella
Bella okt 20 '09
Bedankt hoor Kikkertje en heidelroos, zou niet weten hoe jullie dat hebben gedaan ...
admin
admin okt 21 '09
Ik voel me ingeperkt, als ik je foto zie.
Ik voel dat jij je kleiner maakt (in je gedachte en je gevoel) dan dat je in werkelijkheid bent.
Klein niet in de zin van minder dan de ander, maar in de zin van
minder mogen laten zien.
Want je kent je innerlijk wel degelijk en je wil dit ook echt naar buiten brengen, voor jezelf en voor anderen,
Maar het voelt aan alsof je dan dat vanuit een strengheid meer doet, vanuit een inghouden verbetenheid.
alsof je zegt.."om mezelf te zijn, en om te presteren, heb ik heel veel te doen". Daarom gaat het niet zo "go with the flow.
voelt het niet altijd aan dat alles zomaar komt wat je wil.
Ik voel waar je remmingen zitten. In een stuk bitterheid, en dit heb je gewoonweg van iemand overgenomen. en dat is met je mee gaan groeien.
Heb zin om het eruit te nemen.. je bent vrijheid nodig. Jij kan dan het best functioneren. en je bent een prachtmeid.
Ik bekijk het foto lezen steeds vanuit een hoek, vanwaar er mogelijkheden zijn tot groei.
Vandaar dat ik je deze dingen schrijf.

liefs,
Bellefleur
Bella
Bella okt 21 '09
Dag Bellefleur, daar ben ik weer (we hebben al even contact gehad). De kwestie van de bitterheid blijft vandaag door mijn hoofdspelen. Kun je ook zien of die van mijn moeders of mijn vaderskant komt? Of misschien mijn grootmoeder?

Alvast bedankt weer hoor, hoop dat het bij jullie in Belgie net zo mooi herfstweer is als hier. Vanuit mijn flat (haha) kijk ik genietend naar de prachtig verkleurende bomen.

groetjes, Bella
admin
admin okt 21 '09
Origineel bericht van: Bella
Bedankt hoor Kikkertje en heidelroos, zou niet weten hoe jullie dat hebben gedaan ...

je had de link van de internet pagina gekopieert en je moest de link van de foto hebben vandaar dat je hem niet via [img] erop gezet kreeg.

heb je trouwens geen foto van jou alleen van de voorkant van je gezicht?
admin
admin okt 21 '09
Dag Bellefleur, daar ben ik weer (we hebben al even contact gehad). De kwestie van de bitterheid blijft vandaag door mijn hoofdspelen. Kun je ook zien of die van mijn moeders of mijn vaderskant komt? Of misschien mijn grootmoeder?

Alvast bedankt weer hoor, hoop dat het bij jullie in Belgie net zo mooi herfstweer is als hier. Vanuit mijn flat (haha) kijk ik genietend naar de prachtig verkleurende bomen.

groetjes, Bella

hahaha.. die vraag speelt al meer dan anderhalf uur bij je, want ik had die al doorgekregen.
wist dat je ze ging vragen!
Bella
Bella okt 21 '09
ja soms ben ik een beetje langzaam, of komt het omdat ik nu ziek ben smile
Bella
Bella okt 21 '09
[img]http://www.facebook.com/photo.php?pid=30287100&id=1429624812[/img]

misschien is dit iets? van afgelopen zomer in Turkije
admin
admin okt 21 '09
Weet je, dat is niet zo maar eentweedrie te zeggen, Lieve Bella.
Ik heb een vermoeden, een gevoel, maar vind het niet juist deze nu te zeggen.Misschien later.
Daarvoor is het ook beter dat je nog meer van jezelf laat zien.
En er zijn nog foto-lezers die zeker iets te vertellen hebben.

Liefs,
Bellefleur.
admin
admin okt 21 '09
ja soms ben ik een beetje langzaam, of komt het omdat ik nu ziek ben smile

Geen van beiden,
ik ben gewoon intuitief heldervoelend! grinwink
Bella
Bella okt 21 '09
Ok, ik snap het, ik heb zelf ook wel een idee. Vaak is het net alsof de antwoorden die je van een ander krijgt, de woorden waren die bij jezelf al op het puntje van je tong lagen, maar waar je nét even niet op kon komen. Als je begrijpt wat ik bedoel.

groetjes!
admin
admin okt 21 '09
ja dat is zo, je weet het eigenlijk, Bella!
Bella
Bella okt 22 '09
Hoi Kikkertje, zou je nog eens behulpzaam willen zijn met deze foto? Is mijn gezicht van voren, ik sta alleen op de foto
[img]http://www.facebook.com/photo.php?pid=30287100&id=1429624812[/img]

Wil er iemand nog de foto lezen? Alvast bedankt & groetjes
susie14
susie14 okt 22 '09
Hallo Bella,

Ik wil het graag proberen. Ik heb de zwart-wit foto in principe genomen met een kleine blik op de andere foto.

Ik zie een spiritueel persoon, rustig en ingetogen. Je straalt levenskracht uit en vitaliteit.
Je bent niet altijd zo geweest. Naar mijn gevoel heb je dit overgehouden na een ziekte die je hebt overwonnen en dan neig ik naar het gebied rondom je borsten. De andere foto ( de gekleurde is volgens mij van voor deze periode )
Verder zie ik een ziekenhuisbed aan de linkerkant van de kamer aan het raam. ( als je de kamer binnenkomt )het gevoel wat ik daarbij krijg is "wachten, wachten...de tijd uit zitten"

Krijg ook een gevoel bij de mevrouw bij je op de foto. volgens mij is het je moeder. De band met haar was vroeger niet zo goed als wat het nu is. Jullie zijn naar elkaar toe gegroeid de laatste tijd. Ik voel nu vanuit je moeder warmte en trots naar jou toe. Jullie zijn nu meer open en intiem met elkaar als ooit geweest is.

Leeft je vader nog? Naar mijn idee niet meer.... Met hem was er een goede band..jullie begrepen elkaar met een halve blik.

Nou dit is wat ik krijg over je foto....ik ben benieuwd of je er iets uit kunt halen....ben benieuwd naar je feedback.

liefs sies
Bella
Bella okt 22 '09
Lieve Sies, bedankt voor je reading. Het klopt wat je schrijft over de band met mijn moeder. Op een gegeven moment heb ik gelukkig kunnen inzien dat ook je ouders 'maar mensen zijn' die het beste met je voorhebben en je daarom niet moedwillig pijn doen. De band is nu goed (jammergenoeg zit ik nog wel vaak tussen haar en mijn broers en zussen in, die nog wel vol verwijten zitten).

Mijn vader is idd te jong gestorven, ik mis hem nog elke dag, en praat nog elke dag met hem (in gedachten). Het was een lieve, rustig man.

Mijn levenskracht is idd pas op latere leeftijd naar boven gekomen, maar de ziekte rondom mijn borsten kan ik niet helemaal plaatsen.

Er heeft in deze flat wel voor mij een vrouw gewoond die is overleden aan borstkanker. Het zou goed kunnen dat haar bed links bij het raam stond. Daar staat nu mijn bank en ik aarzel om deze flat op te zeggen en in een nieuw huis te gaan wonen dat ik heb aangeboden gekregen. Voel heel veel weerstand, kun je daar nog iets over zeggen?

Vriendelijke groet en nogmaals bedankt voor de moeite!
Bella
Bella okt 22 '09
haha, ik lees het net voor aan mijn vriend (we zijn allebei ziek thuis) en hij zegt: dat ziekenhuisbed, dat ben ik. En dat klopt: hij ligt op de bank bij het raam. (Soms zoek je de dingen veel te ver.)
susie14
susie14 okt 22 '09
Bedankt voor je reactie!
Het zou goed kunnen dat het de vorige bewoonster betreft....ik heb echt geen flauw idee eerlijk gezegd. Kende je deze mevrouw of was het familie? Ik zie alleen het beeld heel duidelijk van het bed bij het raam en het naar buiten kijken.
krijg ook het idee dat het uitzicht vanuit het raam ook niet op een natuurgebied is of iets dergelijks, maar meer een uitzicht op een stad....of meer aan de rand van een stad eigenlijk>>>hogere gebouwen. Misschien kun je dit plaatsen?

Wat betreft de weerstand die je voelt....daar twijfel ik over...
maar ik ben bang dat ik dan ga gissen en dat wil ik niet.
Dus nee...daar durf ik niets specifieks over te zeggen.

Sies
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske