Loading...
nl

Lady,Wil iemand aub mijn foto lezen?

Lady
Lady okt 19 '09
Hallo Allemaal,

Ik heb een aantal maanden geleden mijn foto geplaats en die is ook gelezen, waar ik heel dankbaar voor ben. Nu zijn we een aantal maanden verder en er zijn veranderingen geweest in mijn ogen allen maar negatieve. Ik zou graag willen vragen of er iemand is die weer zo vriendelijk wil zijn om mijn foto te lezen.

Alvast hartelijk dank.

Delen:
Pegasus
Pegasus okt 19 '09
Hallo Lady,

Ik wil het proberen. Ik ben nog een beginner en vind het erg spannend om te doen. Maar daar gaat ie dan:

* Er zit een laagje over je heen. Je wilt meer van jezelf laten zien, maar er zit nog een beschermlaagje over heen. Een laagje waar een deel van jezelf achter verborgen blijft. Herken je dit?
Je voelt als een zacht persoon, die de laatste beetjes verdriet van iets aan het verwerken is. Is er ook een stukje in jouw hard geworden?

* Gaat veel rust van je uit. Doet je ook bewegingsoefeningen die hiermee verband houden, zoals tai chi?

* Ik zie ook iets van een mannelijke energie? Ik weet niet waar ik dit mee moet associeren. Doe je iets graag wat mannen ook graag doen? Een "mannen"-activiteit?

* Ik zie verder een meisje bij jou? Een dochtertje?

Krijg graag van jouw feedback, daar leer ik weer van.

Pegasus
admin
admin okt 19 '09

ik heb het idee dat je het moe bent en dat het nu wel welletjes geweest is je wilt verder.

heb jij iets met slangen?

je bent een lieve vrouw die als het nodig is ook wel haar mannetje staat, je wilt veel zelf doen en kunnen.

heb je net een nieuw huis gekocht, verbouwd of gewoon je interieur verplaats/vernieuwd dit kwam bij me op?

alleen de mensen van wie jij houdt en die ook van jou houden weten echt hoe je je voelt voor de buiten wereld ben jij een sterke persoon
die niks te klagen heeft.

ben je onlangs iemand verloren?

ik zie verdriet in je ogen lijkt wel of het iets is uit gezin/familie waardoor dit komt.

lieve lady je bent een pracht vrouw twijfel daar niet aan.

liefs kikkertje

ps:feedback hierop zou leuk zijn aangezien ik pas bezig ben met foto lezen
Lady
Lady okt 20 '09
Pegasus en Kikkertje ik heb jullie een pb verstuurd. Dit heb ik niet gedaan zodat niemand kan lezen wat ik heb verstuurd maar omdat ik graag zou willen weten wat anderen nog meer kan vertellen zonder ze te beinvloeden.
Ik zal zowiezo later ook nog even feedback geven op het forum

Liefs Lady
Lady
Lady okt 20 '09
Pegasus ik heb je weer een pb verstuurd, ik hoop dat je het nu wel hebt ontvangen.

liefs lady
Pegasus
Pegasus okt 20 '09
Ja, het is goed gegaan. Bedankt hiervoor.

Liefs Pegasus
susie14
susie14 okt 20 '09
Hai Lady,

Ik ga ook een poging wagen.
Ik ga gewoon vermelden wat mijn gevoel is....krijg hele specifieke dingen en vraag me af of ik goed zit...haha

Je geeft het zelf al aan...je ervaart veel negatieve dingen op het moment.
voor mijn gevoel zit dit in de relatiesfeer.
Krijg het gevoel dat je ergens bedrogen uit bent gekomen en het gevoel daarbij hebt.."ik sta er helemaal alleen voor, wat moet ik nü?"
Heb jij een zoontje? tis alsof er een soort getouwtrek is met een zoontje tussen pa en ma....
Krijg ook het gevoel van aan de grond zitten....financieel gezien.
Daarbij zie ik een "kermis"....geen idee, misschien kun jij dit plaatsen? En het woord "rechtszaak"komt bij me boven.

Bitterheid en wrok. Scherp en doortastend.
Hoe vrolijk je ook in het leven hebt gestaan, momenteel ervaar je het leven als heel hard.
Voor de buitenwereld houd je je ondanks situaties je kin recht omhoog...een bepaalde trots.

Uiterlijke verzorging is belangrijk voor je, ijdelheid.

Dat is effe wat ik krijg....hopelijk kun je ht een beetje plaatsen.

groetjes sies
Lady
Lady okt 21 '09
hai Sies,
ik heb je een pb verstuurd.Ik zet later nog de feedback op het forum. Wil toch graag weten of er nog andere members zijn die het willen proberen.

liefs Lady
Heidelroos
Heidelroos okt 21 '09
Jammer van de pb's ...
Nu weet ik niet hoe goed onze nieuwe lezers zijn smile
Lady
Lady okt 21 '09
Hai Heidelroos,

Ik snap je bericht wel,ik zal zker hier op het forum plaatsen hoe goed ze zijn en wat er waar van was. Wat ik je wel kan vertellen is dat ze allemaal toch punten hadden waar ik erg van schrok omdat het zo goed omschreven is.

liefs lady
susie14
susie14 okt 21 '09
denk dat er iets fout is gegaan....heb geen pb frown
Lady
Lady okt 21 '09
hallo sies, ik heb je nogmaals een pb verstuurd.
Lady
Lady okt 21 '09
Hier even een feedback op de lezingen van de memebers die de moeite hebben genomen om mijn foto te lezen.

@pegasus;
Er zit idd een laagje over me heen en ben harder geworden door situaties om me heen. Dit doe ik om mezelf te beschermen.
Ik ben idd op dit moment in mijn leven dingen uit mijn verleden aan het proberen te verwerken.
De mannelijke energie waar je het over hebt kan ik niet plaatsen.
Wat je verteld over een dochtertje komen er bij mij vraagtkens naar boven. Ik heb helaas geen dochtertje.

@kikkertje;
Ik ben idd moe en wil graag verder maar weet niet hoe. Maar ben er zeer hard mee bezig.
Of ik iets met slangen heb??? Nee hahaha vindt ze maar eng.
Het klopt dat veel dingen zelf wil doen, maar dat is waarschijnlijk een bepaalde trots in mij omdat ik nooit om hulp wil vragen.
Ik ben idd bezig met mijn huis aan het verbouwen, ook zit ik erover na te denken om te verhuizen na de verbouwing.
Het klopt dt ik me voor de buitenwereld sterker voor doe dan dat ik ben.Ik laat niet gauw mijn zwakte zien.
Of ik iemand verloren ben??? Bedoel je in een relatie, familieband of overleden?
Bedankt voor het compliment dat ik een "prachtvrouw" ben maar daar twijfel ik juist zeer aan.

@Sies;
Er spelen op dit moment idd veel negetieve dingen in mijn relatie en voel me er idd alleen voor staan.
Financieel gaat het gelukkig nog goed.
Hmmm de kermis zegt me niets, maar ik schrik wel van het woord rechtszaak. Dat zegt me nu niets maar hoop niet in een rechtszaak te belanden hahahaha.
Ik zie het leven idd hard en zoals ik al eerder zei ja voor de buitenwereld doe ik alsof alles goed is.

Ik heb jullie allemaal ook een pb verstuurd en hoop dat jullie dit ook hebben ontvangen.
Hartelijk dank voor de lezing.

Liefs Lady
susie14
susie14 okt 21 '09
pb is goed ontvangen winken je feedback is hartstikke duidelijk.
Hartelijk dank vdaarvoor!

liefs sies
admin
admin okt 21 '09

@kikkertje;
Ik ben idd moe en wil graag verder maar weet niet hoe. Maar ben er zeer hard mee bezig.
Of ik iets met slangen heb??? Nee hahaha vindt ze maar eng.
Het klopt dat veel dingen zelf wil doen, maar dat is waarschijnlijk een bepaalde trots in mij omdat ik nooit om hulp wil vragen.
Ik ben idd bezig met mijn huis aan het verbouwen, ook zit ik erover na te denken om te verhuizen na de verbouwing.
Het klopt dt ik me voor de buitenwereld sterker voor doe dan dat ik ben.Ik laat niet gauw mijn zwakte zien.
Of ik iemand verloren ben??? Bedoel je in een relatie, familieband of overleden?
Bedankt voor het compliment dat ik een "prachtvrouw" ben maar daar twijfel ik juist zeer aan.

bedankt voor de feedback....op de vraag of je iemand verloren bent ik had het gevoel dat dit om een relatie of overledenen ging kreeg dit niet echt duidelijk, maar mss weet jij het te plaatsen.
admin
admin okt 21 '09
@lady ik weet niet of je mij ook een pb hebt gestuurt zo ja dan heb ik dit helaas niet ontvangen
Lady
Lady okt 22 '09
Hai Kikkertje, Ik had je idd een pb verstuurd. Weet niet wat er mis is gegaan. Je hebt ondertussenje feedback al gelezen.
Bedankt nogmaals.

lady
Lady
Lady okt 26 '09
zijn er nog members die het nog willen proberen? smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies