Loading...
nl

Lady,Wil iemand aub mijn foto lezen?

Lady
Lady okt 19 '09
Hallo Allemaal,

Ik heb een aantal maanden geleden mijn foto geplaats en die is ook gelezen, waar ik heel dankbaar voor ben. Nu zijn we een aantal maanden verder en er zijn veranderingen geweest in mijn ogen allen maar negatieve. Ik zou graag willen vragen of er iemand is die weer zo vriendelijk wil zijn om mijn foto te lezen.

Alvast hartelijk dank.

Delen:
Pegasus
Pegasus okt 19 '09
Hallo Lady,

Ik wil het proberen. Ik ben nog een beginner en vind het erg spannend om te doen. Maar daar gaat ie dan:

* Er zit een laagje over je heen. Je wilt meer van jezelf laten zien, maar er zit nog een beschermlaagje over heen. Een laagje waar een deel van jezelf achter verborgen blijft. Herken je dit?
Je voelt als een zacht persoon, die de laatste beetjes verdriet van iets aan het verwerken is. Is er ook een stukje in jouw hard geworden?

* Gaat veel rust van je uit. Doet je ook bewegingsoefeningen die hiermee verband houden, zoals tai chi?

* Ik zie ook iets van een mannelijke energie? Ik weet niet waar ik dit mee moet associeren. Doe je iets graag wat mannen ook graag doen? Een "mannen"-activiteit?

* Ik zie verder een meisje bij jou? Een dochtertje?

Krijg graag van jouw feedback, daar leer ik weer van.

Pegasus
admin
admin okt 19 '09

ik heb het idee dat je het moe bent en dat het nu wel welletjes geweest is je wilt verder.

heb jij iets met slangen?

je bent een lieve vrouw die als het nodig is ook wel haar mannetje staat, je wilt veel zelf doen en kunnen.

heb je net een nieuw huis gekocht, verbouwd of gewoon je interieur verplaats/vernieuwd dit kwam bij me op?

alleen de mensen van wie jij houdt en die ook van jou houden weten echt hoe je je voelt voor de buiten wereld ben jij een sterke persoon
die niks te klagen heeft.

ben je onlangs iemand verloren?

ik zie verdriet in je ogen lijkt wel of het iets is uit gezin/familie waardoor dit komt.