Loading...
nl

Vlinders, Wie vindt het leuk mijn foto te lezen?

Vlinders
Vlinders okt 18 '09
Degenen die zich aangesproken voelen om mijn foto te lezen zijn welkom dit te doen! Je krijgt zeker een antwoord van me terug!

Ahum, ben net lid en ik heb mezelf al op het album gekregen maar zit nog te stunten merk ik om em in dit berichtje te krijgen. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!

Lieve groet,
Vlinders
Delen:
Maryssa
Maryssa okt 18 '09
Maryssa
Maryssa okt 18 '09
Ik heb de link even geplaatst. Ik lees je niet omdat ik je al mn hele leven ken smile
Vlinders
Vlinders okt 18 '09
Ha dankjewel Marys!
Is helemaal goed hoor om me niet te lezen, had niet anders verwacht ;-)
Islandlady
Islandlady okt 18 '09
Wat een mooie foto heerlijk daar zo op de fiets (denk ik) en de noordzee op de achtergrond. Mis het schelpenpad eigenlijk. Kan je foto op dit moment even niet lezen. teveel gaande in mijn eigen leventje. Wat ik nu zie en voel bij je dat je een vrolijke meid bent die wel van een geintje houdt.
Je lach is niet echt op deze foto naar mijn gevoel.

Wil je wel een knuffel geven ondanks dat ik je niet ken.

overigens
WELKOM Vlinders!!

Groeten
Bea
Vlinders
Vlinders okt 18 '09
Dankjewel voor je welkom en je eerlijke woorden Islandlady!

Schelpenpad op de foto was wel erg gezellig geweest ja haha, maar helaas was ik niet aan de noordzee en ook niet op het fietsje. Was namelijk heerlijk in Schotland op reis in mn uppie en had een prachtig spiritueel eiland (Iona; grote aanrader!!) ontdekt waar ik op het moment van de foto was. Mijn lach op de foto doet me weer herinneren dat ik een groot geluksgevoel ervaarde omdat ik op dit eiland mocht verblijven en ik zo'n heerlijk en puur gevoel voelde met de mensen op dat eiland. En ik wilde dat vieren door mezelf eens blij en gelukkig op de foto te zetten. Tja, misschien was ik wat te eager op de foto. Wilde zooo graag overbrengen hoe fijn het daar voor mij is geweest.
Maarreeh...hou inderdaad wel van een geintje hoor! En probeer (lukt ook niet altijd hoor) alles graag van de vrolijke kant te zien.

Lief dat je ondanks dat je wat spanning meemaakt in je leven je toch een berichtje naar me stuurt.
Ik hoop dat je ondanks dat het wellicht niet leuk is wat er gaande is bij je, je toch beetje rust kunt vinden met fijne mensen om je heen. Bijvoorbeeld bij Merudi!

Ook voor jou een warme knuffel en kracht toegewenst met de tijd waar je nu in zit.

Lieve groet,
Vlinders
admin
admin okt 18 '09
Iona!! Staat op mijn "wanting to go" list!
Naast Avalon en de Tor...zucht.. smile
Vlinders
Vlinders okt 18 '09
Als je het gevoel hebt dat je naar Iona moet gaan, gewoon doen Karin!
Avalon en de Tor zijn (nog) onbekend voor me maar wie weet. Ben altijd nieuwsgierig naar mooie nieuwe gebieden.
admin
admin okt 18 '09
Ha ha dan zal eerst mijn eurieboom vrucht moeten gaan dragen laugh
admin
admin okt 18 '09
Vlinders,jij bent een prachtvrouw!
en ik zie al dadelijk een indianenziel.
das voor mij voldoende om te weten, dat je de mogelijkheid bezit én de kracht, én de creativiteit, én de natuurlijkheid,
om spiritueel te ontwikkelen.
je hebt veel hulp vanhierboven die jouw zachtjes vele dingen influisteren,
en wat jij intuitief aanvoelt en hoort.

Groetjes
Bellefleur
admin
admin okt 18 '09
Origineel bericht van: Karin
Iona!! Staat op mijn "wanting to go" list!
Naast Avalon en de Tor...zucht.. smile

Ik ga meeeee!!!!! (kijkt als sjiewawa, jouw liefdevol aan)
admin
admin okt 18 '09
Lol sjiewawa, dan pas je in mijn binnen zak, ik smokkel je wel mee hoor.
Ik zou het heel, heel leuk vinden als je mee kan ooit!
Oeps Vlinders een beetje veel off-topic.. blush
Vlinders
Vlinders okt 18 '09
Nou, mochten jullie nog tips nodig hebben wat betreft Iona laat maar weten maken we een nieuw topic aan en geef ik jullie alle tips die jullie nodig hebben voor een mooie spirituele reis, deal? En Sjiewawa gaat gezellig mee :-)

Dankjewel Bellefleur voor je inzicht! Leuk om te lezen ook van de indianenziel. Had ik geen idee van. Ik ben veel zaken op spiritueel vlak nog aan het uitproberen. Momenteel beginnen er rustig aan wat meer puzzelstukjes op zn plek te vallen.

Toch ben ik nog wel benieuwd naar een volledige fotoreading. Dus wie zich geroepen voelt....
admin
admin okt 18 '09
@vlinders

ik wil het gaan proberen maar ik weet niet of er wat komt wink

*volgens mij heb jij geregelt hoofdpijn ik krijg een vervelende druk op mijn hoofd.

*je bent vrij onzeker al laat je dit niet (altijd) aan de buiten wereld zien

*heb jij een of meerdere honden dit kwam bij me op

*je bent een vrij rustige persoon die niet van teveel drukte houd.

*je kunt lekker genieten van de natuur lekker wandelen dat is jou ding wel

verder als dit kom ik niet ik vind de foto moeilijk te lezen kan natuurlijk komen omdat ik nog niet zo lang met fotolezen bezig ben,
maar ik vind het toch leuk (uitdaging) om een poging te wagen

liefs kikkertje

ps feedback hierop zou leuk zijn hier kan ik alleen maar van leren
Vlinders
Vlinders okt 18 '09
@Kikkertje

Dankjewel voor het lezen Kikkertje!

*volgens mij heb jij geregelt hoofdpijn ik krijg een vervelende druk op mijn hoofd.
- Nee, heb eigenlijk geen last van hoofdpijn, kan wel spanning voelen in mn hoofd als ik teveel aan het nadenken ben ivm werk.

*je bent vrij onzeker al laat je dit niet (altijd) aan de buiten wereld zien
- Klopt! Vooral in mn werk heb ik dat.

*heb jij een of meerdere honden dit kwam bij me op
- Hihi, nee nooit gehad, maar heb wel vaak contact met honden als ik aan het reizen ben, wat mijn grootste hobby is!

*je bent een vrij rustige persoon die niet van teveel drukte houd.
- Ja, kan wel ja, kan voor anderen heel druk zijn maar ben wel iemand die daardoor rust nodig heeft in mn omgeving.

*je kunt lekker genieten van de natuur lekker wandelen dat is jou ding wel
- Jaaa! Ben verzot op wandelen en alles wat met natuur te maken heeft, ongeacht het jaargetijde.

Goed gedaan hoor Kikkertje! Snap dat het ook eng is, ik heb het ook op klad al paar keer geprobeerd bij foto's maar durfde het er nog niet op te zetten. Dus vind het alleen maar heel knap dat je het toch aandurft!
Ik hoop dat je iets met mijn feedback kunt.

Lieve groet,
Vlinders
admin
admin okt 18 '09
@vlinders

bedankt voor de feedback, delen ervan kloppen dus... das ook leuk om te horen. het is idd best eng om de lezing ook echt echt online tezetten maar ik zou zeggen gewoon proberen wat kan er immers gebeuren??? tsja dat je het niet goed hebt maar daar leer je alleen maar van.

liefs

ps: je mag gerust oefenen wees niet bang om het op het forum te zetten, en als je je hier fijn bij voelt mag je gerust eens mijn foto proberen te lezen
admin
admin okt 19 '09
Lieve Vlinders, ik ga je zeker lezen, maar zit momenteel met een ooronsteking, dus niet zo goed in mijn vel. Het komt zekers!!

Namasté Larapinta
Vlinders
Vlinders okt 19 '09
Lieve Larapinta, dat is heel lief van je.
Neem je tijd, want een oorontsteking is niet bepaald prettig weet ik. Veel sterkte met de tijd die je doormaakt.

Namasté Vlinders
Maryssa
Maryssa nov 3 '09
Effe lobby-en voor Vlinders.. grin

Is er heel misschien nog iemand die mn zussie wil lezen?
Pegasus
Pegasus nov 3 '09
Lief dat je lobbyt voor je zus... maar ik ga haar foto niet lezen, want ik ken haar te goed wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420