Loading...
nl

Waar zit jij als je op Merudi zit?

Richie Richard
Richie Richard okt 17 '09
Misschien leuk om te weten, waar iemand zich bevind als hij/zij op Merudi zit. Bij mij is dat bijv. meestal mijn eigen slaap kamer.

Bedoeling is dat jullie dit dus ook doen smile
Dus ik voeg er een foto van toe:
Delen:
Helma
Helma okt 17 '09
Als ik op merudi zit, zit ik op merudi! Nee, flauw, is grapje, maarre... mijn (open) keuken en mijn woonkamer vormen samen een L-vorm, en in de knik van de L staat een computerkast met de pc dus. Zo kan ik een oogje op de pannen houden, en de woonkamer in kijken. Niet dat er zoveel spannends te zien is, maar ik heb vanuit deze plek een goed overzicht. Gewoon beneden dus.
Maryssa
Maryssa okt 17 '09
Ik zit lekker genesteld met laptop op de bank in mn woonkamer. Word jij niet gek van al die beeldschermen Denzil?
Richie Richard
Richie Richard okt 17 '09
Ik niet. De meest rechtse is mijn game pc, daar verricht ik al het zware werk mee.
De middelste is mijn laptop. Daar doe ik de rest mee.
En dan meest linkse is onze beveiliging. Ik heb de afgelopen 3 weken camera's hier rond om geplaatst. Het neemt nu alles 24/7 op. Welliswaar op zeer lage frames. Maar genoeg om te zien wie wat doet. Neemt ook niet veel in beslag aangezien de video's 640x480 zijn. Daarbij heb ik in die pc 500GB HD er in zitten. En anders heb ik mijn server nog..
admin
admin okt 17 '09
heb geen foto. maar ik zit veelal in de gezellige woonkeuken, het zit zo lekker daar. smile
admin
admin okt 17 '09
Kun je daar wel fatsoenlijk slapen Denzil? ik bedoel met al die elektro(smog).Ik zou er kompleet opblazen hahaha...
Isolyna
Isolyna okt 17 '09
smileOngewone vraag.

Ik 'zit' nog maar een paar dagen op Merudi en volg het forum tussen het bedienen van klantjes door vanuit een winkel. Deze pc staat naast de lottoterminal die dan weer naast een andere pc (kassa) staat.

Leuk forum baaj de weej. Het zal me nog wel wat tijd vragen om al het boeiends dat ik hier zie staan gelezen te krijgen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '09
Ik zit op dit moment weer in mijn huis achter mijn buro. Als ik bij mijn ouders ben, dan heb ik mijn laptop van het werk mee en zit ik op de logeerkamer achter de laptop. Op mijn werk zit ik achter dezelfde laptop, maar dan achter mijn buro.
admin
admin okt 17 '09
Thuis zit ik in de werkkamer, een plek van alle gemakken voorzien, incl muziek en TV. Rust, stilte, maar ook de muziek die ik wil horen, naar believen.
admin
admin okt 17 '09
ik zit meestal achter mijn vriend's buro en zijn computer,
vanaf vanavond of morgen hopelijk weer sinds een jaar boven op een kamertje weer achter mijn eigen buro, als internet het dan eindelijk daar ook weer gaat doen.
Cialara
Cialara okt 17 '09
Ik zit achter in de woonkamer. Daar hebben wij een 10-persoons eettafel staan, die vrijwel altijd volligt met allerlei speelgoed, knutsels en schilderspullen (we eten er bijna nooit wink). Ik kijk daarvandaan op mijn laptop, maar ook naar het zitgedeelte en de tv. Lekker met m'n rug naar een muur, geeft mij een knus gevoel.
admin
admin okt 17 '09
Ik heb een inbouwkast in de woonkamer, daar heb ik de deur uitgehaald en planken ingemaakt, soort minikantoortje.
Daar zit ik achter de laptop.
Mooie kleuren op je kamer Denzil!
admin
admin okt 17 '09
Ik zit net als Maryssa heerlijk genesteld op mijn bank met de laptop,,, vaak in veel kussens en lekker onderuit smilein de voorkamer.
admin
admin okt 17 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Word jij niet gek van al die beeldschermen Denzil?


Hahaha, dit was mij dus nog niet eens opgevallen!! laughHet is namelijk nét de kamer van mijn zoon, die heeft ook een laptop én een computer, en daarnaast ook nog eens de tv [waarop hij ook kan spelen met de playstation of XBox]
Richie Richard
Richie Richard okt 17 '09
Ow, ik heb ook nog een TV hoor tongue. Ik kan het wel even opnoemen?
TV, Digitene, PS2, Gamecube, 4 PC's, 1 laptop, iets van 30 speakers.. 2 Acces Points, 2 Switches. 1 25poorts hub.. 2 beeldschermen heel veel bekabeling.. Airco (God zij dank) En dan nog 2 kasten vol electro meuk..
admin
admin okt 17 '09
30 speakers...OMG! LOL
Beschermengel
Beschermengel okt 17 '09
Ik zit helemaal boven in de werkkamer, dus iedere keer naar boven hollen, maar is wel lekker rustig daar.

Ik heb een lang bureaublad met 3 computers, 1 voor mijzelf daar blijft iedereen van af tongue......en de andere 2 zijn eigenlijk voor de kleinkinderen, die zitten er graag op als ze bij mij zijn.
Het is een fijne kamer lekker warm en gezellig dus zit er vaak. (Ik heb geen tv boven.)
Emuca
Emuca okt 22 '09
Ik zit nu op school, maar het liefst zit ik er thuis achter, lekker in mijn kamertje. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki