Loading...
nl

Isolyna, fotolezen

Isolyna
Isolyna okt 15 '09
Heeft er iemand zin of interesse om mijn foto te lezen?
(ik ben benieuwd :))

Delen:
Maryssa
Maryssa okt 15 '09
Hallo Isolyna,

Even kijken..

* Volgens mij woon je erg landelijk, veel natuur om je heen. Boerderij. Woon je in een oude verbouwde boerderij? Of is het je droom hmm krijg dat niet helder.

* Paarden komen voorbij

* Je bent bescheiden en rustig van aard. Ook gesloten van karakter omdat het me moeite kost je te lezen. Ik ga gewoon verder met proberen.

* Ik krijg tintelingen in mn linkerarm heb je daar last van?

* Ben jij een koukleum? Heb je het snel koud?

* Je bent iemand die lang kan twijfelen over dingen zal ik wel zal ik niet? En dan merk je als je eruit bent dat het keuze moment voorbij is. Bedachtzaam type. Je kunt ontzettend genieten van alleen zijn in je eigen huis met je eigen plantjes, boeken en muziek.

* Je bent heel nuchter en down to earth. Mensen krijgen jou niet zo snel van je stuk. Je bent wel iemand die graag na afloop van een gesprek nadenkt waarom iemand zei wat hij/zij zei en dat echt gaat analyseren voor jezelf. Psychologie zou bij je passen, sociologie ook. Ik krijg maar niet helder wat je doet voor beroep...

* Er komt een hoofdpijn opzetten als ik naar je foto kijk alsof je je te druk hebt gemaakt te weinig tijd hebt genomen voor ontspanning. Het raast soms maar door en je wordt er soms zelf wel moe van van al die gedachten.

* Weer komen er paarden voorbij en zie ik je bezig met borstelen, verder verzorgen, aaien en vertroetelen. Heel mooi zoals je met ze omgaat. Volgens mij voelen de paarden je heel goed aan en heb je met 1 een bijzondere band. Hmm een zwart paard volgens mij... Je komt echt tot rust bij de paarden.

* Bezig met kruiden en planten voor genezing. Voor de paardjes maar ook voor jezelf. Ik probeer te voelen of je een partner hebt maar krijg dat niet scherp. Ehm volgens mij wel maar gaan jullie ieder wel op in je eigen wereld. Er mag meer gedeeld worden met elkaar. Verras elkaar eens wat meer met kleine lieve dingen.

* Je zegt niet alles wat er in jou leeft. Wat houdt je tegen?

* Er komt een medisch beroep voorbij. Hmmm arts had je graag arts willen worden? Doe je nu iets in de verpleging/verzorging? Het past wel ontzettend goed bij je.

* Ik krijg het gevoel dat je zowel op mannen als op vrouwen zou kunnen vallen. Jij kijkt naar de mens niet naar het geslacht. Volgens mij deel je jouw leven met een man.

* Ik hoor eenden...een sloot bij jou in de buurt? Ehm ...nee ik moet hem symbolisch uitleggen volgens mij. De eend laat jou weten dat je nu je onderdrukte emoties onder ogen mag zien. Het mag eruit en dat hoeft niet in 1 keer. Rustig aan en in jouw eigen tempo.

* Ha wat leuk ik wil afsluiten maar krijg je nog te zien in de keuken bezig een geweldige pan soep te maken. Wow iedereen mag altijd mee eten je bent wel echt super gastvrij en zorgzaam. Je kunt volgens mij heel lekker koken.

Nou Isolyna, ik hoor graag of het een beetje klopt want het ging niet vanzelf moest de informatie een beetje op gang helpen. Laat het gerust weten als ik er met dingen naast zit daar leer ik van.

Liefs Maryssa
Isolyna
Isolyna okt 15 '09
God, Maryssa! Je hebt me zodanig van mijn stuk gebracht dat ik er tranen van in mijn ogen krijg. Dit moet ik ff laten bezinken. Zo gauw ik wat tijd heb (jaja, een vreselijk jachtig leven!) kom ik hierop terug!

Dank je voor het lezen van mijn foto!
Ik ben geraakt!
Maryssa
Maryssa okt 15 '09
Aaaah dikke knuffel voor jou hoor Isolyna!
Isolyna
Isolyna okt 15 '09
wink
Isolyna
Isolyna okt 15 '09
grinknuffel terug!
(om op jouw analyse te reageren heb ik iets meer tijd (lees bezinking) nodig. wink
Heidelroos
Heidelroos okt 16 '09
Heeeeeeeeeeeeeeeeee..
Ik wil ook wel een poging wagen, ondanks dat ik effe nog wakker moet worden en het hééél erg vind dat ik mijn werksleutels kwijt ben geraakt ergens door de drukke week heen.. frown

Maaaaar dat even terzijde..
Hoi Isolyna..
Mijn naam is Heidy en ik wil je wel even lezen..
Ik lees (zoals velen weten) niet eerst de reacties die al zijn geplaatst, om zo zuiver mogelijk te kunnen werken)

Ik voel gelijk iets aan de oren ... Het lijkt een minder goed gehoor te zijn..
Vraag is alleen of dit door ontstekingen komt?

Vierkant tussen je ogen..
Ik teken een vierkant bij je ogen, wat vaak eeen teken is van 'hokjes... niet verder (durven) kijken dan wat er is'
Wat voor jou bekend is, is veilig en daarmee wil ik zeggen dat wat onbekend is, is eng..
Het zou je moeite kunnen kosten om een grote stap te bewegen richting het onbekende..
Je houdt van veilig en bekend..
Ik zie je bijvoorbeeld al jaren en jaren en jaren hetzelfde leven hebben..

Moeite met grote menigten ...
je doet het wel..
Volgens mij heb je ook een fobie gehad voor grote groepen en mensen.. voor drukte, steden en grote feesten, winkels ..
(ik zie je ineen duiken en bang zijn)

Je laat de wereld letterlijk op je indrukken ..
Ik voel ook dat je niet echt met je vrouwzijn bezig bent..
Je doet veel dingen die wat mannelijk-achtig zijn..
Veel buiten, hard werken, euhm..ik zie je gewoon zwoegen..

Dierenmens..

Natuurmens..

Als ik bij je kruinchakra kom is het een beetje veel dicht..
het lijkt alsof het wil zeggen, open als een bloem, blaadje voor blaadje en ontdek je mooie gave.. je intelligentie, je weten en je voelen.. laat het stromen... als water... als los zand... naar beneden... naar je ogen.... je voorhoofd..

vallen hoofdpijnen je regelmatig ten deel?
Alsof er iets is afgesloten bij je keel / nek..
Je spreekt niet uit wat jou écht bezig houdt.. maar wat zu je enkelen (hierin komen gekwetste momenten naar boven) graag de waarheid zeggen aan enkele mensen..

Je zweet bijna peentjes als je voor jezelf op moet / mag komen..

Keelchakra.. uitspreken..
uitspreken en zeggen wat je voelt / denkt..

Zacht persoon, je vindt het moeilijk om anderen te 'kwetsen' ..
Maar meid.. kwetsen is iets wat je al vindt als je even voor jezelf bent opgekomen.. als je een feestje afblaasto omdat het niet gaat..
Er komt een enorm schuldgevoel om het hoekje kijken..

Ik ga ook naar jouw innerlijke kind dat verzorging behoeft..
Luisteren naar wat je hart te vertellen heeft.. het zachte gefluister wordt wel eens overschreeuwt... zodat je niet doet wat goed voelt..
Voelen..
Hm..
wegstoppen, niet eraan komen.. veel gebeurd..
harde opvoenende hand gehad..
Dogma en indoctrinerende opvoeding..
Liefhebbend, zorgend maar rechtvaardig..

Je lijkt uit een ietwat groot gezin te komen waar je jezelf klein moest maken..
Ik krijg steeds het gevoel dat je er niet mag zijn./.

MAAR JE BENT EEN GEWELDIGE PERSOONLIJKHEID!!!
Je straalt zo iets moois en warms uit..
en zoveel onzekerheid smile

Lief, zacht en lekker emotioneel..
Al zorgend voor de ander.. als je een ander gelukkig kunt maken, ben je het zelf ook..

Ik krijg een bloesemtherapie.. een soort van bachbloesem waardoor je op een zachte manier gaat leren dat je er écht en heus mag zijn.. dat je jezelf niet 'kleiner' hoeft te maken .. (je bent al geen grote)

Ben je ziek geweest (of een familielid)
Of heb je net een moeilijek periode overwonnen?
Er komt een licht victoriegevoel, het zij met enige voorzichtighheid.. ik voel dat het wel goed komt.

Je kunt niet vechten tegen wat nog moet komen..
geen controle uitvoeren op zaken waar je toch geen grip op hebt.. go with the flow en geniet van alles.. heéélijk..

Ijzer, pijnlijke botten en spieren..
Soms als het wat koud is, of vochtig zie ik ook strammer worden.. stijver en pijnlijker..

Handen..

Alerte persoon. er ontgaat je niet veel..

Scherpzinnigheid en intelligent..
je hebt een hoge mate van emotionele intelligentie..
schat sne situaties en mensen in en hebt het vaak bij het rechte eind..
Noem het maar een zeer gezonde mensenkennis..

je geeft iedereen een kans om te mogen zijn, zoals ze zijn..
waarom mag jij dan niet altijd jezelf zijn bij anderen?
Dan komt weer dat 'jezelf wegcijferen' naar boven..

Zuur eten..
gal / lever..
Eet wat zure dingen en laat je gal en lever verwennen..
daar zit een blokkade.. alsof je niet boos mag worden?

Hartchakra is prachtig ontwikkeld.. je hebt veel te geven..
Je kleuren in je kleding passen ook echt bij jouw karakter..

Krachtdier zie ik een antilope.. (ik zal eens opzoeken)
Antilope - Geestelijke vlugheid; Aanpassingsvermogen; Bescherming; Voorhoofd- en kruinchakra openen.
(okay, dat past dus mooi bij wat ik eerder schreef)

Lieve Isolyna.. (grrr wat een naam)
je krijgt een dikke knuffel van mij...
Isolyna
Isolyna okt 16 '09
* Paarden komen voorbij
* Ik krijg tintelingen in mn linkerarm heb je daar last van?

- Deze 2 gegevens kan ik niet zo goed plaatsen. Als kind al had ik wel een fascinatie voor paarden; zwarte paarden. Paardrijden was een droom uit mijn kindertijd. Jammer genoeg liet mijn rug dat niet toe.

* Volgens mij woon je erg landelijk, veel natuur om je heen. Boerderij. Woon je in een oude verbouwde boerderij? Of is het je droom hmm krijg dat niet helder.
- Ook dit is enkel mijn droom!

* Je bent bescheiden en rustig van aard. Ook gesloten van karakter omdat het me moeite kost je te lezen. Ik ga gewoon verder met proberen.
* Ben jij een koukleum? Heb je het snel koud?
- 100 %

* Je bent iemand die lang kan twijfelen over dingen zal ik wel zal ik niet? En dan merk je als je eruit bent dat het keuze moment voorbij is. Bedachtzaam type.
- Hoewel ik erg bedachtzaam ben, ben ik nooit een twijfelaar geweest. Ik overdenk iets, beslis, en blijf bij mijn beslissing. Enkel het laatste jaar worstel ik met een probleem die invloed heeft op de rest van mijn leven.. waar ik maar geen beslissing in kan nemen. En ja, ik vrees dat mijn beslissing te laat zal komen. Dan vervalt de keuze, en zal me daar ook bij neerleggen, zonder omkijken.

* Je kunt ontzettend genieten van alleen zijn in je eigen huis met je eigen plantjes, boeken en muziek.
- Oh jaaaa! 100%. Ik sluit me heel graag op in mijn huisje, en geniet enorm van stilte met enkel plantjes, boeken en muziek om me heen!

* Je bent heel nuchter en down to earth. Mensen krijgen jou niet zo snel van je stuk. Je bent wel iemand die graag na afloop van een gesprek nadenkt waarom iemand zei wat hij/zij zei en dat echt gaat analyseren voor jezelf. Psychologie zou bij je passen, sociologie ook. Ik krijg maar niet helder wat je doet voor beroep...
- 100%! Ik kan uren mensen observeren, analyseren. Ik tracht altijd te begrijpen waarom/hoe iemand is zoals hij/zij is. Ik vind niets zo boeiend als de psyche van de mens. Ik wilde psychologie studeren maar door omstandigheden kon/mocht het niet; wel iets in die richting. Heel vaak komen mensen met hun problemen naar me toe en het gebeurt dat hun psychologen met me samenwerken omdat mensen soms meer geneigd zijn mijn bedenkingen dan die van de psycholoog te aanvaarden.
(mijn beroep baaj de weej: het uitbaten van een krantenwinkel/cadeaushop.)

* Er komt een hoofdpijn opzetten als ik naar je foto kijk alsof je je te druk hebt gemaakt te weinig tijd hebt genomen voor ontspanning. Het raast soms maar door en je wordt er soms zelf wel moe van van al die gedachten.
- 100%! Hoofdpijn! Het raast, raast, raast! Druk, druk, druk! Moe! Piekeren! Vreselijk moe word ik van mijn gedachten.

* Ik probeer te voelen of je een partner hebt maar krijg dat niet scherp. Ehm volgens mij wel maar gaan jullie ieder wel op in je eigen wereld. Er mag meer gedeeld worden met elkaar. Verras elkaar eens wat meer met kleine lieve dingen.* Je zegt niet alles wat er in jou leeft. Wat houdt je tegen?
- 100% ........ Ja, gesloten dus..

* Ik krijg het gevoel dat je zowel op mannen als op vrouwen zou kunnen vallen. Jij kijkt naar de mens niet naar het geslacht. Volgens mij deel je jouw leven met een man.
- Curieus dat je dat doorkrijgt. Hoewel vrouwen vaak op mij vallen denk ik niet dat ik op vrouwen zou kunnen vallen. Het wordt wel heel vaak gedacht. Van kindsaf al. Waarom weet ik niet.

* Ik hoor eenden...een sloot bij jou in de buurt? Ehm ...nee ik moet hem symbolisch uitleggen volgens mij. De eend laat jou weten dat je nu je onderdrukte emoties onder ogen mag zien. Het mag eruit en dat hoeft niet in 1 keer. Rustig aan en in jouw eigen tempo.
- Hier raak je een enorm gevoelige snaar. Buitengewoon! De eenden zijn niet enkel symbolisch..

- Ik heb net een grote pot soep klaargemaakt. Ook een bordje? smile

Dank je Maryssa. Je hebt hier dingen neergeschreven die niet “zomaar even” in de buurt van de waarheid komen, maar die mijn leven op dit moment in extreme mate overheersen.

Liefs!
admin
admin okt 16 '09
hallo isolyna,

ik wil van te voren even zeggen dat ik de andere reacties niet gelezen heb, en dat ik pas begonnen ben met fotolezen.

-werk jij in de zorgsector dit kwam als eerst naar boven

-ik zie een grote dierenliefhebben in jou

-heb jij een bril of lezen (ik krijg een soort druk op mijn ogen)

-jij houd er van om lekker tussen de mensen te zitten kan een verjaardag zijn, in een cafetje enz..

-ik zie een redelijke zelfverzekerde vrouw maar je hebt ook een onzekere kant in je waardoor je snel gaat twijfelen.

-relatie komt door in welke zin weet ik niet misschien weet jij dit zelf wel

verder dan dit kom ik ff niet...

feedback hierop zou leuk zijn aangezien ik nog volop leerende ben wink

liefs
Isolyna
Isolyna okt 16 '09
Dank je hartelijk kikkertje!

Als het goed is voor jou, stuur ik je dadelijk als feedback een PB'tje. wink

Liefs
admin
admin okt 16 '09
@isolyna ja hoor das prima
Isolyna
Isolyna okt 16 '09
Heideroos! Ik ben sprakeloos; van mijne apropos! Wéér!
Wéér heb ik (be)zinktijd nodig confused

Dank je!
Mijn reactie op je lezing volgt A.S.A.P.

ps: net alsof je me kent ..

Liefs!
Maryssa
Maryssa okt 16 '09
Hey lieve Isolyna,

Wat leuk dat je net een pan soep had gemaakt! smileHaha ja hoor doe maar een lekker bordje! Heel fijn je feedback en ook dat het goed klopt. Soms is het erg moeilijk om te duiden of iets symbolisch of letterlijk uitgelegd moet worden en of het een droom of werkelijkheid is. Ach komt vanzelf wel. Ik heb de lezing heel graag voor je gedaan, je bent een mooi mens.

Liefs Maryssa
Heidelroos
Heidelroos okt 16 '09
Origineel bericht van: Isolyna

Curieus dat je dat doorkrijgt. Hoewel vrouwen vaak op mij vallen denk ik niet dat ik op vrouwen zou kunnen vallen. Het wordt wel heel vaak gedacht. Van kindsaf al. Waarom weet ik niet.
Dat komt omdat je (wat ik ook al zei in mijn reading) dat je niet echt vrouwelijk bent hihihih.. (kundalini)

* Ik hoor eenden...
De eenden zijn niet enkel symbolisch..
Ik heb net een grote pot soep klaargemaakt. Ook een bordje? smile

(Hmmm niet symbolisch, dus letterlijk.. ik weet het!!
Je hebt eendensoep gemaakt winkehehehehe (Moest even dit grapje maken)

Jaaaaaaaaaaaaaaa.. Onze Maryssa kan goed lezen hé.. laugh
Maryssa
Maryssa okt 16 '09
laugheendensoep! hihi

Dank je wel lieve Heidel smile
Isolyna
Isolyna okt 16 '09
Een hele boterham dit! smile
START!

Ik voel gelijk iets aan de oren ... Het lijkt een minder goed gehoor te zijn..
Vraag is alleen of dit door ontstekingen komt?

- Ik heb wel erg vaak oorontstekingen maar mijn gehoor is nog prima.

Vierkant tussen je ogen..
Ik teken een vierkant bij je ogen, wat vaak eeen teken is van 'hokjes... niet verder (durven) kijken dan wat er is'
Wat voor jou bekend is, is veilig en daarmee wil ik zeggen dat wat onbekend is, is eng..
Het zou je moeite kunnen kosten om een grote stap te bewegen richting het onbekende..
Je houdt van veilig en bekend..
Ik zie je bijvoorbeeld al jaren en jaren en jaren hetzelfde leven hebben..

- Ik ben geen voorstander van hokjesmentaliteit, integendeel. Voor mij is ieder mens evenwaardig. Maar ikzelf ben wel een gewoontebeestje die “veranderingen” idd heel moeilijk vind. Het onbekende schrikt me af, vreselijk eng. ‘Avontuurlijk’ kan je me allerminst noemen.

Moeite met grote menigten ...
je doet het wel..
Volgens mij heb je ook een fobie gehad voor grote groepen en mensen.. voor drukte, steden en grote feesten, winkels ..
(ik zie je ineen duiken en bang zijn)

- Vreselijk ja! Ik vind het frappant dat je zegt “je hebt er moeite mee” én “je doet het wel”. Mijn klanten bv geloven me nooit (gezien mijn beroep) als ik hen zeg mensenschuw te zijn en dénken dat het grappig bedoeld is. Maar het is géén grap, het is werkelijk zo. Ik ben vreselijk schuw, verlegen en zal al het mogelijke doen om de massa te ontlopen. (behalve als het over “plicht” gaat!)

Je laat de wereld letterlijk op je indrukken ..
Ik voel ook dat je niet echt met je vrouwzijn bezig bent..
Je doet veel dingen die wat mannelijk-achtig zijn..
Veel buiten, hard werken, euhm..ik zie je gewoon zwoegen..

- wat je met “je laat de wereld letterlijk op je indrukken” bedoeld weet ik niet zo juist. Kan je me dit wat toelichten?
- Ik ben niet echt met mijn vrouw-zijn bezig in die zin dat ik mijn mannetje sta. Ik kan net zo goed staan metselen als een man (bij wijze van spreke), mijn vrouwelijkheid als troef uitspelen doe ik nooit, hoewel ik wel dezelfde onhebbelijkheden bezit als alle vrouwen (allee, mannen zien dit als onhebbelijkheden). Mijn vorig beroep was ‘drukker’.. daar bestaat zelfs geen vrouwelijke term voor omdat het hoofdzakelijk een mannenwereld is. Ik ben geen hoge-hakken dragend poppemieke, maar ben heus wel erg vrouwelijk. (zo wordt me toch verteld). En zwoegen? Ja! Al 25 jaar werk ik minimum 6 dagen/week 14 uur per dag.. maar nooit buiten.

Als ik bij je kruinchakra kom is het een beetje veel dicht..
het lijkt alsof het wil zeggen, open als een bloem, blaadje voor blaadje en ontdek je mooie gave.. je intelligentie, je weten en je voelen.. laat het stromen... als water... als los zand... naar beneden... naar je ogen.... je voorhoofd..

- Dit is me nog gezegd geweest.

Vallen hoofdpijnen je regelmatig ten deel?- Ja!

Alsof er iets is afgesloten bij je keel / nek..
Je spreekt niet uit wat jou écht bezig houdt.. maar wat zu je enkelen (hierin komen gekwetste momenten naar boven) graag de waarheid zeggen aan enkele mensen..
Je zweet bijna peentjes als je voor jezelf op moet / mag komen..
Keelchakra.. uitspreken..
uitspreken en zeggen wat je voelt / denkt..

- Ik heb al 30 jaar nekklachten die heviger worden naarmate ik overstressst ben of emotioneel stik. En ja, vaak wil ik iemand de waarheid zeggen, want ik ben iemand die het hart op de tong draagt. (in 1ste gedachte een flapuit) Maar als ik dan bedenk dat ik iemand met de waarheid zou kunnen kwetsen zal ik de feiten zo formuleren dat het minder hard overkomt. Ook zo komt de boodschap over en is het gedeeltelijk van mijn hart.

Zacht persoon, je vindt het moeilijk om anderen te 'kwetsen' ..
Maar meid.. kwetsen is iets wat je al vindt als je even voor jezelf bent opgekomen.. als je een feestje afblaasto omdat het niet gaat..
Er komt een enorm schuldgevoel om het hoekje kijken..

- Nou ja! Zie vorige reactie!

Ik ga ook naar jouw innerlijke kind dat verzorging behoeft..
Luisteren naar wat je hart te vertellen heeft.. het zachte gefluister wordt wel eens overschreeuwt... zodat je niet doet wat goed voelt..

- Zie vorige reactie!

Voelen..
Hm..
wegstoppen, niet eraan komen.. veel gebeurd..
harde opvoenende hand gehad..
Dogma en indoctrinerende opvoeding..
Liefhebbend, zorgend maar rechtvaardig..

- Ja! “Voelen”! Je zou kunnen stellen dat, moest ik nog meer gevoelsmens zijn dan nu, het onmogelijk te dragen zou zijn. Daarom .. én veel gebeurd .. kan ik niet anders dan af en toe mezelf en mijn gevoelige aard wegstoppen.

Je lijkt uit een ietwat groot gezin te komen waar je jezelf klein moest maken..
Ik krijg steeds het gevoel dat je er niet mag zijn./.

- Ik kom uit een heel grote familie, middelgroot gezin, waar ik de middelste van ben, geprangd tussen broers die er wel mochten zijn.

MAAR JE BENT EEN GEWELDIGE PERSOONLIJKHEID!!!
Je straalt zo iets moois en warms uit..
en zoveel onzekerheid

- Onzekerheid is mijn middelste naam!
Dank je voor je andere lovende woorden. Of ze ook juist zijn? hm … ik heb niet de pretentie zoiets te beamen. Wel leuk om lezen!

Lief, zacht en lekker emotioneel..
Al zorgend voor de ander.. als je een ander gelukkig kunt maken, ben je het zelf ook..

- Ja!

Ben je ziek geweest (of een familielid)
Of heb je net een moeilijke periode overwonnen?
Er komt een licht victoriegevoel, het zij met enige voorzichtigheid.. ik voel dat het wel goed komt.

- Ja! En dank je!

Ijzer, pijnlijke botten en spieren..
Soms als het wat koud is, of vochtig zie ik ook strammer worden.. stijver en pijnlijker..
Handen..

- Ja!

Alerte persoon. er ontgaat je niet veel..
Scherpzinnigheid en intelligent..
je hebt een hoge mate van emotionele intelligentie..
schat situaties en mensen in en hebt het vaak bij het rechte eind..
Noem het maar een zeer gezonde mensenkennis..

- Ook dit wordt me vaker verteld. Maar tja ..

Je geeft iedereen een kans om te mogen zijn, zoals ze zijn..
waarom mag jij dan niet altijd jezelf zijn bij anderen?
Dan komt weer dat 'jezelf wegcijferen' naar boven..

- Ja! Ik cijfer mezelf idd vaak weg. Maar ook mezelf wegcijferen doe ik uit eigenbelang denk ik. Ik weet van mezelf overgevoelig te zijn, wat mij voor anderen moeilijk (te begrijpen) maakt. Automatisch pas ik me aan (lees: gevoelens verbergen)

Hartchakra is prachtig ontwikkeld.. je hebt veel te geven..
Je kleuren in je kleding passen ook echt bij jouw karakter..

- Dank je!

Je merkt het lieve Heidelroos, je “poging” mijn foto te lezen is méér dan geslaagd!
Als nuchter denkend mens moet ik zeggen dat ik enorm verbaasd ben van wat jullie allemaal uit mijn (4 jaar oude) foto kunnen aflezen.
Het brengt me met momenten volledig van mijn stuk.

Ps: je werksleutels ondertussen weergevonden?

Ik dank je voor dit alles met een virtueel bloemetje!
Isolyna
Isolyna okt 16 '09
grinNeen Maryssa en Heidelroos! Tomatensoep met kip!

(Jullie soep staat hier ondertussen wél koud te worden hoor! wink)

Kwa fotolezen zijn jullie aan elkaar gewaagd.

Liefs
Maryssa
Maryssa okt 16 '09
Ohoo dat is wel lekker hoor, Tomatensoep!
Potverdikkie koud aan het worden? Schuif mn bordje maar even in de magnetron dan kom ik er aan hahaha. Even Antwerpen intoetsen op de TomTom van vliegend tapijtje. Woeiii met die storm hier ben ik er zo crazy

Dat is lief jouw compliment Isolyna, merci. Jaaaaaa ik vind Heidelroos ook een topfotolezer ik mag graag naar haar lezingen loeren smile

Liefs Maryssa
Heidelroos
Heidelroos okt 16 '09
We houden ook een beetje van elkaar Maryssa en ikke.. .. nu al wink
Hé Maryssa.. nog effe en dan hebben we een date..

Hokje, jezelf in een hokje plaatsen is wat anders dan een ander in een hokje plaatsen (dus het hokjesmentaliteit die jij bedoeld)
Ik bedoelde dat je in een kooitje leeft... een hokje.. je plaatst jezelf daarin... lekker veilig..

En euhm.. lezen doe ik met liefde en wel wat langer..
Alleen die vijf minuutjes dieik erin steek, vraag ik em wel eens af.. 'ik wil dit nog en dat nog vertellen, en dat komt nog door.. '
Grenzen bewaken hé.. Dus bewaak ik grenzen in het lezen (tenzij er veel tijd is)

Diplomatiek is ook MIJN middle name.. ik vind het prima om diplomatiek te zijn en tóch je grenzen te stellen.. niets mis mee..
flapuit dus niet, enkel diplomatiek...

In het zwoegen is het harde werken inderdaad..
Veel buiten.. wil zeggen dat je niet veel buiten te vinden bent?
Ik voel dat het wel héééél goed voor je zou zijn.. dus hopelijk kom je wel veel buiten laugh

Met dat je de wereld letterlijk op je in laat drukken, is dat je aan gewicht niets teveel hebt, dat je een beetje laat leven naar je omgeving.. ik krijg hierbij heel sterk je broers ... het gezin.. en het er (soms nog steeds) niet mogen zijn..

Sleutels zijn gevonden inmiddels.. jeeeeuh..

Ik hoor je vooral vertellen met je verstand..
maar ja.. euhm.. tja.. of ik het zo wil pretenderen te zijn.. etc..
Voor mij proeft dat als onzekerheid.

Zeg toch gewoon tegen jezelf dat je een leuk, gezellig, warm mens bent.. wink
Isolyna
Isolyna okt 16 '09
grinGrapjurkje!

Liefs en slaapzachtjes!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda