Loading...
nl

innerlijke ik

Charlie
Charlie jul 29 '06

is er iemand die misschien na al die foto`s nog de energie heeft om die van mij ook te lezen?? ben zeer benieuwd. B.v.D. gr. carolyn
Delen:
Charlie
Charlie jul 29 '06
Wie, oh, wie durft het aan ??
Ayasha
Ayasha jul 31 '06
Ik wil wel proberen.

Ik zie een erg gesloten, materieel iemand. Je hebt veel moeite met dingen weg te gooien en ik denk dat je niet echt de meest ordelijke persoon van de eeuw bent, je bent spiritueel aangelegd en interresseert je daar ook heel erg voor. Ik denk dat jij je vnl intereseert in handoplegging en stenen die ”helen' zeg maar.
Als persoon in het gewone leven sta je erg sterk, weinig mensen kunnen fysiek, mentaal of met woorden tegen je op en dat is eigenlijk vrij bijzonder, je lijkt me nl nog niet zo heel erg oud. Kan het zijn dat je je vroeger vaak moest verdedigen tegen je ouders, broer/zus, of tegen klasgenoten?

Je hebt een aantal problemen gehad, nog niet zo lang geleden trouwens, maar je probeert nu om je leven weer herop te bouwen en je vind dat er altijd een reden is dat je een glimlach op je gezicht kan toveren.
Nog zon apart punt: je bent erg positief ingesteld! Alsof je het moe bent om nog te huilen of om nog boos te zijn.

Hoewel je dat laatste wel erg goed kunt als ze je uit je tent lokken, je blijft lang kalm maar als ze je dan boos hebben kan je wel vrij agressief uit de hoek komen.

Ook dit zou ik willen linken aan gepest door broers/zussen of klasgenoten!?
Charlie
Charlie aug 4 '06
hallo, eigenlijk klopt dit best wel, maar heb me nog niet echt verdiept in handoplegging en stenen die helen. verder heb ik zat problemen gehad en ben te snel volwassen gemaakt. ik ben namelijk bijna 19. ik intereseer me inderdaad in het spirituele en ook omdat het een beetje in mijn familie zit. kath, heel erg bedankt en misschien zijn er meer die het willen proberen???

gr. carolyn
Thomas A
Thomas A aug 5 '06
Dag Carolyn

Scepsis

doorzetter

Krachtige persoonlijkheid

Zelfgeloof

Zelfhelend vermogen

Waakbewustzijn

Ook ik zie iemand die wat materialistisch is en ook fysiek. In jou geval heb jij hier in minder gemakkelijke tijden ook een soort van houvast aan. Uiteindelijk is het toch aan onszelf om de balans te vinden tussen materie en geest.

Scepsis

Je staat kritisch tegen over veel wat je ziet leest en hoort en ook hetgeen op je pad verschijnt bekijk je kritisch. Niet dat je daar altijd zin in hebt - omdat het je soms moedeloos maakt - maar je gaat het uiteindelijk altijd aan met je vraagstukken.
Het is alsof je een zondebok zoekt voor hetgeen je overkwam en het gevoel van maar ik moet het bij mijzelf zoeken, word regelmatig genegeerd. Maar ook hier wordt je telkens op je zelf teruggeworpen omdat je iemand bent die uiteindelijk kiest voor de waarheid. Je hebt al de ervaring dat je aspecten van het leven niet simpelweg van tafel kunt vegen.
Ook tegenover liefde kun je heel sceptisch zijn en om daar werkelijk je essentie in te vinden, zul je de eigen liefde meer en meer moeten aankweken en niet je meer afhankelijk opstellen van hoe het voor je was in je heel jonge jaren. Je kracht zal je je weg wijzen, want doorzetten is je gegeven!!!!!

kracht

Ookal heb je er niet altijd zin in en heb je luie buien; je bent een heel krachtige persoon. Je bent werkelijk in staat dingen voor elkaar te krijgen die een ander niet lukt en hebt er geen bevestiging van anderen voor nodig. Een compliment achteraf is voldoende voor je.

Je vind het moeilijk om altijd voor het goede te kiezen. Je slingert nog regelmatig tussen goed en kwaad. Het is goed om uit te zoeken en jouw eigen keuzes te maken. Niemand kan jou hier beter in voorgaan dan jijzelf, daarbij goed volgend wat jouw ziel je ingeeft.

Diep in jou zit een gevoel van rancune, je geeft het wel niet vaak de kans, maar het zit er. Het wordt aangewakkerd door een pijnstuk wat je voelt en ergens eruit wil maar niet kan. Iets is nog niet begrepen en lijkt met je opvoeders te maken te hebben. Alsof je nog naar iemand toe heel boos wilt zijn. Jouw zoektocht naar de waarheid zal het bij jou wegnemen en je bevrijden!!!!!!!.

Zelfgeloof

Jouw zelfgeloof is gestoeld op eigen (soms moeizaam) verkregen inzichten en daarmee ook jouw waarheid. Een betere manier van leren is er overigens ook niet en een absoluut voordeel van te vaak te veel afwezige opvoeders of opvoeders die niet veilig voor je waren.
Vertrouw meer op je waakbewustzijn en intuitie. Ontwikkel gevoeligheid voor je waarnemingen en neem dit serieus, dit bespaard je heel veel lastige situaties.

Zelfhelend vermogen

Je bent in staat om jezelf uit heel pijnlijke toestanden te halen en verder te gaan, je geloof in “er is meer”helpt je hierbij, ook jouw spirituele verbondenheid helpt je hier. Probeer eens wat vaker te mediteren, het zal je meer in balans brengen en veel onafhankelijker maken!!.

Met respect

Thomas
Debiorah
Debiorah aug 6 '06
Ik heb nog niet echt de gave om mijn ingevingen bij foto's duidelijk te verwoorden. Daarom probeer ik het met behulp van het forum te oefenen. Misschien komt het op hetzelfde neer als voorgaande readings maar probeer mijn gevoel te begrijpen & vertalen. Kan dus ook zijn dat je er geen snars van snapt Zou het heel fijn vinden als je me kunt vertellen of het een beetje klopt.

Op het eerste gezicht zie je er stoer uit, en zoals eerder genoemd krachtig. Maar toch als ik naar je kijk heb ik het gevoel dat je deze houding ook als een soort schild gebruikt. Dat je een krachtig persoon bent betwijfel ik niet. Ik heb alleen het gevoel dat je om jezelf te beschermen ook die stoere houding aanneemt. Volgens mij ben je liever & gevoeliger dan je laat merken. Waarschijnlijk is dit je manier geweest om je problemen te overleven.

Omdat je gedreven bent door te gaan denk ik ook dat je weleens vergeet bij jezelf(eigen ik) stil te staan. In je reactie zei je: ben te snel volwassen gemaakt
Ik denk dat het belangrijk is om naar jezelf te luisteren, zodat niemand je meer tot iets maakt.
Verstop je niet achter een schild maar laat jezelf zien zoals je bent. Laat je niet teveel leiden door de situatie besef dat jij zelf je leiding hebt. Geef & gun jezelf de ruimte!

Zo dat was wat er in mij opkwam :)

Hoewel ik je situatie verder niet ken roept het toch een gevoel van herkenning op. Heb zelf ook best wel veel problemen gehad in mijn jeugd. Een van de gevolgen: te vroeg volwassen worden. Maar eigenlijk ben ik het kind in me nooit echt kwijtgeraakt en daar ben ik heel blij mee. Het heeft wat tijd gekost om mijn leven op poten te zetten, maar uiteindelijk loont het de moeite. Ik denk dat jij nu in een periode zit waarin je langzaam begint met de dingen op een rij te zetten.
[afro]Hoop dat dit je een btje steun/vertrouwen geeft en wil je laten weten dat je niet alleen bent.

[Kiss]Deborah
Charlie
Charlie aug 7 '06
ook jullie, thomas en deborah, hebben het bij het rechte eind. ik zal ff in grote lijnen wat vertellen. ik had 2 drugsverslaafde ouders, ik heb dus van mn 14de tot 3 maanden voor mn 18de in jeugdgevangenissen en internaten gezeten. voor ik daar terecht kwam ging ik om met verkeerde mensen waardoor ikzelf ook begon met blowen en drank. ben ook seksueel mishandeld om het even netjes te zeggen en heb zelf ook half in de prostitutie gezeten voor de drank en drugs. heb later ook 2 miskramen gehad. en dit is nog maar een klein deeltje van mn verleden. ben dus nu bijna 19 en doe mn best om mn leven weer op poten te krijgen.
duzzz......

gr. carolyn
Thomas A
Thomas A aug 7 '06
Dag carolyn

Nu snap ik ook waardoor jij "leven in vrijheid" zo mooi vind.

het is je gegeven en het zal op je weg komen....

daar ben ik zeker van!

Thomas
Charlie
Charlie aug 7 '06
thnx, thomas. ik dacht dat er voor jullie nu wel het een en ander duidelijker is. of niet??

gr. carolyn
Debiorah
Debiorah aug 7 '06
Heftig meissie maar je bent nu op de goede weg en je bent cker sterk genoeg om het te redden.
Wees maar trots op jezelf want er zijn een heleboel mensen die zichzelf hier niet doorheen slepen! You go girl! [Ok]

[Kiss]Deborah
????
???? aug 7 '06
Jeetje Carolyn wat een leven heb jij tot nu gehad. Ik vind het erg knap van je dat je dit allemaal hebt verteld hier. Alleen dat lijkt mij al moeilijk genoeg.
Het enige dat ik je nog wil meegeven: zoek je ware zelf. Wees je ervan bewust waarom je bepaalde dingen doet, waarom je op een bepaalde manier reageerd en zoek uit of dit komt door opvoedings/omgevings factoren zijn of dat dit vanuit jezelf komt.

Sterkte met je zoektocht,

Liefs

Sylli
Charlie
Charlie aug 8 '06
ik kan inderdaad nog wel eens verkeerd reageren in sommige situaties. wanneer ik er later over nadenk denk ik soms ook wel dat ik dan toch beter anders had kunnen reageren. ik weet dat ik sterk genoeg ben en dat ik het red. ik denk zelf nog maar zelden aan het verleden, maar soms komen er toch weer dingen naar boven wanneer ik ergens over praat met mn partner dat ik dean toch nog wel dingen eruit gooi. ook zijn er nog steeds mensen die mij toch nog kapot willen maken ondanks dat ze weten waar ik me doorheen heb moeten slepen. en ik wil nog ff reageren op thomas, ja er is inderdaad iemand waar ik toch nog diep van binnen ontzettend boos op ben, namelijk mijn moeder. doordat zij mij niet geloofde wanneer ik dingen aan haar vertelde heeft zij me toch wel erg zwart gemaakt achter mijn rug om. ze heeft zelfs voor een x aantal maanden geleden geprobeerd mij weer in een of andere inrichting te laten opsluiten. iets waar het dus allemaal mee begonnen is. dus...!!!

gr.carolyn
Thomas A
Thomas A aug 10 '06
Carolyn;

ik kan inderdaad nog wel eens verkeerd reageren in sommige situaties. wanneer ik er later over nadenk denk ik soms ook wel dat ik dan toch beter anders had kunnen reageren. ik weet dat ik sterk genoeg ben en dat ik het red. ik denk zelf nog maar zelden aan het verleden, maar soms komen er toch weer dingen naar boven wanneer ik ergens over praat met mn partner dat ik dean toch nog wel dingen eruit gooi. ook zijn er nog steeds mensen die mij toch nog kapot willen maken ondanks dat ze weten waar ik me doorheen heb moeten slepen. en ik wil nog ff reageren op thomas, ja er is inderdaad iemand waar ik toch nog diep van binnen ontzettend boos op ben, namelijk mijn moeder. doordat zij mij niet geloofde wanneer ik dingen aan haar vertelde heeft zij me toch wel erg zwart gemaakt achter mijn rug om. ze heeft zelfs voor een x aantal maanden geleden geprobeerd mij weer in een of andere inrichting te laten opsluiten. iets waar het dus allemaal mee begonnen is. dus...!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!..@@@@......................................................................................

geeft niks; verkeerd reageren, kennelijk ben jij je daar toch van bewust zij het achteraf en dan is het toch ook be-grepen en ben je in staat erin te veranderen, prima.
Ja sterk ben je zeker en je gaat met meer goede bagage op pad dan menigeen en kunt daardoor heel ver komen.
Ach weet je over je partner; als het wat minder over koetjes en kalfjes gaat en wat meer over het leven zelf " hoe dat er soms ook uit kan komen " kun je met een partner ook veel verder reiken!
Ja je moeder. Tjonge, zij laat wel heel duidelijk zien zelf niet volwassen geworden te zijn, althans zeker waar het dragen van verantwoording betreft. Hierachter gaat meestal de pijn uit iemands eigen jeugd schuil, maar ook dat die het zelf nog niet heeft opgelost. En daardoor Carolyn kunnen mensen als jouw moeder zulke dingen doen.

Besef dat je die bescherming en begrip los mag laten en in een ander licht mag gaan zien!!!!..

Alle goeds

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '06
Bedankt voor je verhaal Carolyn. Het is niet het meest makkelijke leven dat je deze keer hebt uitgekozen. Gelukkig heb je goede mensen om je heen, die je verder kunnen helpen!
Charlie
Charlie sep 4 '06
Ja, daar was ik ook al achter. Gelukkig is niet iedereen alleen maar slecht. En ik denk dat ik hier wel goeie mensen getroffen heb.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '06
Welkom terug! Dat was even geleden. Hoe is het ermee?
Charlie
Charlie sep 7 '06
Ja, het gaat wel nims. Nog steeds de nodige problemen. Soms zie ik het niet meer zitten en zou ik er het liefst een eind aan maken. Maar ja, er is maar 1 ding wat me dan tegen houd. Mijn partner en zijn kinderen. dat is op dat moment hetgeen wat me tegen houdt. En het is niet zo dat ik niet van mezelf hou. maar soms zit alles me tegen. maar ach.
mause
mause sep 7 '06
bah, dat is niet zo mooi. hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen. sterkte.
Acheliah
Acheliah sep 21 '06
Hallo Carolyn

Beetje laat sorry maar beter laat dan nooit.
Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen en zoals jij je voel zo voel ik me ook. Je probeert overeind te krabbelen en dan val je toch weer op je snuit ik ken dat. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en je een luisterend oor bieden als je dat wil, wil je er met mij over praten in mijn profiel staat mijn emailadres dat mag !!! En wat je moeder betreft ik kan zulke mensen niet begrijpen ik wilde een hele goeie moeder zijn voor mijn kinderen en ik mag het niet (ik draag mijn verantwoordelijk heden) en zulke moeders mogen het wel onbegrijpelijk. Maar wel lullig voor jouw. dat instanties zulke mensen er niet uit halen (ik bedoel die leugens rond strooien over hun kinderen) op zulke momenten zou ik een engel willen zijn en zulke mensen eens even een hartig woordje toespreken maar helaas ik ben geen engel.

Heel veel liefs Dieneke
Charlie
Charlie okt 25 '06
Hoi Nims, Het zou voor jou nu wel een beetje makkelijke zijn, maar wil jij mijn foto ook eens proberen?? B.v.D. Carolyn
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420