Ik heb nog niet echt de gave om mijn ingevingen bij foto's duidelijk te verwoorden. Daarom probeer ik het met behulp van het forum te oefenen. Misschien komt het op hetzelfde neer als voorgaande readings maar probeer mijn gevoel te begrijpen & vertalen. Kan dus ook zijn dat je er geen snars van snapt
Zou het heel fijn vinden als je me kunt vertellen of het een beetje klopt.
Op het eerste gezicht zie je er stoer uit, en zoals eerder genoemd krachtig. Maar toch als ik naar je kijk heb ik het gevoel dat je deze houding ook als een soort schild gebruikt. Dat je een krachtig persoon bent betwijfel ik niet. Ik heb alleen het gevoel dat je om jezelf te beschermen ook die stoere houding aanneemt. Volgens mij ben je liever & gevoeliger dan je laat merken. Waarschijnlijk is dit je manier geweest om je problemen te overleven.
Omdat je gedreven bent door te gaan denk ik ook dat je weleens vergeet bij jezelf(eigen ik) stil te staan. In je reactie zei je:
ben te snel volwassen gemaakt
Ik denk dat het belangrijk is om naar jezelf te luisteren, zodat niemand je meer tot iets maakt.
Verstop je niet achter een schild maar laat jezelf zien zoals je bent. Laat je niet teveel leiden door de situatie besef dat jij zelf je leiding hebt. Geef & gun jezelf de ruimte!
Zo dat was wat er in mij opkwam
Hoewel ik je situatie verder niet ken roept het toch een gevoel van herkenning op. Heb zelf ook best wel veel problemen gehad in mijn jeugd. Een van de gevolgen: te vroeg volwassen worden. Maar eigenlijk ben ik het kind in me nooit echt kwijtgeraakt en daar ben ik heel blij mee. Het heeft wat tijd gekost om mijn leven op poten te zetten, maar uiteindelijk loont het de moeite. Ik denk dat jij nu in een periode zit waarin je langzaam begint met de dingen op een rij te zetten.
Hoop dat dit je een btje steun/vertrouwen geeft en wil je laten weten dat je niet alleen bent.
Deborah