Loading...
nl

Áltijd dezelfde aura-kleur?

miyase
miyase okt 12 '09
Wat mij heel erg opvalt is dat mijn kleur van mijn aura rond mijn hoofd, gewoon altijd hetzelfde is! Of, het heeft te maken met "geel". Geel, groengeel of goudgeel. Ik kan al héél lang aura's zien. En dat het iets anders dan geel was heb ik echt nooit gezien. Er wordt gezegd dat aurakleuren steeds veranderen.. Ik begrijp niet waarom de mijn altijd geel is.. Is het wel normaal eigenlijk? Ik kan misschien wel heel lang aura's zien, maar met het verklaren heb ik ook moeilijkheden. Dus ik wilde ook vragen wat dat betekenen kan. Vraag ik me al heel erg lang af.. smile
Delen:
Cialara
Cialara okt 12 '09
Naar mijn idee geven de kleuren in de aura meestal een emotie weer van de persoon. En de basis kleur is je natuurlijke kleur, die niet zo gauw verandert.

Ik denk dat je alleen naar je zelf kijkt als je rustig bent. Misschien dat het daarom is dat je alleen die "basis" kleur geel ziet. En misschien dat alleen heftige emoties te zien zijn in andere kleuren. Maar op het moment dat je via de spiegel naar jezelf kijkt, is die boosheid of het verdriet wat je aura van kleur kan doen veranderen misschien al weer weg.

Overigens schijnt het zien van je eigen aura het moeilijkst te zijn! En het is natuurlijk ook niet nodig om je eigen emoties te zien... die voel je zelf wel.
Emuca
Emuca okt 12 '09
Het zal inderdaad wel je basiskleur zijn ja.. Bij mij schijnt mijn hoofd ook constant blauw te zijn. smile
Cialara
Cialara okt 12 '09
Mijn basis kleur schijnt ook geel te zijn...
Cialara
Cialara okt 12 '09
Oh ja en die van mijn zoon is groen volgens Omata (het medium waar wij geweest zijn) als van een fris groen blaadje winkZijzelf had een gouden aura volgens mijn zoon.
Mensen met een wat minder sterk aura veld, of die een beetje sombertjes zijn of niet lekker in hun vel zitten kunnen zelfs een beetje bruinig of grijzig aura hebben...
Er zijn veel basiskleuren...
Richie Richard
Richie Richard okt 13 '09
Mijn basis kleur is waarschijnlijk blauw.
Maar meestal is het rondom mij blauw/wit..
admin
admin okt 14 '09
Bruin hoeft niet 'slecht in je vel zitten' t betekenen. het kan ook aangeven dat je sterker geaard bent op dat moment.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki