Loading...
nl

1941, lees mijn foto

1941
1941 okt 8 '09
Hallo, ik zou het leuk vinden als iemand mijn foto even las smile

Delen:
Maryssa
Maryssa okt 8 '09
Hallo daar 1941,

Even kijken naar je..

* Wow meisje er komt een sterke energie van je foto. Ben je zo boos? Heb je het idee dat je niet begrepen wordt? Ruzie en schreeuwen naar elkaar..dat hoor ik ook.

* Tekorten aan mineralen en vitamines. Ijzergebrek komt sterk naar voren. Probeer daar met je voeding eens wat beter op te letten. Zowieso mag je wel gezonder gaan eten dan je nu doet. Dan heb je veel meer energie. Let op genoeg groente en fruit.

* Ik krijg een soort duizeligheid te voelen bij je met een raar gevoel in je hoofd er bij. Pijn is het niet maar het voelt wat apart aan bij je voorhoofd.

* Jee je bent alles even spuugzat. Gedoe met school, gedoe met ouders je voelt je niet lekker in je vel en weet soms ook niet waarom je de dingen zegt die je zegt. Alsof je soms even niet jezelf bent zeg maar.

* Je hebt wel een hang naar het spirituele en je wilt er meer mee experimenteren met vrienden. Pas je wel op? Ik moet je duidelijk waarschuwen NIET bezig te gaan met het Ouija bord. Volg een goede cursus op het spirituele vlak daarbij krijg je een goede begeleiding en leer je meer over de achtergronden.

* Je hebt van karakter een vrij koppige inslag, maar je hebt ook een hele zachte kant. De laatste tijd stop je die een beetje weg en stel je je vooral stoer op. Dat mag, stoer zijn, maar je mag ook best een beetje meer experimenteren met je vrouwelijke zachtere kant in combinatie met dat stoere wat je ook in je draagt. Vind er de juiste balans in want die is nu een beetje zoek heb ik het idee.

* Je bent gek op dieren; hond, ik krijg een wat grotere hond te zien een beetje border collie achtig maar dan met veel donkere kleuren misschien wel duitse herdershond?

* Jij kunt zo opgaan in je gedachten dat je mensen bijna ondersteboven loopt. Wel op aarde blijven hoor! Niet te veel zweven.

* Was er laatst iets met een zwerver of bedelaar? Ben jij de discussie aangegaan met zo'n persoon? Volgens mij ging het er best heftig aan toe.

* Ik heb een beetje het gevoel dat je te open staat voor entiteiten en energieën alsof je wordt lastig gevallen zo nu en dan. Hmmm het huis waarin je woont volgens mij is er daar ook het 1 en ander aanwezig. Aardstralen voel ik en mogelijk ook 1 of meer entiteiten. Ik krijg ze niet te zien maar voel het wel.

* Als ik mn hand boven jouw foto houd krijg ik wat hartkloppingen en paniek te voelen. Moet je voor je gevoel op je hoede zijn voor iets of iemand?

* Ik krijg ook het beeld te zien van een soort van megafoon gericht op je oor. Staat voor mij voor je sufgeluld voelen mensen praten en praten maar op je in. Maar weet je, luister je wel eens naar wat ze zeggen? Of sluit je je bij vorbaat af omdat je denkt dat je er toch niets aan zult hebben? Luister eens wel en filter eruit waar je wat mee kan. De rest laat je lekker van je afglijden.

Nou dat was mijn lezing voor jou, 1941. Ik hoor graag van je wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
Emuca
Emuca okt 8 '09
Ik voel een soort agressie van je vandaan komen... jij bent zeker niet op je mondje gevallen denk ik. Heb je wel eens mensen afgeschrikt omdat je op een bepaalde manier hebt gereageerd?

Sorry... ik krijg er niet zoveel uit... ik kom er niet heel erg goed doorheen... misschien later nog.
Pegasus
Pegasus okt 8 '09
Ik voel een enorme boosheid en verzet. Daarnaast voel ik ook heel veel entiteiten om je heen en in het huis. En ze voelen niet "positief" aan. Pas goed op jezelf.
Op dit moment lukt het niet om nog meer te lezen....
Richie Richard
Richie Richard okt 9 '09
Eerste indruk wat ik kreeg was, wat voel je boos aan.. Ik heb het gevoel dat je een hoop dingen opkropt en moeite heb om ze los te laten. Laat ze gaan, praat er over met anderen. Er zijn belangrijkere dingen in de wereld, zoals jij zelf.

Dat is vrijwel alles wat ik binnen krijgt, het verstoord op dit moment de rest.
Heidelroos
Heidelroos okt 9 '09
Je kijkt boos..
MAAR.. er zit veel meer aan mooie sterke en krachtige persoonlijkheid onder dan menigeen denkt te zien bij dit meisje....

(Ik wil deze foto niet lezen en heb de reacties gelezen op de foto)
admin
admin okt 9 '09
Origineel bericht van: 1941

Mijn eerste gedacht was, is de vrager van de foto wel diegene die op de foto staat?
.. er komt veel binnen als ik de foto zie, maar zal niet reageren,
tot zolang dit opgehelderd is,
mijn excuses op voorhand al, mocht ik me hebben laten misleiden door uiterlijke factoren, en verkeerde conclusie's zou getrokken hebben

liefs
Bellefleur
admin
admin okt 9 '09
Ik vermoed hetzelfde maar wellicht is dat vanwege het getal 1941, daarbij vermoed ik dat degene die de foto heeft gemaakt hem heeft geplaatst, waarom anders zou deze dame zo'n boze foto van zichzelf plaatsen?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat al vaker heb gedacht bij foto's die zijn geplaatst, dat ik denk dat ze niet zijn geplaatst door degene die zegt die persoon te zijn.
admin
admin okt 9 '09
Origineel bericht van: 1941

Ik wacht je reactie af. Ik heb de foto ook gezien, maar heb dezelfde twijfel als Bellefleur en Karin. Excuses mocht ook ik me vergissen. Maar je kijkt zo boos en afwijzend, dat ik je foto niet kan lezen.

(heb nu ook andere reacties gelezen, dus dan ben ik niet zuiver meer)

Namasté Larapinta
1941
1941 okt 12 '09
Oke, dit is echt lullig... Het is een foto van mij. Ja, ik kijk boos, misschien ben ik gewoon melancholisch van karakter. Er zijn ook mensen die charme zien in strenge en negatieve dingen, niet iedereen houdt van de opdringerige schoonheid van vriendelijk lachen.

1941 is het jaar van de Duitse invasie van Rusland, de grootste oorlog in de geschiedenis.
1941
1941 okt 12 '09
Ik heb hier nog een toegankelijkere foto, als jullie een andere willen:

Emuca
Emuca okt 12 '09
Wat betekend die invasie voor jou?
1941
1941 okt 12 '09
Heel veel, aangezien ik uit Rusland kom. De Duitsers wilden iedereen vermoorden en het land voor zichzelf inpikken dus... De latere generaties hebben er wat mee.
Emuca
Emuca okt 12 '09
Toch vind ik het wel apart dat het jou zo fascineert... heb je misschien het idee dat je die tijd bewust hebt meegemaakt in een vorig leven, wat je misschien die woede heeft gegeven?
admin
admin okt 12 '09
Heb je misschien het idee dat je in die tijd zelf hebt geleefd en bent gestorven??
Het lijkt alsof je je boosheid en je negativiteit wilt verdedigen. Ik veroordeel je niet.

Richie Richard
Richie Richard okt 12 '09
Kijk, op die foto lijk je weer schattig xD. En Russisch hea? Grappig, ik heb voor het uiterlijk van Russen echt een zwak. Tot nu toe heb ik ze altijd prachtig gevonden..

But enfin, ik noem me zelf eigenlijk geen fotolezer.. Ik wil het wel proberen maar of er veel zoets uit komt.. Zeg het maar?
Maryssa
Maryssa okt 12 '09
Hallo 1941,

Boosheid en melancholie zijn 2 hele verschillende emoties. Je mag zijn wie je bent en inderdaad lief lachen dat hoeft niet altijd. Als fotolezer heb ik me ingetuned op jouw foto op hoe je op dat moment in je vel zat. Misschien kun je terugdenken aan hoe je je in die periode voelde en dan misschien beter begrijpen waarom ik heb "gelezen" wat ik heb gelezen. De foto die je nu hebt ge-upload geeft weer een ander beeld van jou.
admin
admin okt 13 '09
Mijn excuses 1941... blush
1941
1941 okt 19 '09
Oke, maar nu ik eraan denk, de foto's die ik heb geplaatst zijn al enkele jaren oud. Niet zo handig. Dus hier een recentere foto:

http://img12.imageshack.us/img12/2408/copyof10082009044.jpg

Ik hoop dat dit topic straks helemaal weggehaald kan worden, dus niet in het archief maar helemaal weg?
1941
1941 okt 19 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo daar 1941,

Even kijken naar je..

* Wow meisje er komt een sterke energie van je foto. Ben je zo boos? Heb je het idee dat je niet begrepen wordt? Ruzie en schreeuwen naar elkaar..dat hoor ik ook.

Klopt allemaal.

Quote:
* Tekorten aan mineralen en vitamines. Ijzergebrek komt sterk naar voren. Probeer daar met je voeding eens wat beter op te letten. Zowieso mag je wel gezonder gaan eten dan je nu doet. Dan heb je veel meer energie. Let op genoeg groente en fruit.

Klopt ook...

Quote:
* Jee je bent alles even spuugzat. Gedoe met school, gedoe met ouders je voelt je niet lekker in je vel en weet soms ook niet waarom je de dingen zegt die je zegt. Alsof je soms even niet jezelf bent zeg maar.

Klopt.

Quote:
* Je hebt wel een hang naar het spirituele en je wilt er meer mee experimenteren met vrienden. Pas je wel op? Ik moet je duidelijk waarschuwen NIET bezig te gaan met het Ouija bord. Volg een goede cursus op het spirituele vlak daarbij krijg je een goede begeleiding en leer je meer over de achtergronden.

Dit herken ik niet echt...

Quote:
* Je bent gek op dieren; hond, ik krijg een wat grotere hond te zien een beetje border collie achtig maar dan met veel donkere kleuren misschien wel duitse herdershond?

Ik hou van dieren en vind ze schattig, egels enzo. Maar dat ik er gek op ben klopt niet. Als kind had ik een collie, die is nu dood. Ik heb weleens overwogen om een Duitse herder te nemen, hoewel dat meer fantasie was. Dat is op dit moment niet haalbaar. Maar het is wel het mooiste hondenras voor mij.

Quote:
* Jij kunt zo opgaan in je gedachten dat je mensen bijna ondersteboven loopt. Wel op aarde blijven hoor! Niet te veel zweven.

Klopt, ben een keer van me fiets gevallen daardoor.

Quote:
* Ik heb een beetje het gevoel dat je te open staat voor entiteiten en energieën alsof je wordt lastig gevallen zo nu en dan. Hmmm het huis waarin je woont volgens mij is er daar ook het 1 en ander aanwezig. Aardstralen voel ik en mogelijk ook 1 of meer entiteiten. Ik krijg ze niet te zien maar voel het wel.

Ik woon nu in een splinternieuwe woning die is gebouwd waar vroeger ons oude huis stond. Aan het begin moest ik heel vaak over dat huis dromen, alsof ik terug was terwijl het al leeg stond. Ik wou echt dat ik terug kon naar dat huis. Klopt dus, denk ik.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420