Hallo daar 1941,
Even kijken naar je..
* Wow meisje er komt een sterke energie van je foto. Ben je zo boos? Heb je het idee dat je niet begrepen wordt? Ruzie en schreeuwen naar elkaar..dat hoor ik ook.
Klopt allemaal.
* Tekorten aan mineralen en vitamines. Ijzergebrek komt sterk naar voren. Probeer daar met je voeding eens wat beter op te letten. Zowieso mag je wel gezonder gaan eten dan je nu doet. Dan heb je veel meer energie. Let op genoeg groente en fruit.
Klopt ook...
* Jee je bent alles even spuugzat. Gedoe met school, gedoe met ouders je voelt je niet lekker in je vel en weet soms ook niet waarom je de dingen zegt die je zegt. Alsof je soms even niet jezelf bent zeg maar.
Klopt.
* Je hebt wel een hang naar het spirituele en je wilt er meer mee experimenteren met vrienden. Pas je wel op? Ik moet je duidelijk waarschuwen NIET bezig te gaan met het Ouija bord. Volg een goede cursus op het spirituele vlak daarbij krijg je een goede begeleiding en leer je meer over de achtergronden.
Dit herken ik niet echt...
* Je bent gek op dieren; hond, ik krijg een wat grotere hond te zien een beetje border collie achtig maar dan met veel donkere kleuren misschien wel duitse herdershond?
Ik hou van dieren en vind ze schattig, egels enzo. Maar dat ik er gek op ben klopt niet. Als kind had ik een collie, die is nu dood. Ik heb weleens overwogen om een Duitse herder te nemen, hoewel dat meer fantasie was. Dat is op dit moment niet haalbaar. Maar het is wel het mooiste hondenras voor mij.
* Jij kunt zo opgaan in je gedachten dat je mensen bijna ondersteboven loopt. Wel op aarde blijven hoor! Niet te veel zweven.
Klopt, ben een keer van me fiets gevallen daardoor.
* Ik heb een beetje het gevoel dat je te open staat voor entiteiten en energieën alsof je wordt lastig gevallen zo nu en dan. Hmmm het huis waarin je woont volgens mij is er daar ook het 1 en ander aanwezig. Aardstralen voel ik en mogelijk ook 1 of meer entiteiten. Ik krijg ze niet te zien maar voel het wel.
Ik woon nu in een splinternieuwe woning die is gebouwd waar vroeger ons oude huis stond. Aan het begin moest ik heel vaak over dat huis dromen, alsof ik terug was terwijl het al leeg stond. Ik wou echt dat ik terug kon naar dat huis. Klopt dus, denk ik.