Loading...
nl

Einde van mijn relatie

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '09
Hoi Allemaal,

Zoals jullie wel weten maak ik op dit moment behoorlijk wat veranderingen door. Ik wou daarom ook graag met jullie delen dat gisteren mijn vriendin en ik hebben besloten om onze relatie van 13 jaar te beëindigen. We staan er allebei achter en we weten dat we op dit moment allebei een ander pad inslaan in ons leven. We hebben gelukkig geen ruzie met elkaar en we kunnen er heel normaal over communiceren omdat we weten dat dit het beste voor ons allebei is. We nemen nu de stappen om het netjes af te ronden zodat we allebei weer verder kunnen met ons leven.

Deze ontwikkelingen in mijn leven hebben er ook voor gezorgd dat ik de afgelopen weken zo af en toe een ander gezicht hier heb laten zien.
Delen:
admin
admin okt 8 '09
Een mooie tijd, afsluiten, verdergaan, het nieuwe tegemoet!
Dank je voor het delen, NiMs!
Emuca
Emuca okt 8 '09
Hoi hoi,

Ai... 13 jaar... Dat is wel lang... en het lijkt me ook heel erg moeilijk. Ik dacht al zoiets, aan je msn naam te zien.. maar toch wens ik je heel veel sterkte.

Liefsss
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '09
Ja dat is zeker een hele tijd. Maar wel een hele leuke tijd geweest en ben heel blij dat ik die heb mogen meemaken. Het zal zeker wennen zijn, maar ook dat is iets wat ik nog moet ervaren. Ik ben er niet bang voor en voel dat dit heel erg goed voor mij en ook voor mijn vriendin is.
Emuca
Emuca okt 8 '09
Zolang je het niet als een verloren tijd ziet en een positieve kijk hebt op de toekomst komt het vast helemaal goei. Had je het wel verwacht?
admin
admin okt 8 '09
Succes Nims
en veel geluk in de toekomst
Sweetammy
Sweetammy okt 8 '09
Je weet dat dit de beste keuze is geweest voor jezelf en voor je vriendin. En verder weet je dat ik er voor je ben.

Dikke kus
Lena
Lena okt 8 '09
sterkte nims
admin
admin okt 8 '09
Ik wens je veel sterkte Julien.
Toch een hele grote stap.
admin
admin okt 8 '09
nims sterkte
liesanne
liesanne okt 8 '09
Nims, sterkte en wijsheid gewenst.

liefs van Liesanne
Helma
Helma okt 8 '09
Lieve Julien,

graag wil ik jullie allebei veel wijsheid en kracht toewensen. Ook al is een beslissing soms juist, dan nog blijft het moeilijk.

Respect voor jullie en de manier waarop dit gebeurt.

Liefs, Helma.
Maryssa
Maryssa okt 8 '09
Lieve Nims,

Heel veel sterkte! Ik wens jullie licht, warmte en kracht toe om het op een voor jullie beide goede manier af te ronden.

Liefs Maryssa
admin
admin okt 8 '09
Lieve Nims,

Het is een punt in jullie Leven die je bereikt hebt, maar een relatie van 13 jaar rond je niet zomaar af. Ik wens jullie beiden er heel veel sterkte mee!!

Liefs,
M
Beschermengel
Beschermengel okt 8 '09


Heel veel sterkte Nims.
Cialara
Cialara okt 8 '09
Tjee, dat is wat zeg, dit had ik niet zo snel verwacht, dat het opnieuw leren voelen voor jou zo indringend zou zijn en zoveel aan het licht zou brengen... Ongetwijfeld heb je de voor jou beste beslissing genomen, al zal het opnieuw opbouwen van een leven als "single" wel weer even wennen zijn.

Daarom wens ik je heel veel sterkte, wijsheid en kracht toe in deze turbulente tijd van je leven.

Liefs Eniroj
Pegasus
Pegasus okt 8 '09
Een dappere beslissing. Wens jullie allebei heel veel sterkte.
gast
gast okt 8 '09
Gelukkig kunnen jullie het goed relativeren en dus op een "goede" manier uit elkaar gaan. Hoop dat de rompslomp eromheen ook een beetje soepel verloopt.
Sterkte, succes en wijsheid voor jullie beiden.
Heidelroos
Heidelroos okt 8 '09
Een stap dichter naar jezelf..
Het zal beiden goeddoen.. (kep jullie saam op foto gezien)
Eruan
Eruan okt 8 '09
Jeetje Nims! Na 13 jaar een break...
Ik hoop dat het een wijze beslissing is geweest.
Veel sterkte!
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki