Loading...
nl

Wil iemand deze foto lezen, het betekend veel voor me

Castro
Castro jul 22 '06
Wil iemand deze foto van mijn kat lezen? Het betekend heel veel voor me, ik zal later uitleggen waarom. Is het ook zo dat er mensen "contact"kunnen krijgen met het dier? en mij kunnen vertellen wat het dier voelt/ wil zeggen? (het gaat om de kat ik heb even geen duidelijkere foto)
alvast bedankt
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=S6AXHEVQ[/img]
Delen:
Ayasha
Ayasha jul 25 '06
Ik zie een redelijk dominante en wijze kat. Dit kleine ding weet heel goed wat ie wil en laat ook duidelijk blijken wanneer het hem niet zint. Hij snauwt dan een beetje, misschien 'slaat' hij zelfs eens, maar hij zal nì³ì³it iemand expres verwonden, toch word hij wel eens als een sjagerijn gezien omdat hij nogal dreigend over kan komen.
Ik krijg het ide dat hij zich wat bedreigt/onderdrukt voelt. Is er onlangs een nieuw iets of iemand binnen gekomen? Een nieuw huisdier. Of is er gewoon een nieuwe plant of een nieuwe zetel oid binnen gekomen? (of wat nog meer invloed kan hebben: heeft ie zelf een nieuw huisje (krabpaal?) gekregen? Of een nieuwe kattenbak ofzo?
Iets zegt me dat hij zich wat ongemakkelijk voelt door een verandering.
Castro
Castro jul 27 '06
Castro is helaas zeer plotseling overleden. Hij kwam uit het asiel, we hebben hem 6 jaar gehad waarvan hij 2 jaar suikerziekte heeft gehad. Dominant was ie niet. Hij was wel altijd op een lieve manier aanwezig. Hij leefde als een mens. Hij heeft nog nooit iemand gebeten of geslagen, maar was wel altijd zeeeeer intelligent. In ieder geval heel erg bedankt voor de moeite.
LPChip
LPChip jul 27 '06
Gecondoleerd met je verlies.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy