Loading...
nl

brandende ogen

kiwi
kiwi okt 6 '09
hey allemaal

sinds kort heb ik veel last van brandende ogen. dit heb ik wel vaker als ik erg moe ben, maar ik heb het nu constant overdag, als ik niet moe ben.
ook heb ik de laatste tijd moeite met dingen goed te kunnen zien. alsof het niet goed scherp stelt. als ik tv aan t kijkenben, met ondertiteling, is het heel wazig en duurt het echt even totdat het scherp stelt.

ik heb mn ogen laten testen bij de opticien maar die zegt dat alles goed is.

ik hoop dat jullie een verklaring hebben.
groetjes steffiej
Delen:
Lena
Lena okt 6 '09
zou je gevoelig kunnen zijn voor iets?
kiwi
kiwi okt 6 '09
ik weet t eigenlijk niet,, ik kom niet met andere dingen in contact als anders.. hooikoorts heb ik niet vlgens de dokter, en dat is nu ook wel een beetje laat in t jaar denk ik...
Lena
Lena okt 6 '09
weet niet of je make-up draagt?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 6 '09
Kan ook door stressklachten komen.
Zie: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/74354/Stressziekten.html#Post74354

Er is een kritische stresshormoonzone waarin we zelf schade oplopen en het risico lopen om in de eerder genoemde adrenaline cirkel terecht kunnen komen. Signalen om heel goed op te letten wanneer ze zich structureel voordoen:
-slecht slapen;
-een hoge hartslag;
-griepachtige pijn in de spieren of lymfeklieren;
-veel haaruitval;
-branderige ogen;
-trillingen in je stem;
-hoofdpijn;
-het opeens heel warm krijgen.
Heidelroos
Heidelroos okt 6 '09
derde oog, een brilletje misschien.. wink
kiwi
kiwi okt 6 '09
nee ik draag geen make up...
Maryssa
Maryssa okt 6 '09
Hmmm misschien eens naar de huisarts en eventueel een doorverwijzing naar de oogarts?
admin
admin okt 6 '09
Origineel bericht van: kiwi
ik weet t eigenlijk niet,, ik kom niet met andere dingen in contact als anders.. hooikoorts heb ik niet vlgens de dokter, en dat is nu ook wel een beetje laat in t jaar denk ik...


Hooien doen boeren in het najaar..........

Ga naar een oogarts, die heeft er toch meer verstand van dan een opticiën.
Ik hoop dat je er gauw achter bent.
admin
admin okt 7 '09
Kan ook komen omdat je misschien niet genoeg traanvocht hebt? Daar zijn simpele druppeltjes voor > neptraanvocht zeg maar. Je HA kan je wel helpen daarmee denk ik.

Sterkte!!
Marjan
kiwi
kiwi okt 7 '09
kzal is de huisarts bellen smile
Beschermengel
Beschermengel okt 7 '09

Ja had ik ook, ontzettend droge ogen ...dat is waarschijnlijk gekomen door 30 jaar lang harde lenzen gedragen te hebben, ik kan ze ook nu niet meer in en heb duratears druppels voor mijn ogen...zijn eigenlijk kunsttranen. Maar het helpt wel! alleen geen lenzen meer. frown
admin
admin okt 8 '09
Duratears is inderdaad een bekend medicijn ter ondersteuning van droge ogen. Ken het wel uit mijn werk wink
kiwi
kiwi okt 8 '09
jah die ken ik idd ook wel,,, zal volgende week wel even de dokter bellen,, loop de deur plat bij die dokter,, nja daar is die dokter voor.. had hij geen dokter moeten worden hahahahaha.
admin
admin okt 8 '09
Zo is dat!
admin
admin okt 8 '09
Hahaha, ik zie nu pas dat jij de vraag had gesteld en het topic had geopend, Steffiej laughshockedlaughAch, maakt niet uit, zo zie je maar, dat ik heel anders lees op dit forum en het maakt mij niet veel uit wie een topic schrijft, ik reageer toch wel laugh
kiwi
kiwi okt 8 '09
hahahaha wat grappig tongue
Kiwi = steffieee
hhahaha

xxxx
STEFFIEJ:)
nibel
nibel okt 19 '09
6jaar geleden had ik last mijn ogen ,droog , moe ,ik besloot naar de oogarts te gaan inderdaad droge ogen zegde hij en krasje van die droogte ,na zalf en kunst tranen elke dag , geen verbetering , een andere oog arts ga eens je schilklier onderzoeken en inderdaad de ziekte van graves , dus vlug naar een goede oogarts
t' beste
kiwi
kiwi okt 19 '09
okey,, ik ben wel van plan om naar de huisarts te gaan voor dit probleem. mn zicht is ook niet meer wat het was, dus ik wil het gewoon even laten checken bij een oogarts.
bedankt voor je reactie!
groetjes stephanie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki