Loading...
nl

Meditatie, de weg tot transformatie

admin
admin okt 6 '09
In het boek "De grote veranderingen in de Natuur" geschreven door Sonia wordt beschreven hoe men door middel van meditatie
de negatieve kwaliteit van het karma kan neutraliseren.

Ze schrijft: "Door meditatie kan de mens via zijn hogere zelf in contact komen met zijn hogere bewustzijn, waarin de scheppingskracht wordt vrijgegeven."

Ze noemt in het boek een aantal Universele symbolen (in eerste instantie 13) op die hiervoor gevisualiseerd kunnen worden. Deze symbolen zijn veilig en effectief,
omdat ze zich direct op het hartchakra van de schepping richt, dat deze 13 universele symbolen heeft vrijgegeven.

"Ze zijn de sleutels waarmee elk mens zich met de dertien scheppende krachten die in de schepping aanwezig zijn, verbinden kan."

Een van de symbolen is bijvoorbeeld de Witte Roos:

Citaat uit het boek:
"Door een witte Roos te visualiseren, deze in uw hart te plaatsen en vervolgens van uw hart uit te laten gaan naar uw klachten, zal zij daar het karma neutraliseren.
U kunt zo tevens pijn verzachten. Door dit regelmatig te herhalen zult u uiteindelijk al het karma achter de kwaal geneutraliseerd hebben, waardoor de kwaal gegezen zal."

"U kunt een gouden schaal visualiseren en daarin de mensen, de diverse levensvormen of de situaties in uw omgeving die transformatie nodig hebben plaatsen.
Visualiseer dan het door u gewenste universele symbool en laat dit in gedachte in de gouden schaal dalen.
Maar maak aanspraak op de transformatie van hun karma of van het karma achter de situatie die u in de schaal hebt gelegd en laat het dan weer los."

Het boek is echt geweldig !(vind ik dan)
En ik gebruik deze vorm van meditatie vaker.

Ook worden veel zaken zoals karma en het verschil tussen transformatie en transmutatie goed uitgelegd.

Bron :De grote veranderingen in de natuur. Auteur: Sonia, 2001. Uitgeverij De Gouden Kroon. ISBN 90-75343-18-3
Delen:
Beschermengel
Beschermengel okt 6 '09


Ik vindt haar hele mooie meditatie technieken hebben, en gebruik ze ook regelmatig......De witte roos heb ik dan ook vaak gebruikt!

Ik heb ook haar boek smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki