Hallo Sies,
Ik ben er stil van. Wow!
Vrolijke dame, creatief, introverte persoonlijkheid. Klopt. Mijn creativiteit ben ik nog aan het ontdekken. Ik heb nog niet helemaal een vorm gevonden om het in te uiten.
Nuchter en realistisch. Geen idee, weet ik niet echt van mezelf.
Als kind een verlegen meisje, wat zich graag terugtrok. Klopt helemaal.
Ik zie je alleen zitten op de speelplaats..( ?) krijg wel gevoel dat je 1 vast vriendinnetje had. Samen tegen de rest van de wereld.. Klopt ook. Er was een meisje dat gepest werd en ik vond dit zo oneerlijk, dat ik vanaf dat moment besloot jij bent mijn vriendin. Ze had niemand en geen gemakkelijk leven en ze verdiende het niet, dat anderen het nog ingewikkelder maakten.
Krijg het gevoel van "alleen op de wereld"weet niet waarom en voor mijn gevoel ben je al snel volwassen geworden doort bep. situaties. Klopt beiden. Het gevoel "alleen op de wereld" is er altijd geweest, zo lang ik me kan herinneren, al als kleuter.Ik zou willen dat ik beter begreep waar het vandaan komt en wat ik er mee kan. Het snel volwassen worden herken ik, idd door bepaalde situaties, maar soms lijkt dit ook iets wat er altijd al was.
Je bent sociaal, gevoelig en toont dat ook naar anderen. je bent er goed in om anderen om hun gemak te stellen en vindt dat ook erg belangrijk. Je voelt mensen goed aan. Klopt.Misschien werk je zelfs in de sociale sector...lerares zou ook kunnen. Nee, werk niet in de sociale sector of als lerares. Wel met mensen, maar van afstand. Ik ben wel heel erg aan het nadenken over een carriereswitch, waarbij 1-op-1 met mensen werken mijn voorkeur heeft, maar wat dan bij mij zou passen, ben ik nog niet uit.
Verder krijg ik last van mijn schouders en nek. volgens mij sta je scheef....en als ik goed naar je foto kijk dan zie ik dat letterlijk. Goed gezien. Van mijn onderrug tot en met nek ben ik scheef. Soms idd last van schouders, nek.
Als het je allemaal teveel wordt, of wil je goed nadenken dan heb je rust nodig en dat vind je in de natuur...even op jezelf. Klopt helemaal.
Nou....ik hoor wel wat ik ervan ebakken ehb. Veel. Heel erg bedankt, Sies. Ik vind het heel fijn dat je mijn foto hebt gelezen.
Groetjes,
Pegasus