Loading...
nl

pegasus, Wie wil mijn foto lezen?

Pegasus
Pegasus okt 5 '09
Bewerkt door Maryssa. Link naar foto op verzoek van Pegasus verwijderd

Wie wil mijn foto lezen?
Ben heel benieuwd.
Delen:
Cialara
Cialara okt 5 '09

Wie wil mijn foto lezen?
Ben heel benieuwd. [/quote]

Ik heb hem er even bij gezet voor je, dat is misschien iets prettiger voor de lezers wink

Link naar foto verwijderd door Maryssa op verzoek van Pegasus
Pegasus
Pegasus okt 5 '09
Hallo Eniroj,

Heel erg bedankt. Super!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 5 '09
Hier maar even wat groter nog:

Foto op verzoek verwijderd door Maryssa op verzoek van Pegasus
Maryssa
Maryssa okt 5 '09
Hey meis,

Wat leuk! Welkom hier! Ik ga je niet lezen..ken je te goed. Maar er zijn vast wel anderen hier die je kunnen lezen.
susie14
susie14 okt 6 '09
okee ik ga een poging wagen...we zien wel wat er uit komt...

Vrolijke dame, creatief, introverte persoonlijkheid.
Nuchter en realistisch.
Als kind een verlegen meisje, wat zich graag terugtrok.
Ik zie je alleen zitten op de speelplaats..( ?) krijg wel gevoel dat je 1 vast vriendinnetje had. Samen tegen de rest van de wereld..

Krijg het gevoel van "alleen op de wereld"weet niet waarom en voor mijn gevoel ben je al snel volwassen geworden doort bep. situaties.

Je bent sociaal, gevoelig en toont dat ook naar anderen. je bent er goed in om anderen om hun gemak te stellen en vindt dat ook erg belangrijk. Je voelt mensen goed aan.
Misschien werk je zelfs in de sociale sector...lerares zou ook kunnen.

Verder krijg ik last van mijn schouders en nek. volgens mij sta je scheef....en als ik goed naar je foto kijk dan zie ik dat letterlijk.

Als het je allemaal teveel wordt, of wil je goed nadenken dan heb je rust nodig en dat vind je in de natuur...even op jezelf.

Nou....ik hoor wel wat ik ervan ebakken ehb.

groetjes Sies
Pegasus
Pegasus okt 6 '09
Hallo Sies,

Ik ben er stil van. Wow!

Vrolijke dame, creatief, introverte persoonlijkheid. Klopt. Mijn creativiteit ben ik nog aan het ontdekken. Ik heb nog niet helemaal een vorm gevonden om het in te uiten.
Nuchter en realistisch. Geen idee, weet ik niet echt van mezelf.
Als kind een verlegen meisje, wat zich graag terugtrok. Klopt helemaal.

Ik zie je alleen zitten op de speelplaats..( ?) krijg wel gevoel dat je 1 vast vriendinnetje had. Samen tegen de rest van de wereld.. Klopt ook. Er was een meisje dat gepest werd en ik vond dit zo oneerlijk, dat ik vanaf dat moment besloot jij bent mijn vriendin. Ze had niemand en geen gemakkelijk leven en ze verdiende het niet, dat anderen het nog ingewikkelder maakten.

Krijg het gevoel van "alleen op de wereld"weet niet waarom en voor mijn gevoel ben je al snel volwassen geworden doort bep. situaties. Klopt beiden. Het gevoel "alleen op de wereld" is er altijd geweest, zo lang ik me kan herinneren, al als kleuter.Ik zou willen dat ik beter begreep waar het vandaan komt en wat ik er mee kan. Het snel volwassen worden herken ik, idd door bepaalde situaties, maar soms lijkt dit ook iets wat er altijd al was.

Je bent sociaal, gevoelig en toont dat ook naar anderen. je bent er goed in om anderen om hun gemak te stellen en vindt dat ook erg belangrijk. Je voelt mensen goed aan. Klopt.Misschien werk je zelfs in de sociale sector...lerares zou ook kunnen. Nee, werk niet in de sociale sector of als lerares. Wel met mensen, maar van afstand. Ik ben wel heel erg aan het nadenken over een carriereswitch, waarbij 1-op-1 met mensen werken mijn voorkeur heeft, maar wat dan bij mij zou passen, ben ik nog niet uit.

Verder krijg ik last van mijn schouders en nek. volgens mij sta je scheef....en als ik goed naar je foto kijk dan zie ik dat letterlijk. Goed gezien. Van mijn onderrug tot en met nek ben ik scheef. Soms idd last van schouders, nek.

Als het je allemaal teveel wordt, of wil je goed nadenken dan heb je rust nodig en dat vind je in de natuur...even op jezelf. Klopt helemaal.

Nou....ik hoor wel wat ik ervan ebakken ehb. Veel. Heel erg bedankt, Sies. Ik vind het heel fijn dat je mijn foto hebt gelezen.

Groetjes,

Pegasus
susie14
susie14 okt 6 '09
Hartelijk bedankt voor je feedback pegasus, het helpt mij ook weer verder. Ben blij dat je het herkent.
Wat betreft het scheefstaan...heb je ooit een orthomanueel therapeut bezocht? of is het echt chronisch?

groetjes Sies
Pegasus
Pegasus okt 6 '09
Hallo Sies,

Nee, een orthomanueel therapeut heb ik nooit bezocht. Ook nooit van gehoord.... Zal straks eens googlen of ik er iets over kan vinden? Bedankt voor de tip.

Groetjes,

Pegasus
admin
admin okt 6 '09
Hoi Pegasus,

Heb je iets met draken?

Gr. Karin
Pegasus
Pegasus okt 6 '09
Hoi Karin,

Nee, niets met draken.

Groetjes,

Pegasus
admin
admin okt 6 '09
Okidoki!
Ik vroeg het me af omdat ik steeds als ik je foto zie er draken voorbij komen, vandaar.
Pegasus
Pegasus okt 6 '09
Wat zou dat kunnen betekenen?

Ik moest net wel even denken aan een gesprek dat ik jaren geleden heb gevoerd. Iemand begon tegen mij over St. Joris en de draak, als een soort test. Maar verder echt niets met draken.
admin
admin okt 6 '09
Ik heb geen idee, daarom vroeg ik het je ook smile

Ik ben geen fotolezer hoor!
Soms als ik foto's zie krijg ik daar iets bij door, hoeft niet alleen bij foto's, kan op de meest rare momenten zijn.
Soms kan degene die ik dat schrijf herkennen en soms niet.
Ik heb een link gekopieerd, misschien kun je er iets mee?

http://www.drakenenergie.nl/drakenenergie.htm
admin
admin okt 6 '09
Ik snap wat je voelt karin, heb even naar de foto gekeken.
En ik zag, pegasus, dat je ergens ' een soort afgevaardigde ' bent, een soort belangrijke test of rite ooit hebt gedaan (spiritueel, zieleniveau gezien dan, en in een bepaald leven) en dat je daarin geslaagd bent en daardoor een bepaalde energie bezit, en met die kracht en vermogen NU op aarde bent om daarin je werk te gaan doen.

pffff. hahaha.... heerlijk helder he.
Maar ik ga me er op 'intunen' en misschien wordt dit wel duidelijker nog.
Pegasus
Pegasus okt 6 '09
Heel interessant. Ik ben benieuwd of het duidelijker wordt.
Als ik kijk op de website, dan begin ik de aanwezigheid van de draak steeds beter te snappen en waarom die om me heen vliegt.
admin
admin okt 6 '09
Ik ben jouw draakje dankbaar!
Ik vind het een heel mooi verhaal, en er zit veel waarheid in verscholen.
De site waar ik je de link van heb gestuurd, dat verhaal.
Ik heb het op mijn hyves gezet (met bronvermelding).
Vind het echt heel mooi, en de you tube muziek is ook erg mooi!
(zie onze woefkes).

Dus wel een "drakenavond" vanavond smile
Pegasus
Pegasus okt 6 '09
Ja, het is zeker een heel mooi verhaal. En grappig waar het toeleidt. Ik ben blij dat je er over begonnen bent. Here, here!
Faith1988
Faith1988 okt 6 '09
Kan het zo zijn dat je redelijke moeilijk leven heb gehad? veel tegenslaggen meer dan een gemiddeld persoon?
Pegasus
Pegasus okt 7 '09
Bedankt voor jouw reactie.
Ik stuur je even een PB.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies